جدید Sonos پنج به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل یکسان به بازی:5 آن را جایگزین

Sonos طراوت آن بهترین صدایی موسیقی سخنران امروز اما این محصول جدید بسیار شبیه به سلف خود دارد که صفر دلیل برای

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

Sonos طراوت آن بهترین صدایی موسیقی سخنران امروز اما این محصول جدید بسیار شبیه به سلف خود دارد که صفر دلیل برای هر کسی که با بازی:5 در نظر گرفتن ارتقاء. که سخنران به نام Sonos پنج. و اگر آن را در حال حاضر سهام تجاری با Sonos یکی بود که این شرکت اولین محصول خود را با ساخته شده در دستیار صوتی قابلیت Sonos پنج عجیب می کند نه شامل ساخته شده است در میکروفون برای استفاده با آمازون الکسا یا گوگل دستیار.

Sonos به من گفت که آن را به طور کامل متمرکز بر عملکرد صدا با این محصول و امتیاز به آن به عنوان استدلال برای چرا آن اضافه کردن میکروفون به طراحی. این شرکت همچنین می گوید که مشتریان تمایل به قرار دادن این بازی:5 (و در حال حاضر Sonos پنج) در نقاط که در آن یک دستیار صوتی خواهد بود بی اهمیت و محدود استفاده کنید. من واقعا متقاعد شده توسط هر کدام از این توضیحات اما حریم خصوصی فکر مصرف کنندگان را درک تصمیم گیری.

از نظر کیفیت صدا Sonos می گوید: Sonos پنج یکسان ارائه می دهد یک تجربه گوش دادن به که از بازی:5. آن را هنوز هم همان شش سفارشی طراحی شده رانندگان در داخل. طراحی خارجی نیز بدون تغییر به جز پایان; این یکی می آید در سیاه و سفید و یا سفید گزینه های در حالی که "سفید" دوم-gen بازی:5 تا به حال یک نگاه دو با یک بلندگوی جلو پنجره. (من عاشق این طراحی اما Sonos می گوید مشتریان درخواست نسخه سفید.) شما هنوز هم می تواند استفاده از آن در هر دو افقی و عمودی جهت گیری و آن را حفظ کمکی ورودی برای turntables و خارجی دیگر منابع موسیقی.

بنابراین آنچه متفاوت است ، این Sonos پنج تا "افزایش حافظه و قدرت پردازش و جدید بی سیم های رادیویی." و... که از آن مردمی است. اگر شما با استفاده از دو بلندگو در کنار من حدس می زنم شما ممکن است متوجه است که افزایش اسب بخار; من بازی:5 آیا آویزان کنید تا لحظه ای از زمان به زمان. اما بیش از هر چیز دیگری این بازخوانی به نظر می رسد در مورد آماده به Sonos پنج برای چهار یا پنج سال در شرکت صف.

شما ممکن است احساس کمی underwhelmed توسط Sonos پنج و صادقانه به طوری هستم. سوال من در حفظ و درخواست خودم است "چرا حالا؟" بازی:5 است که در حال حاضر سازگار با این شرکت S2 پلت فرم است و در نتیجه (امیدوارم) تضمین به روز رسانی سیستم عامل و ویژگی های جدید برای برخی از زمان به آمده تا آنچه را استدلال برای این جزئی refresh?

بازی:5 همواره سخنران که هوشمند بلندگو مانند آمازون اکو و اپل HomePod هرگز نمی تواند کاملا اندازه گیری — مگر اینکه شما خریداری دو نفر از آنها به هر حال. اما در حال حاضر Sonos رقبا در حال گرفتن بیشتر و جدی در مورد ارائه خشنود اتاق پر صدا. بهترین مثال از این است که آمازون $200 اکو استودیو. آن را نمی ممکن است کاملا در سطح بازی:5 اگر شما یک گوش دادن تست اما آمازون در حال آمدن است نزدیک تر و نزدیک تر به طور قابل توجهی در قیمت ارزان تر.

Sonos در ضمن به نظر می رسد محتوای به استراحت در laurels خود با Sonos پنج و خطر ابتلا به leapfrogged. این شرکت هنوز نوآوری در دیگر مناطق و قوس یک ویترین است. اما من استفاده از بازی:5 هر روز و من انتظار می رود به احساس smidge از وسوسه به روز رسانی هر زمان که یک بعدی آمد در سراسر. اما نوچ. نه با این همه هر دری سخنی. من هیچ شک Sonos پنج را صدا بسیار عالی و بهتر از بسیاری از رقابت; من فقط انتظار بود کمی بیشتر پس از این مدت طولانی از یک صبر کنید.




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن