آخرین Philips Hue لامپ بزرگتر و روشن تر

این Philips Hue خط گرفتن چند محصولات جدید امروز, محبوب ترین است که به احتمال زیاد یک لامپ جدید که بسیار روشن ت

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

این Philips Hue خط گرفتن چند محصولات جدید امروز, محبوب ترین است که به احتمال زیاد یک لامپ جدید که بسیار روشن تر از معمولی رنگ چراغ. جدید لامپ تنها می آید در سیاه و سفید و آن را انجام نمی دهد هر گونه رنگ فانتزی متوسط تنظیم — اما آن را ارائه می دهد نور معادل یک لامپ 100W در حالی که استاندارد سفید رنگ لامپ است که تنها یک 60W معادل. روشنایی شده است یک محدودیت رنگ لامپ بنابراین این می تواند کمک به مردم برای پیدا کردن آنچه آنها می خواهند از هوشمند سیستم روشنایی.

وجود دارد یکی دیگر از تفاوت های کلیدی به این لامپ: آنها در آمده کمی بزرگتر A21 lightbulb شکل به جای استاندارد A19 lightbulb شکل. برای بسیاری از استفاده می کند که به احتمال زیاد نمی تواند یک مسئله بزرگ است اما آن می تواند یک مشکل در چراغ یا لامپ که در آن عادی A19 لامپ در حال حاضر نزدیک به لبه واحد. جدید A21 لامپ نمی خواهد جایگزین موجود A19 رنگ لامپ, اما خواهد شد به فروش می رسد در کنار آنها. این A21 لامپ سفید در دسترس خواهد بود با شروع در ماه جولای برای 20 دلار در هر; سفید A19 لامپ های فروش برای حدود $15 در هر. مانند آخرین A19 لامپ های A21 لامپ همچنین شامل پشتیبانی از بلوتوث.

دو دیگر محصولات در رنگ وارد زمین در حال گرفتن ارتقاء. وجود دارد یک نسخه جدید از رنگارنگ رنگ Lightstrip به نام رنگ Lightstrip به علاوه اضافه می کند که بلوتوث به طوری که می توان آن را کنترل بدون رنگ hub. مدل جدید همچنین می تواند کمرنگ به اندازه و قطعات اضافی را می توان مرتبه بهم چسبیده بعد با شامل اتصالات. نیز وجود دارد یک به روز رسانی رنگ شکوفه لامپ جدول که قرار است به رنگ های غنی تر و روشن تر خروجی. این Lightstrip پلاس به فروش می رود در هدف در این هفته برای $80. شکوفه لامپ راه اندازی در اواخر ماه جولای برای $70.

این Philips Hue خط است که ساخته شده توسط دلالت سال است که به یکی از بهترین گزینه ها برای خانه های هوشمند روشنایی. این خط به طور پیوسته بهبود و گسترش در طول سال ها به عنوان رنگ های با کیفیت رو غنی تر و گزینه های بیشتر اضافه شد. یکی از مهم ترین به روز رسانی شده است علاوه بر این از بلوتوث به اکثر محصولات در صف. قبلا شما نیاز به خرید یک $60 hub به نام رنگ پل برای برقراری ارتباط با چراغ. در حال حاضر شما می توانید خرید چراغ و شروع به استفاده از آنها را حق دور بیش از بلوتوث. برخی از محدودیت وجود دارد و بدون توپی مانند که قادر به کنترل چراغ های خارج از خانه خود را — اما آن را می سازد آن را آسان تر برای خرید به محصول خط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن