مجلس سنا در نظر گرفتن دیگر اجرا در پایان رمزگذاری

به هفته, اجازه دهید بحث در مورد برخی از تلاش های اخیر در ایالات متحده به حل و فصل دیرینه سوال در مورد اعتدال و

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

به هفته, اجازه دهید بحث در مورد برخی از تلاش های اخیر در ایالات متحده به حل و فصل دیرینه سوال در مورد اعتدال و رمزگذاری آنلاین.

یکی از دلایلی که من می خواهم به نوشتن در مورد شرکت های فن آوری بیش از من دوست دارم نوشتن در مورد کنگره است که شرکت های فن آوری به طور مداوم اقدام است. آنها معرفی ویژگی های جدید آنها تغییر سیاست های خود را و سپس آنها عذرخواهی عواقب ناخواسته از ویژگی های و سیاست های آنها منتشر شده هفته گذشته. در ضمن کنگره ترجیح می دهد صحبت کنید. آن را نگه می دارد و جلسات و مراحل کنفرانس های مطبوعاتی و انتشار نامه. گاهی اوقات اسکناس نوشته شده است, و گاهی اوقات یک خانه و یا دیگر حتی به مشکل عبور اما به ندرت آنها را تبدیل به قانون است.

وجود نشریات است که پرداخت وسواسی توجه به جلسات و کنفرانس های مطبوعاتی و نامه ها و انجام آنها بسیار عالی کار می کنند. اما من بیشتر جلوگیری از خواندن در مورد طرح های پیشنهادی برای قانون جدید در جزئیات زیادی از چند انجام هر گونه عملی تر زور از روزنامه op-ed.

که گفت: در سال جاری شاهد افزایش قابل توجه در طرح قانونی که در واقع از آن ساخته شده به نوشتن-it-down مرحله و آنها حول دو موضوع است که هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان به نظر می رسد به توافق برسند سزاوار برخی از توجه است.

این اولین بار است که بخش 230 1996 ارتباطات نجابت عمل می کنند که اشتباه ترین از همه قوانین است که اجازه می دهد شرکت های متوسط و محتوا در سیستم عامل خود را بدون اینکه برگزار می شود از نظر قانونی مسئول همه چیز را به کاربران خود ارسال. حرکت صعودی از 230 است که آن را فعال کرده است رشد اقتصاد اینترنت; حرکت نزولی این است که برخی از افراد پست افتضاح چیزهایی که به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای. در میان افرادی که فکر می کنم آن را باید لغو شوند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن.

به عنوان Adi رابرتسون نوشت: این هفته در آستانهضربه به اصلاحات بخش 230 قابل درک است چرا که آن را فعال کرده است طیف وسیعی از رفتار بد از جمله وسیله و ایجاد nonconsensual "انجمن انتقام" سایت. اما طرح های پیشنهادی برای رفع آن تا کنون شده است تا حدودی نامنسجم و تهدید به شکستن اینترنت به عنوان ما آن را می دانم:

این احتمال وجود دارد از این استراتژی backfiring اگر آن را در واقع اجرا شده است. شرکت ها ممکن است نتیجه گیری کرد که بخش 230 دیگر قابل اعتماد حفاظت — و که تشویق از بین بردن هر گونه محتوا که خطرناک برای میزبان و نه شرط بندی است که آنها می توانید نگه دارید محافظه کار کاربران با یک دست کردن روش. اگر آن را نشانی از کار به عنوان در نظر گرفته شده و کاربران می تواند به جلو نگاه به سیستم عامل پر از آزار و اذیت اطلاعات غلط و ناخواسته است که شرکت در حال ترس بیش از حد حذف شده است.

همین دلیل است که من شیفته پلت فرم پاسخگویی و مصرف کننده شفافیت (پیمان) عمل می کنند که معرفی شد در روز چهارشنبه توسط سنسور. برایان Schatz (D-HI) و جان Thune (R-SD). این لایحه می نویسد Makena کلی در شرفرا "نیاز به سیستم عامل های آنلاین مانند Facebook و گوگل به فاش کردن محتوای خود را اعتدال شیوه از طریق طیف وسیعی از اجباری آشکار است." او می رود:

این لایحه است که ترکیبی از اقدامات است که تشویق سیستم عامل برای حذف محتوای بد و اقدامات است که نگه داشتن آن را در اعتدال سیستم در بررسی امید به جلب حمایت از هر دو طرف بحث های جاری بیش از پلت فرم قوانین و مقررات.

در صورت تصویب این لایحه نیروی بزرگ با تکنولوژی سیستم عامل به توضیح دهید که چگونه آنها در حد متوسط محتوا در یک راه است که به راحتی در دسترس کاربران و انتشار گزارش های سه ماهه از جمله disaggregated آمار در چه محتوا حذف شده است demonetized بود و یا در حال رسیدن به آن algorithmically محدود است. سیستم عامل پس از آن نیاز به رول کردن یک شکایت رسمی سیستم برای کاربران که فرآیندهای گزارش و توضیح می دهد که خود را اعتدال تصمیم گیری در 14 روز. کاربران پس از آن مجاز به درخواست کسانی که اعتدال تصمیم گیری در یک شرکت داخلی گزارش سیستم چیزی است که در حال حاضر وجود دارد بر روی سیستم عامل مانند Facebook.

دیگر لوایح با هدف در بخش 230 خواهد اجازه می دهد تا به کاربران برای گزارش محتوای خاص تصمیمات اعتدال به دولت در درجه اول کمیسیون تجارت فدرال. این پیمان عمل است که در مخالفت مستقیم به کسانی که طرح و اجازه می دهد تا برای اعتدال گزارش های داخلی باقی می ماند.

در بسیاری از این پیمان عمل خواهد به سادگی نیاز به قانون یک دسته از چیزهایی که شرکت های فن آوری در حال حاضر به طور داوطلبانه: علنا خود را ارسال استانداردهای جامعه انتشار گزارش takedowns کاربران اجازه می دهد به درخواست تجدید نظر ، اما آن را نیز فعال دولت فدرال به شکایت شبکه های اجتماعی بیش امور مدنی و نیاز به شبکه برای حذف محتوای غیر قانونی در عرض 24 ساعت. بنابراین اگر وجود داشت مقدار زیادی از قاچاق مواد مخدر اتفاق می افتد در یک شبکه اجتماعی بزرگ برای مثال بر اساس این پیمان عمل دولت فدرال ممکن است قادر به شکایت این شرکت بر آن است.

به حدی است که شما می توانید تفاوت تقسیم بیش از اختلافات حزبی در بخش 230 ممکن است چیزی شبیه به این. من خودداری قضاوت در مورد اینکه آیا این امر می تواند خوب قانون تا زمانی که من می شنوم بیشتر — اما آن را قطعا به نظر می رسد مانند آن را دارای شانس بیشتری برای تبدیل شدن به قانون از برخی از طرح های دیگر دیده ایم.

دیگر قانون است که گرفتار چشم من این هفته آمد از سه سناتور جمهوریخواه که به دنبال پایان دادن به ارتباطات رمز شده. قانونی دسترسی به داده های رمزگذاری شده عمل خواهد ایجاد یک چارچوب قانونی است که اجازه می دهد تا مأموران اجرای قانون به دست آوردن دستور دادگاه به منظور دسترسی به رمزگذاری ارتباطات دیجیتال است. در اینجا کوروش فریور و کوین ذغال سنگ در ان بی سی نیوز:

این لایحه که ارائه شد سه شنبه به طور رسمی تهیه و تدوین آنچه در بالا مسئولان قضایی باید به دنبال برای بیش از دو دهه از: تقویت دولت توانایی به مجسمه نیم تنه از طریق رمزگذاری قوی است که می توانید داده ها بر روی یک تلفن همراه و یا کامپیوتر تقریبا قابل خواندن برای هر کسی که رمز عبور برای رمزگشایی آن است.

"این است که تمام پیشانی هسته ای حمله به رمزگذاری شده ایم ترس خواهد آمد اما که هیچ قانونگذار قبلا جرأت مطرح," فرستاده Riana Pfefferkorn دانشیار مدیر نظارت و امنیت سایبری در دانشگاه استنفورد مرکز اینترنت و جامعه است.

این لایحه داده شد دارای شور و شعف پذیرش توسط دادستان کل لایحه Barr که وزارت دادگستری خواهد بود تازه قدرت برای دسترسی به پیام های ما. من این خصوص نگران کننده داده nakedly سیاسی شخصیت بر اقدامات. فقط این هفته در یک زمان دستیار آمریکا وکیل در مریلند شهادت داد که او تحت فشار بوده است به درمان ترجیحی به یکی از رئيس جمهور cronies و گفت که Barr "به شمار بزرگترین تهدید در طول عمر من به ما حکومت قانون است." و نیویورک تایمز در گزارش روز پنج شنبه که بر گرفته شده بود منافع قوی در حال توسعه دادگاه حقوق بشر اروپا علیه گوگل در دستور خود رئیس جمهور است که در baselessly با انتقاد از شرکت "سانسور" مشاهدات خود را.

دوران برآمدن استبداد و به سرعت در حال فرسایش حاکمیت قانون به من اعتصاب به عنوان خطرناک ترین زمان ممکن برای از بین بردن رمزگذاری حمایت در ایالات متحده است. برای لحظه ای قانونی دسترسی لایحه هیچ دموکراتیک cosponsors. در اینجا امید آن باقی می ماند که راه.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: Infinite اعلام کرد یک خالق تنوع جمعی برای کمک به بیشتر ورود و نمایندگی به پلت فرم. این شرکت نیز منتشر شد از ویژگی های جدید است که به اطلاع کاربران اگر آنها را دو نفره و یا واکنش نشان می دهند به یک تصویری که حذف شد برای نقض Infinite جامعه دستورالعمل. (Infinite)

روند افقی: آمازون تغییر نام سیاتل NHL ورزشگاه آب و هوا تعهد عرصه است. در اینجا به این امید که آنها با افزایش دما در داخل با یک درجه در هر سال. (Kim Lyons / آستانه)

روند پایین: Facebook است ادامه فشار QAnon گروه در مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان حتی پس از این گروه حذف شده بود از توصیه های. محققان بر این باورند Facebook در حال پخش است نقش بسیار مهمی در جذب پیروان جدید برای جنبش است. (جولیا کری وونگ / نگهبان)

روند پایین: Facebook در حال حاضر در حال اجرا تبلیغات برای شرکت های محافظه کار که از ویژگی های نژادپرستانه "کونگ آنفولانزا" عبارات. پلت فرم های در حال قرار منع تبلیغات که ترغیب تبعیض بر اساس ویژگی های شخصی مانند نژاد و قومیت و ملیت. (اریک Hananoki / Media Matters)

نقاط

دیروز وجود دارد 36,975 موارد جدید از رمان coronavirus — یک رکورد برای ایالات متحده است. ناراضی نقطه عطف می آید به عنوان متحده شروع به بازگشایی و نقاط جدید ظهور در مکان هایی مانند Lee County, Arkansas (621 موارد جدید) و Anderson County, Texas (1,013 موارد جدید) که قبلا فرار بدترین بیماری است.

در روز پنج شنبه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت متوقف شد دولت بازگشایی روند در نور از تعداد فزاینده ای از موارد. واحد مراقبت های ویژه در هوستون در 97 درصد ظرفیت و یک چهارم از این بیماران دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 به گزارش نیویورک تایمز. ابوت بود سریع به اشاره است که این توقف به معنی این نیست که یک راه حل دائمی. "آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم به عنوان یک دولت است که رفتن به عقب و کسب و کار," او گفت:. "این توقف موقت کمک خواهد کرد که ما دولت کررل گسترش تا زمانی که ما با خیال راحت می توانید وارد مرحله بعدی باز دولت ما برای کسب و کار است."

بیانیه خود را با پشتیبانی از یک نظریه تحلیلگر سیاسی Nate نقره توییتی دیروز. در حالی که نظرسنجی ها نشان می دهد اکثر آمریکایی ها پشتیبانی مستند سفارشات نگه داشتن مردم بسته در داخل خانه ممکن است پایدار سیاسی است. اگر سیاستمداران خرید که منطق (و تا کنون به نظر می رسد آنها را) ما به احتمال زیاد خیلی بیشتر از این رقص است. یک مینی بازگشایی, به دنبال یک تجدید حیات در موارد و به دنبال آن به طور موقت خاموش کردن. تکرار.

برای اطلاعات بیشتر در سودای همه گیر اتمام Kevin Systrom و Mike Krieger rt.زندگی می کنند که به روز رسانی در پنجشنبه چشمگیر, جدید, جزئیات صفحات برای هر دولت است.

حاکم

⭐ زیر جهت دادستان کل ویلیام بروزارت دادگستری است به سرعت marshaling نیروهای ممکن است آنتی تراست طرح دعوی در دادگاه در برابر گوگل. حرکت نقشه کشی آتش از منتقدان که می گویند این سازمان تبدیل شده است ظالمانه سیاسی تحت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. در اینجا دیوید McCabe و سیسیلیا کانگ در نیویورک تایمز:

آقای Barr که بارها و بارها علنا گفت که این تکنولوژی در صنعت برق مورد نیاز معاینه انتظار برای تصمیم گیری در ماه های آینده در مورد اینکه آیا فایل طرح دعوی در دادگاه متهم گوگل از سوء استفاده از قدرت خود را در بازار برای تبلیغات تکنولوژی و محصولات جستجو. موفق کت و شلوار در برابر این شرکت می تواند برنده ستایش دیگران از آقای مغلوب ساختن پیشی جستن. آن را نیز می تواند تغییر شکل گوگل, کسب و کار تبدیل یک تکه بزرگ از اقتصاد و حتی شاید تا پایان دوران رشد نامحدود در دره سیلیکون.

یک قاضی در ایالت ویرجینیا گفت: Rep. Devin Nunes نمی تواند شکایت توییتر بیش پست از یک تقلید مسخره امیز حساب به نام "Devin Nunes' گاو." Nunes به دنبال $250 میلیون دلار خسارت کرد و گفت: این پست های توهین آمیز بودند. قاضی گفت: بخش 230 محافظت توییتر از کت و شلوار. برای در حال حاضر! (Bryan Pietsch / نیویورک تایمز)

وزارت دادگستری و یک ائتلاف از دولت به طور کلی وکیل در حال بدست گرفتن اولین گام به سوی راه اندازی یک آنتی تراست پروب از اپل. آنها به دنبال به طور خاص در اپل ironclad کنترل از فروشگاه App که توسعه دهندگان مانند Basecamp شده اند با صدای بلند انتقاد از اواخر. (لی Nylen / سیاسی)

ما خانه کمیته نظارت و اصلاحات باز یک تحقیق به چه بروکر داده Venntel جمع آوری و فروش اطلاعات از آمریکایی ها گوشی های تلفن همراه به سازمان های دولتی برای ضمانت ردیابی است. قانونگذاران به دنبال به اینکه داده های جمع آوری شده می تواند آشکار دقیق حرکات میلیون ها نفر از آمریکایی ها از جمله کودکان. (Kim Lyons / آستانه)

یک شرکت فناوری به نام Mobilewalla با استفاده از اطلاعات تلفن همراه به برآورد جمعیتی از معترضان از جمله نژاد و سن و جنس و جایی که آنها زندگی می کردند. سناتور. الیزابت وارن گفت: این یک مثال از عواقب ناشی از عدم وجود مقررات در کارگزاران اطلاعات در ایالات متحده است. (کارولین هاسکینس / BuzzFeed)

اختلاف تعطیل به یکی از بزرگترین سرویس دهنده مورد استفاده توسط پیروان "boogaloo" جنبش برای تحریک به خشونت. اعضای خود ارائه تخصص نظامی برای کمک به پیشبرد اهداف جنبش است. در حال حاضر اختلاف حذف سرور و حذف حساب از همه 2,258 فتح کرد گرفته شد اعضای. (تس اوون / معاون)

آمازون راه اندازی جدید تقلبی جنایات واحد برای مبارزه با محصولات تقلبی در وب سایت خود را. تیم جدید کار خواهد کرد تا فعالانه "در حمله" علیه جعل به جای فقط واکنش با تلاش برای شناسایی و جلوگیری از بد لیست. (خایم Gartenberg / آستانه)

روزانه سیم, وب سایت اجرا شده توسط جناح راست دانشمند بن شاپیرو, یکی از محبوب ترین ناشران در Facebookبه رغم فاقد مقدار گزارش اصلی. موفقیت آن است که با توجه به شبکه ای از Facebook pages هر یک از ساخته شده است با بهره برداری نژادی و تعصب مذهبی و تعصب و خشونت که به طور سیستماتیک ترویج محتوای وب سایت. (جاد Legum / محبوب ترین ها اطلاعات)

در Infinite در حال تشکیل ائتلاف های سیاسی به مبارزات انتخاباتی خود را برای انتخاب نامزدهای پست به روز رسانی اخبار و واقعیت-بررسی مخالفان. آنها به اشتراک گذاری زمان واقعی و تفسیر برای مخاطبان است که به مراتب بیشتر احتمال دارد برای تماشای یوتیوب ویدئوها از به نوبه خود بر روی یک کابل news channel. (تیلور لورنز / نیویورک تایمز)

مطالعات جدید به دنبال محافظه کار نقش رسانه ها در ترویج سردرگمی در مورد جدی بودن این رمان coronavirus. آنها رنگ یک عکس از یک رسانه اکوسیستم است که به تقویت اطلاعات غلط سرگرم تئوری های توطئه و مانع از مخاطبان از برداشتن گام های مشخص برای محافظت از خود و دیگران است. (کریستوفر Ingraham / واشنگتن پست)

فرانسه و انگلستان و ایتالیا و اسپانیا ارائه شده برای محدود کردن دامنه پیشنهادی جهانی دیجیتال مالیاتی پس از ما را تهدید به برخورد این کشورها با تعرفه اگر معبودی با برنامه ریزی عوارض در شرکت های فن آوری. (آلبرتو Brambilla و ریچارد براوو / بلومبرگ)

فرانسه در تلاش برای بدست آوردن مردم را به فعال کردن تماس خود را ردیابی برنامه StopCovid. فعال شده است 1.8 میلیون بار از ماه ژوئن 2nd, مربوطه تقریبا به 2.7 درصد از جمعیت و منجر به اطلاع رسانی از فقط 14 نفر که آنها ممکن است در معرض ویروس. (سام Schechner / نیویورک تایمز)

وزارت دادگستری است که اعتراض به Facebook و Google 8000 مایلی زیراب اینترنت کابل به هنگ کنگ. مقامات می گویند در آن ارائه می دهد "فرصت های بی سابقه ای" برای دولت چین جاسوسی است. (جاستین شرمن / سیمی)

صنعت

کشش است به طور دائم ممنوع streamers آن را به عنوان reckons با تجاوز جنسی اتهامات. یک رسانه ارسال فهرست نویسی حوادث لیست بیش از 60 نفر متهم به سوء رفتار در بسیاری از موارد با اتهامات از چند نفر. در اینجا یعقوب Kastrenakes در آستانه:

حساب خود منجر به رشد تقاضا برای کشش به انجام یک کار بهتر تعدیل حفاظت و تنظیم تن برای آن جامعه است. این شرکت گفته است که بررسی خواهد شد و به طور بالقوه مجازات متهم کاربران و همانطور که از شنبه شب از آن آغاز شده بود صدور ممنوعیت دائم. اما streamers مشکوک هستند که Twitch آماده است آنها را به طور جدی. [...]

مردان متهم به آزار و اذیت و سوء طیف وسیعی از streamers با هزاران نفر از پیروان به کسانی که با صدها نفر از هزاران نفر از پیروان و یا بیشتر. برخی از این داستان ها شامل حوادث که اتفاق افتاده در حرکت یا کشش ناگهانی مانند مردان که گفته می شود جریان در حالی که پیام زیر سن قانونی برای طرفداران جنسی عکس. دیگران اتفاق نمی افتد در حرکت یا کشش ناگهانی اما به طور مستقیم درگیر کردن مردم در آن جامعه است. چند نفر گفتند که ملاقات یک مصرفکننده از طریق Twitch یا که تقلب رخ داده است در یک حرکت یا کشش ناگهانی رویداد و یا یک پارتی بعد از کنسرت در یک حرکت یا کشش ناگهانی کنوانسیون.

Verizon فقط شد بزرگترین تبلیغ برای پیوستن به Facebook ad تحریم. در اینجا نیک Statt در آستانه:

"ما باید دقیق محتوای سیاست در جای خود و تحمل صفر زمانی که آنها نقض ما اقدام" ورایزون رئیس رسانه افسر جان Nitti گفت CNBC در بیانیه ای. "ما در حال توقف تبلیغات ما تا زمانی Facebook می توانید ایجاد یک راه حل قابل قبول است که باعث می شود ما راحت است و مطابق با آنچه که ما انجام داده ایم با یوتیوب و دیگر همکاران." Facebook بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

شرکت های شرکت کننده از جمله ورایزون می گویند آنها قصد دارند به جلو و تبلیغات در سراسر ژوئیه اما برای از سرگیری خرید قرار دادن در Facebook پس از آن. Verizon به بتن بدون استدلال برای حرکت می کند. در عین حال این شرکت تصمیم راستا با خواسته املای ADL باز نامه ای به Facebook تبلیغ منتشر شده در اوایل امروز استفاده می شود که Verizon به عنوان مثال از Facebook را شکست پینوشت: چگونه یکی از این شرکت در تبلیغات پیدا شد در حال اجرا در برابر یک پست ترویج حاشیه QAnon تئوری توطئه.

مارک زوکربرگ صحبت با عمده تبلیغات در Facebook به مشتری شورای بیش از نگرانی های پلت فرم انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مبارزه با سخنرانی نفرت. او اذعان تبلیغ تحریم, توضیح موقعیت شرکت و سعی کردم به آنها اطمینان می دهم که این شرکت در حال بررسی سیاست های خود را. (تانیا دعا / کسب و کار خودی)

اپل دوباره بسته شدن تقریبا همه از آن فلوریدا فروشگاه جدید COVID-19 خوشه. شرکت 272 ما فروشگاه 10 درصد در حال حاضر بسته شده است. (کامرون فاکنر / آستانه)

هی باز آن سرویس ایمیل برای همه (بدون دعوت کد مورد نیاز) پس از اپل تایید آن آخرین نرم افزار به روز رسانی. نسخه جدید ارائه می دهد 14-بعد سوز حساب های ایمیل با تصادفی آدرس برای کاربران iOS ساخت برنامه "کاربردی" توسط اپل تعریف هنگامی که آن را برای اولین بار دریافت کنید. (خایم Gartenberg / آستانه)

Facebook شروع به رول کردن صفحه نمایش اطلاع رسانی به مردم اجازه می دانم زمانی که آنها در مورد به اشتراک گذاشتن اخبار است که بیش از 90 روز است. این حرکت بخشی از تلاش این شرکت برای اطمینان از اخبار در Facebook به موقع است و معتبر. (اما Legum داستان فوق اشاره می کند که بسیاری از محبوب محتوا فقط پیر ترس شده است که در بسته بندی و با توجه به تازه زمان که این به روز رسانی نمی توانید برای حساب.) (Facebook)

Valence, یک , لینک,نوع, شبکه اجتماعی برای افراد حرفه ای است که در تلاش برای ایجاد اتصال بین بنیانگذاران و یک گروه را انتخاب کنید از بالا ردیف سرمایه گذاران. (دن Primack / Axios)

گوگل دوباره طراحی عکس های گوگل با راه های جدید برای حرکت به برنامه و ساده چرخ دنده آیکون. همچنین اضافه شده یک نمایش بر روی نقشه که اجازه می دهد تا کاربران خود را کشف عکس ها و فیلم های محل. شسته و رفته! (کیسی نیوتون / آستانه)

گوگل در حال گسترش است و در این راه مردم می توانند با تماس ویدیویی هوشمند صفحه نمایش طراحی شده توسط گوگل دستیار با پشتیبانی جدید برای گروه تماس در گوگل دیدار و اواز یا موسیقی دو نفری. ویدیو جدید گروه تماس توانایی های در دسترس خواهد بود در لانه Hub Max و دیگر دستیار هوشمند صفحه نمایش با دوربین های دیجیتال از امروز شروع. ( دن Seifert / آستانه)

گوگل خواهد پرداخت برای محتوای اخبار از انتخاب ناشران به عنوان بخشی از یک صدور مجوز جدید برنامه امروز اعلام کرد. آن می گوید: این مطالب را به صورت بخشی از یک "اخبار جدید تجربه" در آینده بعد از این سال. (جان پورتر / آستانه)

یوتیوب در حال حاضر تست Infinite کلون. به نظر می رسد بسیاری مانند قرقره Facebook را Infinite کلون و به کاربران امکان می دهد رکورد خود را در 15-بخش دوم. (سارا پرز / TechCrunch)

Infinite راه اندازی یک پلت فرم جدید به نام "Infinite برای کسب و کار" است که در خدمت به عنوان صفحه اصلی برای آن راه حل های بازاریابی برای برندها. پلت فرم شامل دسترسی به Infinite آگهی فرمت های از جمله آن مارکی محصول TopView است که در این آگهی که به نظر می رسد زمانی که کاربران برای اولین بار راه اندازی برنامه Infinite. (سارا پرز / TechCrunch)

به عنوان موزه هنر در Infinite, گالری Uffizi در فلورانس در حال ظهور است به عنوان بعید است رهبر در فضای اجتماعی و رسانه ها. آن را ارسال غیر منتظره ای هتاک ویدئوها که چالش آن با وقار شهرت. (Alex مارشال / نیویورک تایمز)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

سازمان دیده بان 22 زیادی خرس سوار غلتکی coaster.

سازمان دیده بان پاکستان عروسی دختر که مورد آزار واقع شما در مدرسه بالا است.

Cyberpunk 2077 یکی از سال های پیش بینی ترین بازی ها و با وجود چندین تاخیر توسعه آن منتشر شد برخی از تریلر گیم پلی جدید امروز. آستانه's نیک Statt بازی یک بیت از آن را و آن را دوست داشتم.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و قانون: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن