به سرپرستی لیگ Grand نهایی مسابقات قهرمانی برگزار خواهد شد

آنلاین برای اولین بار در طی سه سال سابقه وجود دارد نمی توان عرصه پر از فریاد هواداران به همراه سرپرستی لیگ Gra

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399
آنلاین

برای اولین بار در طی سه سال سابقه وجود دارد نمی توان عرصه پر از فریاد هواداران به همراه سرپرستی لیگ Grand Finals. به لیگ منتقل شده آنلاین برای سال 2020 با توجه به در جریان همه گیر آن را تا به حال به reimagine چه آن قهرمانی مسابقات خواهد بود. و امروز بلیزارد ارائه برخی از جزئیات در آینده حذفی فرمت.

اساسا در پایان فصل به طور منظم همه 20 تیم را در یک حذفی به سبک مسابقات لگد زدن در سپتامبر 3rd, با بذر بر اساس آنها چگونه انجام شده در طول سال. این فرمت خواهد شد شبیه به ساختار مسابقات لیگ به تصویب رسید میدوی را از طریق 2020 با دو مسابقات برای تیم های مستقر در آسیا و دیگری برای شمال امریکا است. دو تیم برتر از هر یک از این مسابقات خواهد شد و سپس در دو-از بین بردن رقابت به اوج خود رسید در مسابقه قهرمانی. (شما می توانید جزئیات کامل از برنامه های در لیگ وب سایت.)

بلیزارد می گوید دو بالا آمریکای شمالی تیم پرواز به مکانی نامشخص در آسیا قبل از فینال با چند هفته به جای سفر و چالش های لجستیکی. کل رقابت هنوز هم آنلاین انجام می شود و با بازیکنان و مربیان پخش و تولید مشغول به کار از راه دور. حداقل این طرح است.

"هر وقت ما به دنبال دو یا بیشتر از دو ماه آینده آن را غیر ممکن است برای پیش بینی" جان Spector, VP سرپرستی esports می گوید در آستانه. اگر سفر از سوال آمده سپتامبر این طرح را به تاج دو منطقه برندگان به جای یکی کلی لیگ قهرمان. آن را ایده آل وضعیت Spector می پذیرد اما این لیگ در تلاش است تا طرح برای هر احتمال است. "این مهم است که ما که برنامه پشتیبان گیری در دسترس," او می گوید.

بزرگ esports قهرمانی رشد عینک; the League of Legends قهرمانی جهان تبدیل شده است و می دانم که آن استادانه موسیقی عمل می کند در حالی که جغد را دو Grand Finals بودند افراد مشهور-لادن امور قرار گرفت که در عرصه های فروخته شده در بروکلین و فیلادلفیا. این نوع از انرژی است که غیر ممکن است برای تکثیر آنلاین, اما Spector می گوید که لیگ در حال برنامه ریزی برای انجام برخی از کارها را برای این سال قهرمانی ویژه — هر چند دقیقا همان چیزی است که ممکن است نگاه مانند باقی مانده است دیده می شود.

"ما می خواهم به انجام همه چیز ما می تواند به ایجاد همهجانبه تجربه سرگرمی برای طرفداران که نمی تواند با ما" Spector توضیح می دهد. او می گوید لیگ برتر خواهد شد به احتمال زیاد کار با چهار تیم برتر به مطمئن شوید که خود را دور از فضاهای در حال پخش-به عنوان مثال ممکن است که به طور بالقوه می تواند به معنی اضافه کردن چیزهایی مانند دوربین های رباتیک به صورت پویا نمایش از بازیکنان. جغد نیز به دنبال برخی از راه های خلاق ورزش های سنتی پرداخته اند با ورزشگاه خالی از طرفداران الهام بخش است. همه که باقی می ماند در شار همانطور که از در حال حاضر.

بزرگترین نگرانی او می گوید: حصول اطمینان از ایمنی بازیکنان و کارکنان که بخشی از دلیل نهایی نمی گیرد در یک استودیو محیط زیست با وجود این واقعیت است که چند esports لیگ در چین و کره جنوبی رفته اند به استفاده از فضاهای استودیو به عنوان اجتماعی فاصله محدودیت برداشته اند. "ما نمی خواهیم به هر گونه خطرات غیر ضروری می گوید:" Spector.

جغد خواهر لیگ Call of Duty لیگ همچنین اعلام کرد نونما حذفی فرمت دیروز و آن را شبیه به یک مورد استفاده برای سرپرستی. CDL پلی آف آغاز خواهد شد در اوت 3 با 12 تیم به رقابت در حذف دو رقابت است. چهار تیم برتر خواهد شد و سپس پیشبرد به قهرمانی آخر هفته برگزار خواهد شد که در اوت 29 و 30. برگشتی بیا در زمانی که CDL سوار بالا; Activision می گوید که لیگ را دیدم بالاترین قله بینندگان اخیر مسابقات با 115,000 بینندگان تنظیم به سازمان دیده بان آتلانتا بازی شیکاگو است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب