Lumix G100 است که پاناسونیک پاسخ به سونی ZV-1

پاناسونیک اعلام کرده است که جدید Lumix G100 دوربین بدون آینه (شناخته شده به عنوان G110 در خارج از ایالات متحده

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

پاناسونیک اعلام کرده است که جدید Lumix G100 دوربین بدون آینه (شناخته شده به عنوان G110 در خارج از ایالات متحده) که سازگار با مجموعه کامل از چهار سوم میکرو لنزهای قابل تعویض. از آن خواهد شد در پایان ماه ژوئیه و به تازگی راه اندازی Sony ZV-1 آن دارای ویژگی های متعددی به طور خاص نسبت به افرادی که می خواهید برای ایجاد vlog محتوای ویدئو. با preorder $قیمت 749.99 (تا تاریخ 1st — آن را هزینه 50 دلار بیشتر پس از آن) این می تواند یک جامد را انتخاب کنید بسته به نیازهای شما.

این G100 دارای یک منظره یاب الکترونیکی است که پاناسونیک می گوید 2.8 x روشن تر از یک در Lumix G90. سونی ZV-1 این ویژگی را ندارد اما هر دو G100 و ZV-1 باید یک تبیین صفحه نمایش. در جدید Lumix صفحه نمایش به طور خودکار باعث یک عکاسی از خود ویدیو ضبط حالت هنگامی که آن را حرف به سمت و تنظیم عمق میدان فورا پس از آن صورت خود را می یابد. (توجه داشته باشید: اگر شما می خواهم این ایده از ZV-1 "محصول ویترین" حالت است که به طور خودکار تنظیم عمق میدان نسبت به یک چهره دیگر چنین سریع ابزار در اینجا. شما فقط نیاز به پنهان کردن چهره خود را در پشت محصول شما نگه داشتن به طور کامل و یا حرکت در خارج از قاب به G100 به طور خودکار تنظیم تمرکز است.)

این G100 تصویری از ویژگی های طرح روی صفحه نمایش با رنگ قرمز به شما اجازه می دانم زمانی که آن را ضبط. اگر شما می خواهید برای ارسال به سیستم عامل های مختلف مانند یوتیوب و یا Instagram شما می توانید نسبت به ضبط در پرواز (نشان داده شده با این حال یکی دیگر رنگی مرز) بدون نیاز به پس از پردازش.

یکی دیگر از ویژگی شسته و رفته است یک گزینه در حالت شماره گیری به نام "S&Q" که مخفف آهسته و سریع است. هنگامی که S&Q فعال است G100 می توانید ضبط صفحه نمایش FHD فیلم در 4x حرکت آهسته تا 120 فریم در ثانیه در 30p و یا شما می توانید به سرعت از صفحه نمایش FHD فیلم به 30 فریم در ثانیه در 60p. آن را به خوبی به این ویژگی به راحتی در دسترس بر روی دوربین بنابراین شما لازم نیست برای تنظیم سرعت در ارسال.

Panasonic Lumix G100

شما می توانید تقسیم تصویری ضبط شده به کوچکتر کلیپ از درون دوربین; آن را نیز همراه با پاناسونیک V-Log L ویژگی به فیلم یک طیف وسیع تری پویا بنابراین شما باید انعطاف پذیری بیشتر هنگامی که شما درجه رنگ در پس از پردازش. وقتی که شما آماده به ارسال فیلم های خود را به گوشی خود را, شما می توانید این کار را با "ارسال تصویر" را فشار دهید در بدن است که جفت دوربین به گوشی یا تبلت خود را بیش از 2.4 GHz Wi-Fi از طریق یک برنامه همراه.

اکثر vloggers احتمالا نمی تکیه به شدت در میکروفون ساخته شده اما پاناسونیک در حال رفتن سخت در نوکیا OZO های فضایی به قدرت سه میکروفون آرایه در G100. هنگامی که دوربین تشخیص چهره آن را تمرکز میکروفن در صورت هر کجا که آن را در قاب — همه در حالی که با استفاده از سر و صدا لغو فعال برای جلوگیری از صداهای دیگر که ممکن است در غیر این صورت پیدا کردن راه خود را به ضبط خود را. اگر دوربین تشخیص بیش از یک صورت از آن خواهد شد با استفاده از میکروفن های مختلف در آرایه برای گرفتن همه از صدای. اگر وجود دارد هیچ چهره در نمای آن را تغییر دهید به ضبط صدای فراگیر صوتی.

اگر شما نمی خواهید به سر و صدا با ساخته شده است در میکروفون G100 دارای یک جک 3.5 mm برای میکروفن خارجی (هر چند متاسفانه نه برای هدفون).

این G100 یک 20.3 مگاپیکسلی با سنسور است که می توانید ضبط ویدئو با وضوح 4K در 30p و 25p در 10 دقیقه جلسه یا FHD در 60p در جلسه 20 دقیقه. این اتهامات از طریق یک پورت میکرو USB و یک پورت HDMI است که می تواند با فشار یک سیگنال به یک کارت ضبط. پاناسونیک می گوید نمی توان آن را قابل استفاده به عنوان یک وب کم در راه اندازی.

پاناسونیک قربانی چند ویژگی هر دو برای دیدار با قیمت آن نقطه و به پایان رسید تا با یک سبک وزن ساخت. این G100 نیست آب و هوا مهر و موم شده به طوری که آن را نه یک انتخاب عالی برای vlogging در آب و هوای نامساعد. و به صورت تصویری این G100 متکی بر ترکیبی در بدن تثبیت کننده تصویر الکترونیکی و پشتیبانی از لنز مبتنی بر OIS از طریق آن چهار سوم میکرو سازگاری. آن را تنها متکی بر لنز OIS برای گرفتن عکس. پاناسونیک نشان داد که یک نسخه ی نمایشی از G100 ترین تثبیت تنظیم در حالی که ضبط ویدئو و در حالی که همه چیز کمی متلاطم بیش مجازی ما جلسه به نظر می رسید صاف تر از کانن EOS M50 که پاناسونیک در مقایسه با آن است.

Panasonic Lumix G100 راه اندازی در اواخر جولای در ایالات متحده است. این ورود در دو پیکربندی های مختلف. آنچه به نام K کیت شامل بدنه دوربین و 12-32mm لنز برای پیشسفارش $قیمت 749.99. V دارای یک کیت preorder قیمت $799.99 و شامل دوربین فوق لنز و سه پایه (قیمت $99.99 به طور جداگانه) است که می تواند ماشه ضبط و یا شاتر بدون نیاز به ضربه بزنید دکمه را بر روی دوربین. پاناسونیک همچنین شامل یک دوم باتری و یک شارژر دیواری در طول این دوره است. پیشسفارش طول می کشد تا اوت 1; پس از آن که آنها هر دو در قیمت 50 دلار (و شما دست اضافی باتری و شارژر دیواری).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن