اتحادیه اروپا قصد دارد به بان ما مسافران به طور نامحدود پس از اتفاقی COVID-19 پاسخ

اتحادیه اروپا قصد دارد به ممنوعیت سفر از ما زمانی که آن را بازگشایی مرزهای خود در جولای 1st, به دلیل تهمت مدیر

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

اتحادیه اروپا قصد دارد به ممنوعیت سفر از ما زمانی که آن را بازگشایی مرزهای خود در جولای 1st, به دلیل تهمت مدیریت ضعیف اداره COVID-19 pandemic, با توجه به گزارش از نیویورک تایمز. تحت برنامه های کنونی آمریکا خواهد پیوستن به برزیل و روسیه در لیست ممنوعه کشور به عنوان سه کشور داشته اند قابل فقیر پاسخ به این ویروس پس از آن در سراسر جهان شیوع در آغاز سال است. سفر از چین و همچنین برخی از کشورهای در حال توسعه اجازه خواهد داشت به گزارش متحده است.

اتحادیه اروپا هنوز نهایی لیست NYT , گزارش و از آن انتظار ارائه آن به 27 بلوک اعضای هفته آینده پیش از جولای 1st بازگشایی شد. اعضای بودن به شدت تشویق به اتخاذ آن و یا دیگری ممکن است اتحادیه اروپا از نظر برقراری سختگیرانه تر مرزهای درون بلوک برای جلوگیری از مسافران از کشورهای در لیست از ورود به یک کشور با شل تر محدودیت ها و عبور از مرز را به یکی دیگر.

آمریکا با نزدیک به 2.4 میلیون مورد تأیید و بیش از 123,000, مرگ و میر, برای برخی از زمان حال بوده است کانون COVID-19 همه گیر در حالی که برزیل دوم با بیش از 1.1 میلیون نفر و بیش از 51,000 مرگ و میر. روسیه را مهار به نظر می رسد بهتر از ما با تحت 10,000 میر گزارش شده و کمی بیش از نیم میلیون مورد تأیید.

هر سه کشور تلقی ناامن با توجه به مجموعه ای از اپیدمیولوژیک معیارهای اتحادیه اروپا شده است و با استفاده از تجزیه کشور. اولیه متریک اندازه گیری میانگین تعداد موارد جدید در هر 100000 نفر بیش از 14 روز گذشته. اتحادیه اروپا بلوک به طور متوسط 14. به ما نمره 107 در حالی که برزیل 180 و روسیه 80 است که نیویورک تایمز گزارش.

مغلوب ساختن پیشی جستن مانند برزیل Jair Bolsonaro و روسیه, ولادیمیر پوتین, خرابکاری در پاسخ اولیه به این ویروس کم اهمیت جلوه دادن شدت و امتناع از تصویب بهداشت عمومی و اقدامات ایمنی است که می تواند شامل ویروس در اوایل. مغلوب ساختن پیشی جستن مهم ترین واکنش به ممنوعیت سفر از چین در ماه های ژانویه و از اتحادیه اروپا در ماه مارس, اما این ویروس همچنان ادامه دارد به گسترش از طریق ما با توجه به ضعف دولت و هماهنگی و برنامه ریزی و ارسال پیام در فدرال و ایالتی سطوح.

در حالی که میزان موارد جدید کاهش یافته است در جاهای دیگر از جمله اتحادیه اروپا, میزان موارد جدید در آمریکا نگران کننده است ، در بخش هایی از کشور که شروع به بازگشایی این شماره ها شروع به افزایش نشان می دهد کامل شکست حاوی ویروس است. در چند روز گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن نیز آغاز شده است به اشتباه ادعا ما تست رای دادن بیش از حد بالا است که او می گوید در نتیجه متورم تعداد موارد تایید شده از COVID-19 با وجود این واقعیت آشکار است که مثبت نتایج آزمون رنگ مورد وضعیت ویروس و گسترش آن در میان ما جمعیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن