مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواهد سیستم عامل رسانه های اجتماعی به پلیس معترضان

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با ارسال نامه به رسانه های اجتماعی شرکت ها درخواست آنها اقدام را در پست فراخوان مرد

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با ارسال نامه به رسانه های اجتماعی شرکت ها درخواست آنها اقدام را در پست فراخوان مردم به خراب کردن مجسمه ارتکاب اعمال خشونت آمیز و شکستن حکومت به عنوان اولین گزارش واشنگتن پست. سرپرست وزیر وزارت امنیت داخلی چاد گرگ, ارسال نامه به مدیران اجرائی از Facebook, Twitter, اپل, ضربه محکم و ناگهانی و گوگل شرکت مادر الفبا.

در یک کپی از یکی از نامه های به دست آمده توسط آستانهگرگ ادعا می کند که DHS عوامل شاهد "جرایم مانند سرقت و آتش سوزی و تشدید حمله, شورش, غارت و defacing اموال عمومی" است و مجرمان با استفاده از رسانه های اجتماعی "به عنوان یک ابزار برای برنامه ریزی, سازماندهی و effectuate این جنایات است."

در این نامه آمده پس از دو هفته تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در آمریکا و سراسر جهان است. به عنوان بخشی از این اعتراضات بسیاری از مجسمه یادبود مؤتلفه رهبران نظامی و دیگر چهره های تاریخی به نمایندگی از سفید برتری گرفته شده پایین گاهی اوقات توسط شهرداری رهبران و گاهی اوقات با مطالعه گروه از معترضین.

بسیاری از شرکت ها در حال حاضر سیاست های منع محتوای که تحریک به خشونت است. توییتر قبلا با برچسب توییتهایی از رئیس جمهور تهمت برای ترویج خشونت یا سوء استفاده, برای مثال, از جمله یکی از این هفته تهدید "جدی نیروی" اگر یک منطقه خودمختار مانند یک در سیاتل تاسیس شد, در واشنگتن, DC. Facebook نیز در برابر سیاست های محتوایی که به تسبیح و خشونت هر چند آن را به سمت چپ تا پست های اخیر از مغلوب ساختن پیشی جستن که توییتر تصمیم به محدود کردن.

Facebook اقدام به محدود کردن گسترش به اصطلاح "boogaloo" گروه های که نمایندگی برخی جناح راست افراطی که از حمایت قریب الوقوع دوم جنگ های داخلی آمریکا. اعضای این گروه شده اند در ارتباط با خشونت از جمله سه مرد در نوادا که خود با شناسایی حرکت و دستگیر شدند توسط FBI با تروریسم اتهامات مرتبط با برای برنامه ریزی به جرقه خشونت در تظاهرات ضد پلیس در اعتراض به در لاس وگاس در ماه ژوئن 4th. با وجود Facebook تلاش برای محدود کردن این گروه هر چند بسیاری از آنها هنوز هم بر روی پلت فرم.

این نامه بخشی از یک مقام قانونی اقدام و آنها لازم نیست که به زور از قانون است. به عنوان یک نتیجه که مشخص نیست اگر این شرکت انتخاب خواهد شد به هر گونه اقدام در این پست در پاسخ. اما برگ برنده دولت است که هنوز هم در حال بررسی راه هایی برای استفاده از اختیارات قانونی به عمل در رسانه های اجتماعی محتوای آنها نمایش به صورت خشونت آمیز و یا غیر قانونی. در پایان ماه مه رئیس جمهور امضا فرمان اجرایی است که می تواند منجر به عقب از حمایت شرکت های فن آوری باید در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت که آنها را معاف از اینکه از نظر قانونی مسئول بسیاری از مطالب ارسال شده به سیستم عامل خود را.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن