این پادکست جهان در حال حاضر Spotify در مقابل هر کس دیگری

در آنچه که به احتمال زیاد بزرگترین معامله تا کنون برای یک پادکست Spotify در این هفته اعلام کرد که جو روگان را

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

در آنچه که به احتمال زیاد بزرگترین معامله تا کنون برای یک پادکست Spotify در این هفته اعلام کرد که جو روگان را بسیار موفق نشان می دهد که جو روگان تجربهرا تبدیل به یک Spotify در-منحصر به فرد. همراه با فیلمهای ولگردی و قانونی شکنی از دیگر پادکست ادغام در طول سال و نیم گذشته این شرکت در حال حاضر راه اندازی برای تبدیل شدن به بزرگترین نام در پادکست — و احتمالا کنترل پادکست در یک اقدام بی سابقه در راه است.

شده است وجود دارد هرگز یک پادکست شرکت که مبادرت به فروش تبلیغات باعث می شود نشان می دهد تا در حال حاضر محبوب پخش پادکست, ارائه می دهد ابزار برای ساخت سری جدید. Spotify در حال حاضر همه از آن و روگان مقابله معنی آن را نیز ارائه می دهد یک آمار نشان می دهد که تضمین میلیون ها نفر از مردم خواهد شد به طور منظم با استفاده از پلت فرم آن به صورت پادکست گوش دادن.

معامله با این حال ممکن است foreshadow آینده به صورت گسترده تر پادکست صنعت است که در آن دو فرقه های توسعه: یکی که ارزش حفظ حریم خصوصی و یک اکوسیستم باز و بسته کردن و ساخته شده در اطراف قفل شده پایین را نشان می دهد و تبلیغات هدفمند مانند Spotify در.

Spotify در آن پیشنهادهای جاه طلبی های شناخته شده در سال گذشته با سه کلید ادغام. آن را خریداری دو پادکست شبکه — سوراخ کردن رسانه ها (شناخته شده برای پاسخ به همه) و Parcast (واقعی-جرم و رمز و راز شبکه) — به علاوه یک شرکت به نام لنگر است که ارائه می دهد آسان برای استفاده از پادکست ابزار ایجاد. همه با هم Spotify گزارش حدود 400 میلیون دلار برای سه شرکت ترکیب شده است.

در این سال Spotify در ادامه به صرف بزرگ در استعداد ادغام. در ماه فوریه Spotify در به دست آورد رینگر و بیل سیمونز' گل سرسبد نمایش گزارش برای حدود 196 میلیون. و در حال حاضر وجود دارد روگان معامله است که می تواند گزارش هزینه Spotify در بیش از $100 میلیون. این تیم صرف مقدار زیادی از پول در تلاش برای قفل کردن برخی از صنعت محتوا بالا و متعهد خود سری و تبلیغات — به Spotify در.

Spotify می بیند یک فرصت کسب و کار در اطراف پادکست. برای یک, هیچ رقیب می تواند شرکت خود را. اپل بزرگترین نام در پادکست تا در حال حاضر عمدتا چپ اپل پادکست به تنهایی اجازه دادن به شنوندگان آزادانه می آیند و بروید و اجازه می دهد سازندگان به ها آر اس اس خوان خود بدون اپل در تلاش برای گرفتن یک خطر در آنها است. اپل نمی کند را نشان می دهد در حال حاضر و آن را نیز به فروش نمی, تبلیغات آن را در برابر آن حفظ حریم خصوصی گرا موقعیت به هر حال. Spotify در خود می تواند این فضا است. حتی اگر اپل می خواست به رقابت این شرکت را مجبور به پیدا کردن دیگر نشان می دهد برای به دست آوردن و Spotify دارای یک سر بزرگ شروع می شود.

حتی مهمتر اینکه این پادکست هزینه Spotify در مقدار زیادی از پول جلو اما می تواند پرداخت در آینده است. هر زمان که کسی در جریان یک آهنگ بر روی پلت فرم آن را به پرداخت کمپانی ضبط موسیقی که گوش دادن. اما با پادکست ها شرکت نمی مجبور به پرداخت یک شخص ثالث است. با معاملات منحصر به فرد و برنامه ریزی خود را, آن را در واقع ساخت پول هر گوش به دلیل تبلیغات آن مکان است. حتی کاربران حق بیمه شنیدن تبلیغات در Spotify در پادکست بنابراین Spotify در دو نرخهای با درآمد در این موارد.

پادکست می تواند سودآور به همین دلیل است که حتی اگر آن را صرف صدها میلیون دلار در دستیابی به استعداد و ابزار خود را برای پلت فرم آن را به احتمال زیاد جبران است که پول است. Midroll یکی دیگر از پادکست آگهی شبکه می گوید تبلیغ می پرداخت در هر نقطه از 18 دلار به 50 دلار در هر 1000 شنوندگان است که نشان می دهد می رسد. جو روگان می گوید نشان می دهد او می رسد 190 میلیون دانلود در هر ماه به معنی او می تواند در پایان کم را در 3 میلیون دلار در تبلیغات هر ماه. فوربس می گوید روگان ساخته شده $30 میلیون سال گذشته است.

روگان را نشان می دهد هنوز هم می شود به گوش دادن به در Spotify; مردم نمی خواهد نیاز به پرداخت حق بیمه Spotify در برای شنیدن و یا تماشای آن را اگر چه آنها پرداخت خواهد شد با داده های خود را کمک می کند که Spotify در فروش پر سود بیشتر تبلیغات است. Spotify در به طور مشترک فروش تبلیغات برای روگان را نشان می دهد تا کاربران رایگان خواهد شنیدن آن تبلیغات هر گونه تبلیغات اضافی است که برای اجرا در این دوره با استفاده از Spotify در پلت فرم. Spotify نیاز ندارد و هر کس به مشترک به دلیل آن باعث می شود پول آنها را در هر صورت.

نام های بزرگ مانند روگان, ممکن است مردم را به Spotify در, اما آن را بزرگ کتابخانه نشان می دهد که آنها را نگه می دارد وجود دارد. که این نیز بخشی از Spotify در استراتژی: ارائه پادکست ایجاد ابزار خیلی بیشتر نشان می دهد ساخته شده است و آنها پد خود فروشگاه. Spotify می گوید آن را در حال حاضر لیست بیش از یک میلیون پادکست و در طول سه ماهه اول سال 2020 70 درصد را نشان می دهد ایجاد شد با لنگر.

در بالای همه این ادغام و معاملات Spotify نیز ایجاد فناوری جدید برای تولید لیست پخش و قرار دادن تبلیغات. آن algorithmically تولید پادکست لیست پخش و اتحاد خود را راه اندازی ابزار تبلیغاتی به نام جریان درج آگهی است که اجازه می دهد تا تبلیغات هدفمند قرار می گیرد را نشان می دهد که مردم در جریان آنها که دوباره متکی بر بحرانی که داده های کاربر. آن را راه اندازی پادکست های ویدئویی در نرم افزار که ممکن است نوسان برخی از یوتیوب محبوب podcasters به پلت فرم های خود را — اگر نه به طور انحصاری حداقل برای عبور از انتشار بیشتر به دور از Spotify ارائه شده است.

همه از این حرکت اجازه می دهد Spotify برای کنترل کل پادکست روند از آغاز تا پایان. Podcasters می توانید نشان می دهد با Spotify ابزار و انتشار به راحتی به Spotify در پلت فرم. Spotify در نهایت می تواند فروش و تبلیغات برای آن را نشان می دهد و شنوندگان که ممکن است در حال حاضر به این شرکت پول در قالب یک اشتراک نیز ارائه دهد تا داده های خود را که به اطلاع Spotify آگهی-هدف قرار دادن و خرید تصمیم گیری.

آن را نیز تنظیم خود را برای تبدیل شدن به یک پادکست tastemaker با موزه داران در سراسر جهان سازماندهی توصیه لیست پخش; این می تواند کمک به آن را ترویج خود را نشان می دهد به آن میلیون ها نفر از کاربران. برای اکثریت قریب به اتفاق نشان می دهد که به عنوان بزرگ به عنوان روگان را Spotify ارائه می دهد یک داشبورد به خود را مشاهده و تجزیه و تحلیل و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود را به جمعیتی که به آنها کمک می کند تا خود را به فروش تبلیغات. سازندگان ممکن است انگیزه برای تشویق شنوندگان خود را به مصرف Spotify چرا که آنها یاد بگیرند بیشتر در مورد مخاطبان خود است.

هیچ شرکت دیگری است که عامل در این مقیاس و با نوآوری این سریع در فضا است. اپل پلت فرم است که به طور پیش فرض پلیر برای iOS, محصولات, اما آن را ندارد به دست آورد نشان می دهد و یا به فروش می رسد تبلیغات. NPR باعث می شود نشان می دهد اما آن را ندارد انبوه بازیکن محبوب. پس از تنها یک سال و نیم تلاش در Spotify را در بخش صنعت در حال حاضر به رقابت با آن تهدید رقیب است.

این همه منجر به بزرگتر پرسش که چگونه همه از Spotify در تصمیم گیری تاثیر می گذارد گسترده تر پادکست میباشد. Spotify را کنترل کاملی بر روی داده ها و فشار خود را برای هدف قرار دادن آگهی ممکن است منجر به یک جهان که در آن پادکست تبلیغات بیشتر از نزدیک شبیه وب سایت تبلیغات در که آنها هدفمند به فردی شنوندگان. که ممکن است خوب با برخی از افراد, اما دیگران در حال حاضر به ابراز نگرانی از پیامدهای حریم خصوصی. گوش دادن داده ها به صورت پادکست است حساس تر از موسیقی برای مثال از آنجا که مردم در گوش دادن به تو رفتگی در دیوار را نشان می دهد مورد به طور بالقوه گفتن موضوعات. به علاوه مردم ممکن است در نهایت نیاز به استفاده از برنامه های متعدد برای شنیدن مورد علاقه خود را نشان می دهد و یکی از کسانی که توسط ضرورت ممکن است Spotify در.

فقط به عنوان ما را دیده ام مردم گسترده تر وب تصمیم گیری در مورد جایی که آنها فهرست و یا چه پست الکترونیک و یا سرویس پیام رسانی استفاده می کنند بر اساس حفظ حریم خصوصی خود را همان چیزی که اتفاق می افتد ممکن است با پیشنهادهای شما. پادکست یک بار مساوی در تمام سیستم عامل اما در حال حاضر به نظر می رسد مانند وجود خواهد داشت دو پادکست انجمن: Spotify در مقابل هر کس دیگری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن