اعتراض صلح آمیز بود — سپس پلیس وارد

اعتراض صلح آمیز بود. سپس پلیس به ضرب گلوله گاز اشک آور. حداقل 10 قوطی رفت با توجه به نگهبان's جولیا کری وونگ.

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

اعتراض صلح آمیز بود. سپس پلیس به ضرب گلوله گاز اشک آور. حداقل 10 قوطی رفت با توجه به نگهبان's جولیا کری وونگ. افسران چادری ضد شورش معترضان دستور داد به خانه قبل از ساعت 8 بعد از ظهر حکومت نظامی. سپس آنها را بازداشت 40 نفر.

این صحنه که در پخش فاکس KTVU و ان بی سی نیوز که برجسته هوایی فیلم از گاز اشک آور و ضرب وشتم به عنوان مردم فرار از پلیس. اما داستان کامل. قبل از هشدارها و گاز اشک آور و دستبند اعتراض شده بود مسالمت آمیز برای ساعت. "رسانه های جریان اصلی است هل دادن یک روایت در مورد این "شورش" ما تا به حال گفت:" Brianna بوید, a 20-year-old قاره. "آنها در حال تلاش برای تعدیل این پیام با نشان دادن تظاهرات صلح آمیز است."

این رویداد سازمان یافته توسط دانش آموزان در اوکلند ویژگی های مدرسه بالا آمد و پس از سه روز از تظاهرات بیش از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. قبلی جمعه, اعتراض تبدیل شده بود خشونت آمیز ماموران با پرتاب گاز اشک آور و فلش-انفجار نارنجک در, معترضان تبادل بطری های شیشه ای. کسب و کار به آتش کشیده شدند و غارت با پیام "توقف گسترش نژادپرستی" و "ACAB" ناخوانا در سراسر مجسمه ها و درها.

برگزارکنندگان مارس در اوکلند Tech خواست تظاهر کنندگان به بازسازی صحنه های که تا به حال بیش از آخر هفته. به عنوان جوان و جمعیت های گوناگون برگزار شده در 4ساعت سخنرانان توضیح داد که اعتراض شد به معنای صلح و نه فرصتی برای آسیب رساندن به کسب و کارهای محلی. سربار پلیس هلیکوپتر دور تا حدی غرق کردن صدای خود را.

بسیاری از معترضان من با صحبت در ژوئن 1st درگیر شده بود در زندگی توجه و ابراز نا امیدی که همان شعارهای آنها شده است می خواهم با استفاده از سال 2014 هنوز هم مربوط به امروز است. پدر و مادر وارد در این مراسم با فرزندان کوچک و شعار نشانه هایی که تقبیح ظلم و ستم پلیس. داوطلبان ایستاده بود در حاشیه هدایت ترافیک و کند شدن مردم در مقابل کسانی که راه می رفت بیش از حد سریع است.

"من نمی خواهم سیاه مردمی کشته شدن آن بسیار ساده است" گفت: Darrell Owens 23 سال قاره از اوکلند. "این تکان دهنده برای دیدن و حتی محافظه کاران می گویند این قتل اشتباه است. آنها مانند " سیاه زندگی مهم بود درست در این زمان است.' هیچ Black Lives Matter درست بود هر بار ما فقط باید فیلم در حال حاضر."

تقریبا هر از معترضان با پوشیدن ماسک, عرق کردن به عنوان آنها ایستاده بود در ضخامت گرما. EMT دست دنده محافظ برای چند که آن را ندارد. وقتی پرسید که آیا او عصبی در مورد تهدید COVID-19 به خصوص با چنین گردهمایی بزرگ او گفت: "من فکر می کنم آن را یک خطر اما برخی از چیزهایی که ارزش آن."

حدود 4:27PM یک buzz به صدا در سراسر جمعیت و مردم شروع به بیرون کشیدن خود تلفن همراه. اضطراری هشدار فرستاده شده بود ، "Alameda County Sheriff صادر کرده است یک حکومت نظامی برای کل شهرستان آغاز امشب در 8:00 pm" آن را بخوانید. "گه در حال رفتن به دیوانه امشب" یک تظاهرکننده گفت: تکان دادن سر خود را.

اکثر معترضان به نظر نمی رسد مزاحمت. "من اینجا هستم چون من می خواهم به انجام آنچه من می توانم به نوبه خود این سیستم ناعادلانه در اطراف" گفت: نظمی که خواسته است که من تنها با استفاده از نام. "این یک سیستم است که تنها منافع چند نخبگان." او و یکی دیگر از معترضان به نام میگوئل برگزار شد یک بنر که به عنوان خوانده شده "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس دفاع از زندگی سیاه."

اجرای قانون حضور حداقل به عنوان جمعیت راهپیمایی پایین خیابان برادوی. پس از دو مایل در اعتراض به مقصد خود رسید: فرانک اوگاوا پلازا در مرکز شهر اوکلند. این رویداد تا به حال شده است در اصل برنامه ریزی شده برای پایان دادن به در ایستگاه پلیس اما جاده مسدود شده بود و برگزارکنندگان اقتباس شده است. در پلازا استنلی Petey کاکس یک رپر که می رود به نام Mistah F. A. B. داد پرشور سخنرانی در مورد نیاز به سازماندهی و اقدام است. "ما اینجا هستیم زیرا ما در حال تغذیه. این یک نقطه جوش, امریکا," او گفت:.

حدود 7ساعت افسران پلیس شروع به تشکیل خطوط به مسدود کردن ورودی به اتوبان. در حالی که یکی از معترضان می گوید رفت و در آغوش گرفت هر افسر به صورت جداگانه دیگران مواجه آنها گفت: "اگر شما با ما شما علیه ما."

برای بسیاری از این بود که خشونت به عنوان آن را کردم. اکثریت قریب به اتفاق مردم شروع به انحلال, در حالی که برخی ماندند به اعتراض ادامه. وانگ روزنامه نگار که در توییتی در مورد گاز اشک آور گفت که 20 دقیقه قبل از حکومت نظامی چند بطری آب پرتاب شد و همه چیز شروع به تشدید سرعت. "من شنیده ام هرگز غیر قانونی مجمع اعلام کرد," او نوشت.

در توییتر اوکلند پلیس گفت: دستگیری ساخته شد تنها پس از معترضین بارها و بارها گفت که به خانه بروم. "پس از دادن سفارشات متعدد برای متفرق کردن ما افسران بازداشت بیش از 40 نفر برای نقض مقررات منع رفت و آمد. یادآوری حکومت نظامی منقضی می شود در 5 هستم. لطفا ماندن صفحه اصلی" صدای جیر جیر به عنوان خوانده شده. "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" یک دیدگاه پاسخ داد. "ساقه همه غارتگران است."

تماشای مردم اسلم معترضان در توییتر برای شکستن حکومت نظامی و آوردن بچه های خود را به یک رویداد من احساس من می خواهم در یک های مختلف جمع آوری. صحنه دستگیری و گاز اشک آور به حال اتفاق افتاده است و من خوشحالم که این همه مستند و به اشتراک گذاشته شده — اما آنها یک بخش کوچک از چهار ساعت تظاهرات. آنلاین, آنها تحت سلطه ، مردم هنوز هم نوشتن در مورد تظاهرات مسالمت آمیز. فیلم های خود را فقط نمی گرفتن به عنوان بسیاری از نمایش ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب