حماسه از اپل بد پروانه مک بوک کیبورد است در نهایت بیش از

با اعلام امروز جدید 13 اینچی MacBook Pro اپل در نهایت متوقف شد تلاش برای رفع یکی از بحث برانگیز ترین و مشکل سخ

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

با اعلام امروز جدید 13 اینچی MacBook Pro اپل در نهایت متوقف شد تلاش برای رفع یکی از بحث برانگیز ترین و مشکل سخت افزاری طرح در تاریخ: پروانه سوئیچ ساز در آن لپ تاپ صفحه کلید. پس از پنج سال از استفاده از باند به پروانه صفحه کلید اپل روشن بیش از آن در کل لپ تاپ خط به قیچی سوئیچ مبتنی بر سحر و جادو صفحه کلید در طول شش ماه.

تعویض کل محصول ترکیب بیش از یک صفحه کلید جدید در طول شش ماه قابل توجه است اما این تصمیم در نهایت به انجام آمد بیش از حد دیر است. اپل انس داشتم و در گیر شدن با این صفحه کلید طراحی برای بیش از حد طولانی و صدمه زدن به آن تصویر و باعث تماما غیر ضروری و بدون هیچ زحمتی و هزینه برای مشتریان خود.

من می گویند خوب است رهایی, اما من با تایپ این لپتاپ MacBook Pro با یک پروانه صفحه کلید در حال حاضر. اگر شما با استفاده از یک مک بوک خودتان یک فرصت خوب وجود دارد شما در حال تایپ کردن در یک, بیش از حد. بنابراین در حالی که پروانه صفحه کلید ممکن است رفته از Apple store, آن را قطعا نمی رفته از این جهان است.

عصر butterfly keyboard لگد کردن با 2015 12 اینچی مک بوک. آن را فقط به نام مک بوک (بدون "هوا" یا "طرفدار" اصلاح) و آن منادی به عنوان یک نوع جدید از لپ تاپ های اپل ، آن لگد جدید زبان طراحی کامل با USB-C بنادر و پروانه صفحه کلید. برای مدت کوتاهی به نظر می رسید به عنوان اینکه اپل در نظر گرفته شده آن را به روی مک بوک, اما آن را بیش از حد کوچک underpowered و گران قیمت به رفتن واقعا جریان اصلی.

که مک بوک قطع شد در ماه ژوئیه سال 2019 به جای تجدید مک بوک ایر. اما کمی که مک بوک واقعا تاثیرگذار: صفحه کلید ساز گسترش به MacBook Pro و تکرار دوباره طراحی مک بوک ایر. اپل به وضوح به آن باور داشتند و در فکر منافع خود هرحال مشکلات آن تا نسبتا به تازگی.

سود اصلی پروانه صفحه کلید بود که آن را نازک, دادن سیب انعطاف پذیری بیشتری برای استفاده از فضای اضافی برای بیشتر قطعات و یا به کل لپ تاپ نازک تر است. آن را نیز بدان معنی است که کلید بيشتر از "پایدار" به عنوان شما فشار دهید تقریبا همان احساس زمانی که شما تحت فشار قرار دادند پایین در گوشه ای از یک keycap به عنوان مرکز. قابل توجه جدید امروز 13-inch MacBook Pro است که همیشه کمی سنگین تر و ضخیم تر از یکی از آخرین.

اما مزایای آن بودند تحت الشعاع قرار butterfly صفحه کلید بسیاری از گناهان. بزرگترین است که به سادگی که طراحی شده بود غیر قابل اعتماد است. ساز و آنقدر شکننده است که به ظاهر هیچ گونه قطعه کوچک باقی مانده و یا شن می تواند یک کلید نگه داشتن آن را از کار و یا ساخت آن را به دو نوع حروف. اضافه کردن توهین به جراحت اپل لپ تاپ ساخت و ساز به معنای این که به جای این که تنها کلید نبود یک عملیات ساده. این نیاز به در نظر گرفتن لپ تاپ اپل تعمیر مرکز که در آن کل دستگاه را باید جدا است.

کیسی Johnston عمده بود tech روزنامه نگار به تماس اپل در این موضوع جدی و پایدار راه آغاز و در سال 2017, مقاله در این طرح با عنوان "مک بوک جدید در صفحه کلید است که باعث خرابی زندگی من است." یک مارس 2019 سرمقاله از جوانا استرن در وال استریت ژورنال نیز ساخته شده چلپ چلوپ بزرگ, گرفتن ایده است که این صفحه کلید اساسا ناقص به جریان اصلی.

از طریق آن تمام و تا نوامبر سال 2019 راه اندازی یک "جدید" صفحه کلید طراحی در 16 اینچی MacBook Pro اپل نگه داشته و در دفاع از افزایش سرعت پروانه صفحه کلید. آن را ایجاد یک "نسل دوم" نسخه در سال 2016. پس از آن در سال 2018 به آن اضافه شده یک غشای سیلیکون در قسمت پایین کلید به نگه داشتن گرد و غبار (هر چند اپل ادعا کرد که آن را به معنای شد صفحه کلید ساکت تر). یک سوم و بسته به اینکه چگونه شما در حال شمارش نسل چهارم طراحی کرد با اپل توصیف آن ترفند گرفتن بیشتر و بیشتر محرمانه تا آخرین نسل که آن را تنها می گویند که وجود دارد "مواد جدید" در سال 2019 را به مدلهای macbook.

اما اپل را تصدیق صفحه کلید مشکلات, اما آن را در راه است که به طور ضمنی این مشکل نبود به عنوان گسترده مردم فکر می کردند. در سال 2018 این نهاد یک "صفحه کلید گسترده خدمات برنامه" اساسا warrantying پروانه کیبورد برای چهار سال است. هنگامی که آن را منتشر شده جدید مدلهای macbook پس از آن حتی تا آنجا پیش رفت بگم گسترش برنامه های خدمات اعمال می شود به کسانی که با نام تجاری جدید ماشین آلات به عنوان آنها اعلام شد.

فقط اپل واقعا می داند که چگونه گسترده مشکلات با این صفحه کلید واقعا هستند و تنها اپل واقعا نمی داند که آیا این مشکلات ساخته شده تاثیر قابل توجهی در فروش مک بوک. اگر آنها آن را دشوار است برای جدا کردن آن اثر را از روند بزرگتر در لپ تاپ و مک درآمد است که کمی بهتر از تخت در طول پنج سال گذشته.

اپل مک درآمد اپل مشکل مال شما نیست. اگر شما یک کاربر مک بوک بزرگترین اثر را بر شما این است که آیا صفحه کلید خود را به شما اجازه می دهد نوع. که مضاعف مهم است در حال حاضر با اپل فروشگاه تعطیل در بسیاری از کشورها در طول همه گیر و هیچ راه روشن از دانستن زمانی که شما ممکن است قادر به گرفتن یک تعمیر انجام می شود.

بیش از هر چیز گرچه تمام پروانه صفحه کلید حماسه بوده است شهرت رسید برای اپل.

برای کسانی که فکر اپل بود به خطر انداختن قابلیت برای لاغری سراسر آن محصول کل صف پروانه صفحه کلید شبیه تایید. برای کسانی که احساس اپل عمدا ساخت دستگاه های خود را سخت تر برای تعمیر به عنوان یک راه برای بیشتر آنها را قفل کردن و همچنین برش شخص ثالث تعمیرگاه آن را یکی دیگر از نقطه داده. برای کسانی که احساس اپل متوقف شده بود با توجه به مک در اینجا یک مثال از یک مشکل مجاز به چشمان پر اشتیاق نگاه کردن به سال. برای کسانی که احساس اپل است که هنوز هم در تلاش برای ایجاد یک "واقعیت اعوجاج میدان" که در آن همه چیز آن عالی است اما حقیقت این است که خیلی بیشتر دنیوی و... شما تصویر را دریافت کنید.

پروانه صفحه کلید صدمه اپل شهرت دقیقا به این دلیل که به تشریح مشکلات خود را و اپل با پاسخ به آنها به انتظارنشسته بودند با برخی از بزرگترین شکایات مردم در مورد این شرکت است.

قبلا من به نام اپل در تلاش برای نجات پروانه صفحه کلید معاند اما کمتر خیریه راه قرار دادن آن است که به سادگی به آن تماس بگیرید غرور. برای برخی از, آن را به نام اپل به قضاوت سوال. چگونه می تواند این شرکت موفق به دیدن و یا حاضر به اعتراف شد که در آن حمل و نقل یک محصول بد?

مک دارای چالش های جدی در مقابل آن. اینتل پردازنده نقشه راه meanders اپل گزارش شده است که در یک سوئیچ به خود ARM پردازنده های مبتنی بر. به عنوان iPad Pro سود بیشتر سنتی, کامپیوتر, قابلیت, بیشتر مردم با توجه به آن یک لپ تاپ جایگزین. از طریق آن همه macOS دیده است کندتر توسعه در مقایسه با سیستم عامل iOS به علاوه کمتر جهت روشن بیش از چند سال گذشته است. در حال کاتالیست برنامه های آینده ؟ آن است SwiftUI? چگونه خواهد قریب الوقوع بازوی switchover بر آینده Mac apps ؟

کسانی که در حال اساسی نرم افزار گنجینه برای مک و پاسخ دادن به آنها می تواند یک نیرو از چالش های است که می تواند جرقه هیجان انگیز بعدی عصر برای مک. چه تسکین است که ما لازم نیست به نگرانی در مورد اساسی مشکلات سخت افزاری در همان زمان.




tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن