FDA فقط تایید اولین نسخه این بازی را برای کودکان و نوجوانان مبتلا به ADHD

این ممکن است نگاه مانند بسیاری از بازی های ویدئویی اما Akili تعاملی را EndeavorRX قبلا پروژه EVO ممکن است در ت

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

این ممکن است نگاه مانند بسیاری از بازی های ویدئویی اما Akili تعاملی را EndeavorRX قبلا پروژه EVO ممکن است در تاریخچه: این اولین بازی ویدیویی است که از نظر قانونی می تواند به بازار عرضه شود و تجویز دارو در ایالات متحده است.

این تصمیم مهم از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است که اجازه پزشکان به تجویز آی فون و آی پد بازی برای کودکان و نوجوانان بین سنین هشت تا 12 ساله مبتلا به ADHD و پس از آن تحت هفت سال از کارآزمایی های بالینی است که مورد مطالعه بیش از 600 کودکان برای فهمیدن اینکه آیا یک بازی در واقع می تواند تفاوت را.

با توجه به شرکت های مورد علاقه از پنج مطالعات پاسخ مثبت است: یک سوم از کودکان و نوجوانان تحت درمان "دیگر قابل توجه کسری بودجه در حداقل یک اندازه گیری از هدف توجه" پس از بازی مانع-dodging هدف-جمع آوری بازی برای 25 دقیقه در روز و پنج روز در هفته به مدت چهار هفته.

"بهبود ADHD اختلالات پس از یک ماه درمان با EndeavorRx حفظ شد تا یک ماه" شرکت cites با شایع ترین عوارض جانبی بودن سرخوردگی و سردرد — به ظاهر خفیف در مقایسه با مواد مخدر سنتی به عنوان شما می خواهم امیدوارم که از به اصطلاح مجازی پزشکی است.

که گفت:, ما در حال صحبت کردن در مورد یک مطالعه انجام شده توسط پزشکان که کار را به توسعه دهنده بازی و با توجه به آشکار در پایین مطالعه و حتی خود نتیجه گیری شده است که نتایج "کافی نشان می دهد که AKL-T01 باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک جایگزین برای تاسیس و توصیه می شود برای درمان ADHD."

اما این یکی بیشتر به درمان به طور بالقوه امتحان کنید و آن را بسیار هیجان انگیز برای دیدن ایده ما به دنبال برای سال را از این راه دور. در سال 2014 نوشت: ما چگونه "این فیلم بازی ممکن است در آینده از كمبود و درمان آلزایمر" و در سال 2017, ما به کاوش چگونگی "نسخه ای بازی های ویدئویی ممکن است در آینده پزشکی است." در حال حاضر یک نسخه تصویری بازی یک چیز واقعی است. آن را در آینده نمی کنه.

آن را جذاب برای دیدن یک بازی ویدیویی درمان استفاده می شود برای چیزی غیر از حواس پرتی و یا ورزش بیش از حد. حتی یکی از خیره کننده ترین نمونه هایی شنیده ایم — که از قربانیان سوختگی که با استفاده از واقعیت مجازی به سهولت درد خود را هم بیشتر در مورد ارائه قانع کننده حواس پرتی در لحظه.

با EndeavorRX گام بعدی این است که به واقع راه اندازی این بازی یک Akali هرزه می گوید در آستانه هر چند آن را از لحاظ فنی باز ثبت نام برای تعداد محدودی از خانواده های تحت FDA آرام COVID-19 اجرای در ماه آوریل است. اگر شما علاقه مند در اینجا وب سایت این شرکت که در حال حاضر بکار شما می توانید بپیوندید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن