قتل هورنت است که در سال 2020 ب-طرح شما احتمالا نمی بینم آینده

به عنوان آستانه's آخر هفته, ویرایشگر, من در تلاش برای پیدا کردن یک ترکیب خوب از داستان برای ما شنبه و یکشنبه ب

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

به عنوان آستانه's آخر هفته, ویرایشگر, من در تلاش برای پیدا کردن یک ترکیب خوب از داستان برای ما شنبه و یکشنبه بازدید کنندگان سایت ایجاد توازن میان اخبار در مورد فن آوری و سیاست با آخرین مورد coronavirus و تاثیر آن همراه با دیگر اخبار روز. چند روز اخبار خوش بین است و جالب است و پس از آن روز دیگر نویسندگان از اسکریپت برای سال 2020: ترسناک نشان می دهد پرتاب در یک قتل هورنت پیچ و تاب و طرح به دلیل یک بیماری همه گیر است که ظاهرا نه به اندازه کافی وحشتناک بدون دو اینچ اورلئانز که قادر به rip کردن سر از زنبور عسل.

از نیویورک تایمز تا داستان از غول های آسیایی هورنت که به تازگی وارد آمریکا به ترس از متخصص حشره شناس.

با ملکه است که می تواند رشد به دو اینچ بلند, اسیایی, غول اورلئانز می توانید با استفاده از آرواره به شکل مشخصی باله های کوسه برای از بین بردن یک کندو زنبور عسل در عرض چند ساعت سر بریدن زنبورها و پرواز دور با thoraxes به خوراک جوان خود را. برای اهداف بزرگتر زنبور قوی و زهر استینگر — به اندازه کافی بلند به سوراخ یک مرغداری کت و شلوار را برای مشقت بار ترکیبی که قربانیان را تشبیه به فلز داغ رانندگی را به پوست خود را.

آسیایی, غول پیکر اورلئانز می توانید پرواز در سرعت 20 کیلومتر در ساعت و نیش خود را به عنوان احساس "red hot thumbtacks." سرگرم کننده!

به خاطر مقایسه:

با توجه به زمانما ورود این اورلئانز (نام علمی: وسپا mandarina)است به خصوص نگران کننده نه تنها به خاطر نیش خود را صدمه دیده است مانند جهنم و آنها وحشتناک به نگاهی است, اما به دلیل تاثیر بالقوه در ما جمعیت زنبور عسل که در حال حاضر در حال کاهش است.

دانشمندان پس از سوار بر یک مقیاس کامل hunt for the hornets نگران است که مهاجمان می تواند تلفات جمعیت زنبور عسل در ایالات متحده و ایجاد چنین عمیق حضور که همه امید برای ریشه کن کردن می تواند از دست رفته.

همه چیز در مورد قتل هورنت در نیویورک تایمزاما هشدار داده می شود که از آن خواهد شد بسیار سخت به از بین بردن تصاویر از مغز خود را.

مبارک یکشنبه!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب