اف بی آی باز می شود رسیدگی به توییتر حمله بیش از نگرانی های امنیت ملی

آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال باز کرده است رسیدگی به جمعه بی سابقه توییتر حمله که منجر به متعدد تصاحب بالا مشخصا

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال باز کرده است رسیدگی به جمعه بی سابقه توییتر حمله که منجر به متعدد تصاحب بالا مشخصات حساب متعلق به سیاستمداران, رهبران کسب و کار و شرکت ها با توجه به یک گزارش از وال استریت ژورنال.

اف بی آی نگران است که هماهنگ حمله و آسیب پذیری آن را در معرض در توییتر سیستم ممکن است جدی خطرات امنیتی به دلیل گسترده به خطر انداختن حساس حساب از جمله کسانی که از رئیس جمهور باراک اوباما و دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را حساب نمی کنند, کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany می گوید وال استریت ژورنالاما معلوم نیست اگر تهمت حساب ویژه حمایت. توییتر می گوید در آستانه آن است که در ارتباط با FBI در مورد آن بررسی و در نظر دارد به طور کامل همکاری کنند.

"در این زمان با این حساب به نظر می رسد شده اند در معرض خطر به منظور تداوم cryptocurrency تقلب" اف بی آی در بیانیه ای گفت: با توجه به وال استریت ژورنال. رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو نیز داشتن دولت و بخش خدمات مالی بررسی حمله, گزارش متحده است. "دخالت خارجی باقی می ماند قبر تهدید برای ما دموکراسی و نیویورک ادامه خواهد داد و منجر به مبارزه برای محافظت از ما دموکراسی و یکپارچگی ما انتخابات را در هر راه ما می توانیم" کومو گفت: با توجه به New York Post.

نیویورک دادستان کل Letitia جیمز نیز باز یک تحقیق پس از این صبح امروز خبری که قانونگذاران در هر دو طرف راهرو را آغاز کرده اند که خواستار توییتر برای ارائه به شفافیت بیشتر در مورد چگونگی این حمله انجام شد. "تعداد بی شماری از آمریکایی ها با تکیه بر توییتر به عنوان خوانده شده و به تماشای اخبار به شرکت در بحث های عمومی و شنیدن به طور مستقیم از رهبران سیاسی و فعالان کسب و کار و مدیران و دیگر رهبران فکری" جیمز در بیانیه ای گفت. "شب گذشته در حمله به توییتر افزایش نگرانی های جدی در مورد امنیت داده ها و چگونگی سیستم عامل های مانند توییتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای صدمه زدن به بحث های عمومی. من دستور داده اند که من برای باز کردن فوری رسیدگی به این موضوع است."

این حمله که درگیر هکرها به دست گرفتن کنترل حساب های محبوب با میلیون ها نفر از پیروان برای پرینت کردن یک بیت کوین کلاهبرداری قرار بود این کار از یک گروه از افراد ناشناخته. توییتر در حال حاضر می گوید: "با استفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی از برخی از نوع به دست آوردن کنترل داخلی شرکت ابزار. این ابزار اجازه هکرها برای به دست آوردن دسترسی به حساب های, اگر چه توییتر مشخص نشده دقیقا چگونه این اتفاق افتاده است.

پس از تایید تصاحب که به طول انجامید بیش از دو ساعت و توییتر تا به حال به توسل به اقدامات شدید برای کاهش ذرات از جمله غیر فعال کردن توانایی برای تایید حساب به ارسال توییت جدید و قفل کردن همه حساب های آسیب دیده و حتی برخی از حساب های که هدف حمله هکرها. این شرکت هنوز در حال کار برای بازگرداندن دسترسی به قفل حساب که از این بعد از ظهر.

مادربرد دیروز گزارش داد که هکرها نیست در واقع نقض هر توییتر سیستم اما به جای اتهام پرداخت توییتر کارمند به تنظیم مجدد آدرس ایمیل مرتبط با حساب های آسیب دیده در نتیجه دسترسی های غیر مجاز برای هکرها که پس از آن, توییتی از cryptocurrency کلاهبرداری توییتهایی. توییتر نه آشکارا مورد مناقشه این حساب از این رویداد, اما از آن است که در حال حاضر مشخص نیست چه مقدار اگر هر کدام از این داستان یک نمایش دقیق از آنچه اتفاق افتاده است. این شرکت هنوز در حال بررسی است و هنوز به اشتراک گذاشته شده خود را کامل يافته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن