آینده رای گیری احتمالا هنوز هم نیاز به یک کاغذ پشتیبان

این هفته ما Vergecast سری مصاحبه, امنیت, روزنامه نگار emacs مذاکرات با آستانه's Nilay Patel و راسل Brandom در

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

این هفته ما Vergecast سری مصاحبه, امنیت, روزنامه نگار emacs مذاکرات با آستانه's Nilay Patel و راسل Brandom در مورد دولت از تامین امنیت انتخابات در ایالات متحده است.

شرایطی که از یک بیماری همه گیر در یک سال انتخابات است و پیچیده فرآیند رای گیری. در یک تجزیه و تحلیل توسط NPR آن شد که هزاران پست الکترونیکی-در رای گیری برای سال 2020 مقدماتی رد شد به دلیل دیر رسیدن و حتی در مواردی که رای دهندگان آن را در زمان. در سال 2020 حزبی آیووا, مقاله, پشتیبان گیری از باله نیاز به اتکا پس از یک برنامه که ایجاد شد به شمارش آرا آغاز شده و به پیام های خطا.

Zetter می گوید اگر ما در حال رفتن به استفاده از رایانه و نرم افزار به شمارش آرا در انتخابات وجود دارد و همچنین نیاز به سیستم دیگر به صورت موازی برای حفظ نتیجه.

"شما نیاز به کاغذ پشتیبان گیری," او می گوید. "شما نیاز به یک حسابرسی ساز در محل و حسابرسی قانون در محل. و سپس شما نیاز به این منابع با توجه به انتخابات برای این فرایند برای موفقیت در ماه نوامبر."

در این مصاحبه Nilay, راسل, و کیم بحث در مورد چه روش های پیشنهاد شده برای جلوگیری از تداخل بالقوه در روند رای گیری; عوارض با پست الکترونیکی-در رای گیری طول یک بیماری همه گیر و چگونه رای گیری ماشین آلات blockchain تکنولوژی یا فقط کاغذ ساده نیست تنها راه حل برای حمایت از دموکراسی ما این انتخابات است.

در زیر به آرامی ویرایش گزیده ای از این گفتگو.

Nilay Patel: یک چیزی که ما صحبت در مورد نشان می دهد آن زمان است که کامپیوتر به طور کلی به خوبی درک کرد. شما اضافه کردن یک کامپیوتر به چیزی و شما نوع می دانند چه مشکلاتی می آید. و بنابراین در اینجا به نظر می رسد مانند کامپیوتر بسیار خوب در شمارش بنابراین به نظر می رسد مانند شما فقط باید چسب یک کامپیوتر را بر روی این فرایند است که اساسا شمارش بسیار سریع و قابل اعتماد. اما پس از آن وجود دارد مجموعه ای از مشکلات کامپیوتر امنیت امنیت شبکه شما نیاز به یک رئیس افسر امنیتی شما نیاز به چند دور از ممیزی. و هیچ کس واقعا خطاب است که مجموعه ای از مشکلات در جامع یا سراسر کشور راه. این است که خوب فریم به فکر می کنم در مورد آن ؟

Emacs: بنابراین هر زمان که شما معرفی رایانه به مخلوط در اینجا شما باید از این پتانسیل برای رفع مشکلات, آیا یا نه آن را به کسی هک یا فقط یک نرم افزار قطعی و یا برخی از نوع از چیزی که می رود اشتباه با آن است. بنابراین شما باید یک مشکل با تکیه بر این سیستم.

در حال حاضر آن را نه یک چیز بد به استفاده از یک کامپیوتر به تعداد آراء شمارش آرا به صورت سریع شمارش. و وجود دارد برخی از مطالعات نشان می دهد که کامپیوتر در حال دقیق تر از مردم به صورت دستی شمارش. اما شما نیاز به یک چک و تعادل و نقطه ممیزی که شما ذکر شده است.

اول از همه, شما نیاز دارید که دنباله مقاله. شما نیاز به یک کاغذ پشتیبان گیری, رای گیری که شد مشخص شده توسط رای دهندگان به طوری که می دانیم رای دهندگان قصد. و شما که به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه. که حسابرسی بخش مهم است که شما ذکر زیرا اگر هیچ کس تا کنون واقع به نظر می رسد در این مقاله نسخه پشتیبان تهیه و سپس آن معنا نیست که هر چیزی. و مشکل این است که ما در حال حاضر این است که تنها وجود دارد به اعتقاد من دو دولت است که در واقع انجام این نوع از حسابرسی است که طراحی شده است برای تشخیص اگر شده است وجود دارد یک مشکل با نرم افزار. بسیاری از ایالت ها باید ممیزی در محل. آنها را مجبور به انجام برخی از انواع حسابرسی از نظر قانونی. اما راهی که آنها را ممیزی نمی خواهد در واقع لزوما گرفتن مشکلات.

و بنابراین ما باید مرتب از این غلط برگردانند. ما صرف دو دهه گذشته بسیاری از کشورهای در حال حرکت به عقب به ماشین آلات تولید کاغذ, پشتیبان, اما پس از آن آنها هرگز نمی در واقع حتی نگاهی به کاغذ پشتیبان گیری پس از آن هیچ معنی ندارد. اما پس از آن ما تا به حال قوانین در آمده است که گفت: "خوب در حال حاضر شما باید در برخی موارد نگاه کنید که کاغذ پشتیبان گیری." اما راه این است که قانون نوشته شده است ممیزی بسیار بد انجام داده است که آن را نمی کند در واقع به معنای هر چیزی است. به طوری که واقعا در جایی که ما در حال حاضر که ما نیاز به تعمیر.

اگر ما در حال صحبت کردن در مورد گسترده رای توسط ایمیل باید در هر پست فقط یک لغزش کاغذ در و که دست شمارش? و این احتمالا همان مقدار پیچیدگی بدون همان مقدار از سطح حمله?

خیلی مسائل دیگر وجود دارد با رای-توسط-mail برگه های رای. و بسیاری از مخالفان رای توسط ایمیل به شما بگویم که این باعث ایجاد فرصت های بهتر برای تقلب. بنابراین نه نرم اما این راه است که در انتخابات مورد استفاده برای پرتاب شود درست است ؟ کسی که دسترسی به آن برگه های رای یا جایگزین بن از رای و یا از دست می دهد و یک بیت از رای و یا تغییرات علائم بر روی برگه های رای و یا چیزهایی مانند آن.

به طوری که یک مشکل مختلف. اما آن را در یک مقیاس کوچکتر مشکل است. شما در حال صحبت کردن در مورد کسی که دسترسی به آراء و متفاوت از کسی است که می تواند به یک ماشین رای گیری فروشنده و تغییر نرم افزار بر روی هزاران نفر از ماشین آلات.

بنابراین آن را بدون خطرات خاص خود — که موضوع از کسی دزدی رای و یا جایگزین کردن برگه های رای. اما این مشکل اصلی است که ما به دنبال در نظر در حال حرکت به رای-توسط-mail برگه های رای. رأی-با-ایمیل آراء شامل تعداد زیادی پردازش بیشتر و خیلی بیشتر از مردم است. این واقعا فرایند پیچیده است. هنگامی که شما با پر کردن یک رای گیری در صفحه اصلی شما قرار داده و آن را در یک پاکت نامه است که به ویژه طراحی شده است معمولا دارای یک حقوقی بیانیه در خارج از پاکت و شما آن را امضا کنید. وقتی که رای می رسد به انتخابات اتاق کار, آنها برای اولین بار است که به منظور بررسی امضای برابر یک امضا که شما باید در فایل با آنها را در خود ثبت نام رای دهندگان و یا در راهنمایی و رانندگی ثبت نام.

و گاهی اوقات آنها را که با نرم افزار های که مطابقت دارند و گاهی اوقات آنها این کار را به سادگی با یک قابل مشاهده بازی. و با وجود انواع مشکلات وجود دارد اگر آنها نمی مطابقت با واقع. آیا امضای خود را باقی می ماند همان 20 سال پایین خط ؟ چه کسی می داند. اما به هر حال وجود آمده است که نیاز ندارد — هنگامی که وجود دارد عدم تطابق — برای آنها به واقع حتی به شما بگویم وجود دارد که عدم تطابق. بنابراین شما ممکن است هرگز حتی می دانم که آنها را رد کرد و رای خود را بر اساس امضای خود را و سپس شما هیچ شانسی برای اصلاح آن است.

در موارد دیگر این قانون را به آنها می دهد یک مقدار حداقل از زمان به اطلاع شما و برای شما و سپس به اصلاح آن است. و دوباره اگر شما قادر به اصلاح آن و یا شما را پاسخ نمی دهند, سپس دوباره خود را به صندوق انداخته می شود ، بنابراین چه چیزی ما در اینجا این است که یک وضعیت که در آن ما ایجاد تعداد زیادی فرصت های بیشتر برای رای دهندگان برای دریافت حقوق خود محروم و از آنجا که فرآیندهای در محل برای پردازش کسانی که رای-با-پست الکترونیکی رای گیری مشکل ساز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن