آرشیو اینترنت به پایان رسیده است آن 'اورژانس کتابخانه' در اوایل

پس از چهار ناشران تجاری واصل طرح دعوی در دادگاه در اوایل این ماه اینترنت بایگانی خود پایان داد اضطراری ملی کتا

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

پس از چهار ناشران تجاری واصل طرح دعوی در دادگاه در اوایل این ماه اینترنت بایگانی خود پایان داد اضطراری ملی کتابخانه برنامه زودتر از برنامه ریزی این سازمان گفت: در یک پست وبلاگ (از طریق ArsTechnica). افتتاح "اورژانس" برنامه در ماه مارس ارائه دسترسی رایگان به 1.4 میلیون کتاب برای افرادی که قادر به رسیدن به کلاس درس یا کتابخانه ها در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اورژانس کتابخانه بخشی از باز کردن کتابخانه ابتکار است که در آن اینترنت بایگانی اسکن کتابخانه ها' کتاب اجازه می دهد دیجیتال "بررسی استراحتی" از طریق یک لیست انتظار. اما اورژانس کتابخانه را با لیست انتظار ساخته شده و اسکن شده کتاب بلافاصله در دسترس است.

قصد آنها این بود برای حفظ اضطراری کتابخانه و در حال اجرا را از طریق ژوئن 30th. اما در ژوئن 1st, ناشران Hachette, Penguin Random House, Wiley و HarperCollins شکایت اینترنت بایگانی برای نقض کپی رایت. نویسندگان صنفی در ماه مارس گفت که اینترنت بایگانی شد "اقدام به عنوان یک دزدی سایت" که نقض حقوق مؤلفین به خود کار می کند.

"ما نقل مکان کرد تا برنامه های ما به دلیل, دوشنبه گذشته, چهار ناشران تجاری تصمیم به شکایت بایگانی اینترنت در جهانی همه گیر" اینترنت بایگانی Brewster Kahle نوشت: در این پست وبلاگ. آرشیو اینترنت به طور کامل به پایان وام های آنلاین برنامه اما به جای تعویض به آن کنترل دیجیتال وام مدل با توجه به پست وبلاگ

آن را بلافاصله روشن سهشنبه, آیا پایان دادن به اورژانس کتابخانه را وادار ناشران برای پایان دادن به طرح دعوی در دادگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب