"شوالیه سوار, تم آهنگ بازی ویولن سل است که بهترین نوع Gen-X نوستالژی

سال 1980 نشان شوالیه سوار شد در مورد یک پسر که سوار یک صحبت و حل جنایات. من فکر می کنم. من (نوعی) به یاد داشته

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

سال 1980 نشان شوالیه سوار شد در مورد یک پسر که سوار یک صحبت و حل جنایات. من فکر می کنم. من (نوعی) به یاد داشته باشید تماشای یک جوان(ish) David Hasselhoff استدلال می کنند با ماشین یک سال 1982 Pontiac Firebird Trans Am به نام کیت (شوالیه صنایع دو هزار) مطرح شده توسط ویلیام دانیلز. کیت بود و Cylon-مانند نور قرمز در آن (او باشد؟) گریل جلو ساخته شده است که این خودرو به نظر می رسد مبهم شوم. شوالیه سوار شد و شگفت انگیز '80s در تلویزیون و به عنوان مثل به حال به همان اندازه دیدنی theme song (نوار کناری: من می خواهم ما را به عقب بر گردیم به TV theme songs است که توضیح دهد که کل طرح نشان می دهد یا در شعر و یا از طریق یک صدای خارج از قاب مثل این یکی بود. I miss you, 1980).

لندن شرق سامرا گینزبرگ که در میان چیزهای دیگر تولید "نوازنده ترتیبات کارتون/فیلم/تلویزیون/ویدئو بازی تم" در زمان Knight Rider theme و از آن ساخته شده خود را در یک کاملا باور نکردنی تصویری است که من نمی تواند به توقف ، که او انجام تمام هشت بخش است. جدی من در هیبت.

برای مقایسه در اینجا اصلی نایت رایدر opening theme (آه که 80s synth-pop) برای کسانی از شما که آن را از دست رفته اولین بار در اطراف:

Ginsberg هشت-ویولن سل/یک زن تولیدات نیز شامل یک ترتیب شاهنشاهی مارس (با نام مستعار Darth Vader با موضوع موسیقی) از جنگ ستارگان (ماسک!)...

...و این موضوع یکی دیگر از 1980s نشان می دهد نزدیک و عزیز را به نسل Xers: Inspector Gadget:

Ah 1980s: مو بد اما بزرگ TV theme songs. من در حال حاضر در تلاش برای فکر می کنم از 80s, دیگر را نشان می دهد Ginsberg می تواند له در ویولن سل: حقایق زندگی? مگنوم PI? Miami Vice?

راستش بسیاری از گزینه های خوب را انتخاب کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن