NFC مشخصات اضافه کردن یک جدید شارژ بی سیم استاندارد

NFC فروم اعلام کرده است یک به روز رسانی برای برد کوتاه بی سیم فن آوری است که می افزاید: یک فرم از شارژ بی سیم

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

NFC فروم اعلام کرده است یک به روز رسانی برای برد کوتاه بی سیم فن آوری است که می افزاید: یک فرم از شارژ بی سیم استاندارد. آینده NFC دستگاه می تواند ارائه شارژ بی سیم, قابلیت, البته در یک راه است که به مراتب محدود تر از محبوب ترین ها چی استاندارد استفاده شده توسط تقریبا در هر دستگاه دیگر (از طریق 9to5Google).

جدید NFC, استاندارد به مراتب کندتر از چی شارژ ارائه تا 1W سرعت نسبت به پایه چی سرعت 5W. (چی سریع شارژ می تواند رسیدن به سرعت 10W یا بیشتر بر روی سخت افزارهای استاندارد.) و آن را نیاز به سخت افزار جدید — شما نمی قادر خواهد بود به فقط با دریافت یک به روز رسانی سیستم عامل و به طور ناگهانی قادر به NFC مبتنی بر شارژ بی سیم فعلی خود دستگاه.

با توجه به این که سرعت بسیار آهسته در مقایسه با چی یکی ممکن است تعجب که چرا هر کسی به خود زحمت استفاده از NFC و شارژ در همه. اما ایده اصلی در پشت جدید NFC, استاندارد است که در آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به جای چی شارژ در چیزهایی مانند تشنه قدرت گوشی های هوشمند بلکه مکمل آن است.

بر خلاف چی که نیاز به جسمی زیادی کویل برای انتقال قدرت بین دستگاه های جدید شارژ بی سیم مشخصات WLC استاندارد آن را به عنوان به طور رسمی به نام برای NFC اجازه می دهد تا برای یک آنتن برای مدیریت هر دو ارتباطات و شارژ برای یک دستگاه. ایده این است که دستگاه های کوچکتر مانند هدفون انتقالها تناسب اندام و یا ساعت های هوشمند که اغلب در حال حاضر از ویژگی های آنتن NFC برای اتصال — می تواند با استفاده از جدید NFC مبتنی بر استاندارد برای شارژ بر روی بروید با استفاده از همین NFC مجهز به گوشی های هوشمند به عنوان معکوس-شارژر بی سیم.

در حالی که WLC استاندارد شده است رسما اضافه شده به NFC مشخصات آن هنوز هم زمان را برای شرکت های سخت افزاری برای اجرای شارژ جدید, فن آوری, با فرض اینکه آنها تصمیم به استفاده از آن در همه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن