این Mandalorian دوم فصل نمی تواند به تاخیر افتاد می گوید: مدیر عامل شرکت دیزنی

با تولید تعطیل در مجموعه در سراسر جهان studios مانند دیزنی خواسته شده در مورد فصل آینده بسیار پیش بینی شده را

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

با تولید تعطیل در مجموعه در سراسر جهان studios مانند دیزنی خواسته شده در مورد فصل آینده بسیار پیش بینی شده را نشان می دهد و تاریخ انتشار برای فیلم. یکی نشان می دهد که نمی خواهد تحت تاثیر قرار است این Mandalorianبا توجه به دیزنی مدیر عامل شرکت.

مثل بیوه سیاه فیلمبرداری در این Mandalorian به پایان رسید قبل از پناهگاه در خانه سفارشات رفت به محل و تعطیل تولید Chapek گفت CNBC. پس از تولید است که قادر به ادامه و در حال حاضر در حال انجام بنابراین "وجود خواهد داشت بدون تاخیر در Mandalorian," Chapek گفت.

که یک بیت از یک خبر خوب برای طرفداران جنگ ستارگان است که فکر در مورد وضعیت نشان می دهد و در فصل دوم پس از همه گیر رسید. دیگر دیزنی به علاوه نشان می دهد از جمله شاهین و سرباز زمستان و WandaVisionممکن است نمی شود در همان قایق است. شاهین و سرباز زمستانی بود که در حال حاضر در برخورد با مسائل مربوط به تولید به دلیل در محل فیلمبرداری مشکلات. Chapek نمی گویند که آیا این دو را نشان می دهد — میله میله برای اوت و دسامبر به ترتیب منتشر خواهد شد این سال است. آستانه خواسته است دیزنی برای اظهار نظر در مورد وضعیت نشان می دهد.

Chapek نظرات آمده فقط چند روز پس از هالیوود گزارشگر ادعا کرد که Boba Fett می تواند در نشان می دهد و در فصل دوم. شخصیت های معروف در سه گانه اصلی را گزارش توان با Temuera Morrison. دیرین طرفداران جنگ ستارگان را تشخیص موریسون به عنوان بازیگر که با بازی Jango Fett Boba Fett پدر از انواع در جنگ ستارگان: قسمت دوم — حمله کلون ها.

اگر نشان می دهد که با تاخیر دیزنی به همراه خواهد رفت ماه بدون بالا مشخصات برنامه نویسی که نمی هدفمند در کودکان و نوجوانان است که می تواند در جذب مشترکان جدید و حفظ مشترکین فعلی — به غیر از این Mandalorian's, فصل دوم. نوامبر سال 2020 نشانه پایان بسیاری از یک سال قرارداد دیزنی به همراه مشترکین از جمله کسانی که امضا کرده تا از طریق ورایزون. نداشتن بسیاری از جدید نشان می دهد به نگه داشتن مردم عضو یک سال بعد حتی بزرگتر تبدیل خواهد شد موضوع.

اگر این Mandalorian در مسیر است برای یک ماه اکتبر تاریخ انتشار عنوان Chapek نشان می دهد انتظار خاص از تاریخ انتشار اطلاعیه در ماه های آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن