به سرپرستی لیگ مشکلات همچنان به عنوان برترین تیم قطره فهرست کامل

به عنوان سال 2020 به سرپرستی لیگ ونکوور تیتان سنگین علاقه به انتقام خود را 2019 grand finals از دست دادن — اما

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان سال 2020 به سرپرستی لیگ ونکوور تیتان سنگین علاقه به انتقام خود را 2019 grand finals از دست دادن — اما که در حال حاضر به نظر می رسد فوق العاده بعید است. امروز esports باشگاه اعلام کرد که کاهش یافته است کل آن فهرستی میدوی را از طریق فصل.

این موضوع به نظر می رسد بنیادی حداقل در بخشی به دلیل عوارض در اطراف لیگ شیفت به صورت آنلاین-تنها فرمت با توجه به در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر. در حالی که بازیکنان و کادر اصل مستقر در ونکوور بازیکنان مهاجرت به کره جنوبی که در آن تمامیت تیتان' فهرستی است از یک بار لیگ آنلاین نقل مکان کرد.

در یک بیانیه تیم هالووی esports مدیر تیتان صاحب Aquilini گفت تغییر ایجاد شده تعدادی از مسائل که این باشگاه نبود قادر به کار از طریق:

ما طرح اولیه بود برای این تیم به عضویت آسیایی را بدست آورد و همچنان به بازی برنامه های جدید از راحتی از بازیکنان در خانه بود اما به سرعت آشکار است که این ایجاد مجموعه ای کاملا جدید از چالش است. تفاوت زمان آن را دشوار برای مدیریت و صفحه اصلی fanbase برای ارتباط با تیم و چالش های فنی برای بازیکنان بازی از خانه بیشتر تشدید این وضعیت است.

با سازمان قادر به پاسخگویی به بازیکنان انتظارات در کره جنوبی و پس از شور و مشورت بسیار و گفتگو با بازیکنان دشوار تصمیم گیری ساخته شده بود به حرکت تیم به آمریکای شمالی را بدست آورد و بازیکنان و مدیریت موافقت کرد که پیدا کردن یک خانه جدید برای بازیکنان خواهد بود در همه ،

در حالی که این حرکت قابل توجهی وجود دارد نشانه ای از مسائل منتهی به آن است. هفته گذشته این تیم اجازه رفتن از هر دو سر مربی Hwang "PaJion" Jisub و برترین بازیکن HyunWoo "Jjanu" چوی بدون توضیح. این تیم نیز تا به حال وسط رکورد 2-2, گریه به دور از خود مسلط 25-3 فصل 2019.

این حرکت نیز به معنی تیتان در حال حاضر لازم نیست که فهرستی برای رقابت با با وجود اینکه برنامه ریزی برای بازی دو بازی آخر این هفته. به گزارش ESPN باشگاه به ثبت نام در برنامه فهرستی از تیم دوم باد که رقابت در ردیف دوم سرپرستی مدعی مدار. "ما مشتاقانه منتظر اعلام جدید ما فهرستی از تیتان در روزهای آینده" هالووی در بیانیه ای گفت.

تیتان فروپاشی است و آخرین در یک رشته از اخبار بد که رنگ نامشخص آینده برای بلیزارد بلند پروازانه esports لیگ. در حالی که جغد در اصل میله میله برای شروع آن بسیار پیش بینی شیفت به خانه و دور مسابقات این فصل لیگ — همراه با معاصران خود را در زیبایی بود مجبور به تغییر آنلاین فرمت به جای. لیگ نیز دیده می شود کاهش بینندگان پس از تعویض از Twitch برای یوتیوب.

اخیرا حاکم MVP لیگ جی "Sinatraa" برنده سان فرانسیسکو شوک — این تیم که با شکست تیتان برای 2019 لیگ قهرمانی — به طور ناگهانی بازنشسته اواسط فصل به سوئیچ به شورش جدید تیم تیرانداز Valorantاست که هنوز در بتا بسته شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن