تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, بهترین لحظات باید چیزی برای انجام با آن انتقام داستان

وجود ندارد بسیار خرابی در آخرین از ما, قسمت دوم. به عنوان Ellie رانده شده توسط از دست دادن و ضربه بازیکنان ساع

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

وجود ندارد بسیار خرابی در آخرین از ما, قسمت دوم. به عنوان Ellie رانده شده توسط از دست دادن و ضربه بازیکنان ساعت را صرف تیراندازی و سلاح سرد و خفه کردن راه خود را به انتقام. Ellie است که سریع و قادر به قاتل در یک بازی است که به ندرت با یک احساس خوب لحظه یدکی. آن یک نفس از هوای تازه و سپس به برخی از خرابی یکی از این بازی را آرام تر جنبه های بازی ابراز طریق الی تمرین گیتار.

پراکنده در سراسر تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم بازیگران کردن ابزار برای Ellie به یک استراحت ، Naughty Dog در نهایت کشف بهترین استفاده برای پلی استیشن 4 کنترل کننده صفحه لمسی: ضربه تند وشدید زدن به صورت رضایت بخش مضراب زدن. با استفاده از کنترل جوی استیک تعویض بین یادداشت ها و مسواک زدن پد لمسی شما را به بازی هر چیزی که شما می خواهید (با برخی از دانش موسیقی البته) به عنوان طولانی به عنوان شما می خواهم.

من گیتار مهارت های زیادی مانند تمام دیگر من موسیقی استعدادهای وحشتناک هستند. دست من در زندگی واقعی و ابزار و شما احتمالا فکر می کنم من در ارتکاب جرم با آن است. اما آخرین از ما, قسمت دوم,'s کنترل آن را آسان به بازی در اطراف با یادداشت های خود را. اگر شما احساس به خصوص بلند پروازانه شما حتی می توانید سعی کنید به نگاه کردن به نت موسیقی را به بازی. (این را ندارد موسیقی من هیچ بهتر است.) من خودم را پریشان از من ماموریت اصلی و هدر رفتن زندگی واقعی ساعات روز را به آزمایش است.

Ellie اتصال به موسیقی شده است در جلو و مرکز بسیاری از بازی فکری برای بازی آیا او crooning در مورد کشتن دشمنان خود را و یا انجام یک پوشش از نظم جدید را "ایمان واقعی." نواختن گیتار توسط یک اتصال مستقیم به Joel او جانشین پدر آموخته است که او را در وهله اول. قبل از اینکه شما این شانس را به ایجاد موسیقی خود را بازی خواهد شد راه رفتن شما را از طریق چند آسان یادداشت ها منجر به آهنگ ها که نگه اهمیت به الی. اغلب آنها استناد داستان و یا فلش بک بین کسانی که نزدیک به او.

در یک بازی پر از وحشت Ellie گیتار بازی ارائه می دهد یک راه ساده برای به بازیکنان چیزی احساساتی به درک. این بازی دارای تنها چند دیگر حواس او را پرت مانند این: مبارزه با گلوله برفی که بی سر و صدا به شما می آموزد که چگونه برای مخفی کردن و حمله, یک مسابقه دوستانه که شما آماده به حمله با تعظیم و یک شانس برای بازی واکشی با یک سگ به جای حمله به آن است. هر لحظه ای است که در نهایت شما آماده برای برخی از مخرب تحقق بعد. صلح نمی خواهد آخرین. آن را هنوز هم خوب به طور خلاصه از دست داده در چیزی لذت بخش قبل از اینکه شما سر کردن به قتل و در عین حال فرد دیگری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن