جدید COVID-19 خروش سخت تر ممکن است شامل

رکورد تعداد بالایی از جدید COVID-19 موارد گزارش شده در ایالات متحده در روز پنج شنبه رانده شده تو

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399
Houston, Texas Los Angeles Times photographer Carolyn Cole

رکورد تعداد بالایی از جدید COVID-19 موارد گزارش شده در ایالات متحده در روز پنج شنبه رانده شده توسط خوشه در جنوب و غرب متحده است. این موج ها تند و ترسناک و ممکن است حتی سخت تر به ضرب و شتم دوباره از اول شکوفایی.

همان مشکلات که دامنگیر شهر نیویورک در مارس و آوریل (دسترسی محدود به تست زدن زمان چرخش برای نتایج و مخلوط پیام از مقامات) در حال کشت در ایالات آریزونا. آنها در حال حاضر لغو انتخابی پزشکی و درخواست مردم برای ماندن در خانه. این یک الگوی آشنا است که بازی کردن در ایتالیا و در امتداد سواحل ایالات متحده است.

کسانی که درس نزول نمی کند. موارد در حال افزایش در جوامع است که تا به حال به حال این ویروس را تحت کنترل. ساخته شده است که آن را سخت تر برای مردم را به کمك کامل خطرات ناشی از شیوع آن در حال حاضر در حال ظهور در آن مناطق. اقامت در خانه سفارشات مرحله به مرحله خاموش شدن ناگهانی و تشویق ماسک-پوشیدن در نهایت کمک به جاهایی مثل نیویورک کاهش caseloads. این زمان در اطراف مقامات در نقاط جدید ممکن است قادر به استقرار همان استراتژی است.

قابل شکست نامرئی موفقیت

در مارس و آوریل ویروس آمار شهر نیویورک و سیاتل و سان فرانسیسکو سخت ترین. شهر نیویورک در خصوص ناتوان توسط pandemic: بیمارستان بودند تاخت و تاز کردن توسط بیماران در بدن انباشته شده در تریلرخارج از خانه های مراسم تشییع جنازه و مردم زندگی می کردند با نزدیک ثابت برای تلفن های موبایل آژیر آمبولانس.

دیدن ویرانی متحده بود که نسبتا کم تعداد موارد تایید شده نیز ممنوع اجتماعات بزرگ, بسته کسب و کار و دستور داد بیمارستان به آزاد کردن فضای تخت. کسانی که اقدامات موفق بودند — آنها کمک کرد تا کسانی که در مورد اعداد و بستری شدن در بیمارستان بماند کم و کشورهای مانند تگزاس در ابتدا اجتناب شود به همان سرنوشت نیویورک. "ما واقعا صاف منحنی" Umair شاه, مدیر اجرایی بخش بهداشت و درمان در شهرستان هریس که شامل هوستون گفت: روزانه وحش.

Triage tent set up in Long Island hospital during pandemic

کنترل شکننده بود ، زیرا این اقدامات نگه داشته COVID-19 خارج از دید, آن را سخت تر برای مردم را به ببینید که چرا آنها لازم است در وهله اول می گوید: امیلی توت مارتین متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه میشیگان دانشکده بهداشت عمومی. "این مشخصه Catch-22 از سلامت عمومی است. آنچه شما انجام می کرد اگر مردم می گویند شما overreacted," او می گوید. "شما متوقف شد, که وضعیت بحرانی از اتفاق می افتد اما آن را بسیار سخت برای برقراری ارتباط است و برای افرادی که به کمك آن است."

برخی از منتقدان به نظر می رسید به عمدا دچار سوء تفاهم چرا و چگونه برای جلوگیری از مشکل است یک گزینه بهتر از پاسخ به یک نیویورک تایمز مقاله نویس برت استفنز مثلا نوشت: در ماه آوریل که شهر نیویورک را دقیق مستند قوانین نباید اعمال می شود به بقیه کشور است. "بقیه از امریکا نیاز به عقب بر گردیم به زندگی" استفن نوشت. خوشه در طول هفته گذشته به وضوح نشان داد که "بازگشت به زندگی" خیلی زود به معنای امواج از عفونت.

اکثریت قریب به اتفاق مردم در سراسر کشور پشتیبانی خاموش شدن ناگهانی. اما چالش های اقتصادی واقعی بودند برای میلیون ها نفر و بدون پاک کردن پیام چرا ادامه داد: پیشگیری از مسائل آن ممکن است آسان برای مردم را به برابر مسطح منحنی با پایان دادن به این تهدید است. "شما در حال ساخت آن فداکاری برای بهره مندی از یک بحران نمی بینید در مقابل از شما. من می توانید ببینید که بسیار عاطفی چالش" مارتین می گوید.

پیام (نه) دریافت

با دیدن تاثیر مستقیم در منطقه خود را نیز ممکن است ساخته شده برخی از افراد کمتر نگران این ویروس به طور کلی و کمتر احتمال دارد به اقدامات — اجتناب از تجمعات با پوشیدن ماسک — که محافظت در برابر بیماری مارتین می گوید. این قابل درک است: آن را سخت به فداکاری هنگامی که آن را به نظر نمی آید مانند وجود دارد هر چیزی اشتباه است که توجیه آنها.

"درک خود را از چگونه یک مشکل جدی است و چگونه به احتمال زیاد چیزی است که به شما تاثیر می گذارد رفتن به تاثیر چگونه به احتمال زیاد شما را به مداخله برای جلوگیری از آن" مارتین می گوید.

او اشاره می کند که دیترویت که ضربه سخت بود COVID-19 دیده است مداوم و منظم در کاهش caseload. مناطق روستایی میشیگان هر چند در حال دیدن موج. میشیگان تا به حال یک ایالت بمانند اما تنها دیترویت منطقه شاهد نمایی مورد رشد در آن زمان.

"در درون خود ما دولت شما باید تمام جوامع است که لازم نیست که تجربه دیدن یک بیمارستان صحرایی ساخته شده است این خیابان از شما" مارتین می گوید. "من فکر می کنم که تاثیر بسیار زیادی در توانایی مردم برای آماده دریافت پیام است."

زندگی مردم در اوایل نقاط بیشتر در مورد این ویروس از زندگی مردم در مکان های که در آن مورد شمارش آغاز شد و ساعتی بعد با توجه به YouGov تجزیه و تحلیل منتشر شده در آغاز ماه ژوئن. که به شرح زیر آشنا الگوهای از پیش از آن در این بیماری همه گیر. حتی اگر مردم در نیویورک تماشا ایتالیا teetered در آستانه سقوط, پیام نزول نمی کند تا زمانی که آن را به آستان خود.

نگرانی ممکن است افزایش یابد در آن جوامع به عنوان مورد اعداد صعود به عنوان آنها در نیویورک که ممکن است الهام بخش مردم را به دنبال عمومی دستورالعمل های بهداشتی. آن خواهید بود یک سخت تر از فروش در این زمان ، همان کسانی که دستورالعمل است که به کمک دیترویت و نیویورک بازیابی شده اند به شدت سیاسی است که باعث می شود آنها را سخت تر برای مقامات بهداشت عمومی به پیاده سازی. رئیس جمهور تهمت متحده تحت فشار قرار دادند به آسانسور stay-در-خانه سفارشات و سیاست توسط فرمانداران در ایالات فلوریدا کاری به نفع با رئیس جمهور. جناح راست سیاستمداران تحت فشار قرار دادند پشت ماسک و پشتیبانی از ماسک-پوشیدن در حال حاضر معافیت در حزب خط.

"ما این را با واکسیناسیون در برخی جوامع است. هنگامی که چیزی شبیه به این می شود متصل به یک حس هویت ما از دست دادن است که به عنوان یک بهداشت عمومی ابزار" مارتین می گوید.

US-HEALTH-VIRUS-TOURISM-ECONOMY-tourism-health-epidemic-pandemic

شکست سیاست

چالش هایی که این ویروس به طور فزاینده سخت تر برای مهار شد قابل پیشگیری است. شهر نیویورک یک فرصت برای جلوگیری از له از موارد اما فرماندار و شهردار کشیده پاهای خود را در اجرای سیاست ها به ساقه جزر و مد. بقیه کشور فرصتی برای یادگیری از نیویورک است. و در حالی که بسیاری از کشورهای به حال همه چیز تحت کنترل است.

به جای نگه داشتن محکم نگه دارید از کسانی که موفقیت های هر چند محلی و رهبران ملی اجازه دهید آنها را به لغزش دور. آنها را تماشا ثابت در سراسر کشور مورد اعداد طریق ممکن است و تصمیم گرفت که مشکل بود حتی اگر منطقه خاص انتقالها نشان داد که مناطق خاصی از کشور بودند آماده به منفجر شدن. بسیاری از ایالت ها باز کافه ها و رستوران ها قبل از آن را امن برای انجام این کار و قبل از آنها تا به حال تست و تماس با ردیابی برای کنترل هر گونه جدید گسترش یافته است.

در حال حاضر آنها در سمت چپ با وظیفه مبارزه جدید خوشه بدون حد خرید از جوامع در سراسر استراتژی است که می تواند کمک کند. رهبران دولت به نظر می رسد تمایلی به reclose آنچه آنها در حال حاضر باز است. سیاست تصمیم گیری و پیام رسانی از شکست های ساخته شده از آن کمتر احتمال دارد که افراد می چسبد به توصیه و آنها را آماده برای این واقعیت از یک بیماری همه گیر. پیام تاکید کرد اهمیت حیاتی مسطح منحنی اما هیچوقت تاکید می کند که در آن طول می کشد تلاش مداوم به نگه داشتن که منحنی مسطح است. مدعی پیروزی خیلی زود همه اما تضمین دوباره بجای اول برگشتن.

اگر این پیام از مقاماتدر آغاز همه گیر کرده بود تاکید کرد که تنظیمات به زندگی روزانه برای رفتن به یک ماراتن است نه یک با حداکثر سرعت دویدن ممکن است را ساخته اند یک تفاوت در چگونه جوامع فرآوری شده خطر از COVID-19 مارتین می گوید. "این تا کنون نشده بود که در دراز مدت دیدگاه که واقعا مجاز افراد به لحاظ ذهنی آماده است که این چیزی است که آنها در حال رفتن به خرید و فروش با برای مدت زمان طولانی," او می گوید. "بنابراین من فکر می کنم این قابل فهم است که مردم آمریکا فقط خسته شدم از آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن