امارات متحده عربی با موفقیت راه اندازی اولین سفینه فضایی عازم مریخ

امروز امارات متحده عربی برای اولین بار در بین سیارهای ماموریت با موفقیت انجام گرفت از نوک جنوبی از ژاپن ارسال

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

امروز امارات متحده عربی برای اولین بار در بین سیارهای ماموریت با موفقیت انجام گرفت از نوک جنوبی از ژاپن ارسال یک خودرو به اندازه پروب محدود برای سیاره مریخ است. راه اندازی نشانه ای از آغاز از این کشور بلند پروازانه ترین فضای پروژه و در عین حال با هدف بررسی آب و هوا در مریخ به عنوان آن را تکامل می یابد در سراسر این سیاره در سال است.

این فضاپیما به نام امید, در زمان خاموش در بالای یک, ژاپنی, H-IIA موشک از ژاپن Tanegashima مرکز فضایی در 6:58AM در راه اندازی سایت (یا 5:58PM ET بعد از ظهر امروز در سواحل شرق ایالات متحده). این کاوشگر در حال حاضر صرف بعد از هفت سال سفر را از طریق اعماق فضا به صورت دوره ای تصحیح آن دوره با یک سری از موتور می سوزد. پس از آن مدتی در فوریه 2021 آن را تلاش برای قرار دادن خود را به دراز مدار اطراف مریخ که در آن آن را تجزیه و تحلیل جو و آب و هوا در طول دوره هر روز مریخ.

برای امارات متحده عربی زمان راه اندازی این کاملا حیاتی است. امارات متحده عربی دولت تصور این پروژه در سال 2014 الهام بخشیدن به نسل جوان اماراتی مختلف و به عنوان یک راه جسورانه برای جشن سالگرد 50 از کشور تاسیس در ماه دسامبر 2021. به اطمینان حاصل شود که امید است در مدار توسط سالگرد این تیم پشت فضاپیما تا به حال به راه اندازی این تابستان در یک پنجره کوچک که زمین و مریخ می آیند نزدیک با هم در مدار خود به دور خورشید است. این هم ترازی سیاره اتفاق می افتد یک بار در هر 26 ماه پس از درهم تیم تا به حال به راه اندازی این سال برای دیدار با 2021 مهلت.

UAE-DUBAI-SCIENCE-SPACE-MARS

برای چند دقیقه پس از این فضاپیما مستقر از موشک مهندسین می ترسید که این خودرو تا به حال باز یکی از آن دو پانل های خورشیدی. اما امارات متحده عربی در نهایت تایید کرد که هر دو پانل مستقر شده بودند و با آنها در ارتباط خوب با این فضاپیما و امید به نظر می رسد در شکل خوب است.

"سال از کار سخت و فداکاری پرداخت کردن در بزرگ راه" یوسف Al Otaiba, امارات متحده عربی سفیر ایالات متحده گفت: در طول یک livestream پس از راه اندازی. "با تشکر از ماموریت تیم تلاش های امارات متحده عربی اولین فضاپیما که شش سال پیش بود و فقط یک مفهوم فقط یک ایده است که در حال حاضر پرواز به فضا را به خوبی در راه خود را به یک سیاره دیگر. این یک دستاورد بزرگ. اما این فقط آغاز کار است."

رسیدن به این نقطه ثابت می شود به خصوص به چالش کشیدن روند برای امارات متحده عربی است که تنها تا به حال تجربه راه اندازی زمین-مشاهده ماهواره تا اکنون. مهندسین و دانشمندان تا به حال فقط شش سال به پروب آماده برای راه اندازی این سال و دولت وظیفه آنها را با ساخت سفینه فضایی خود را — آن را خرید و نه — در تنظیم بودجه 200 میلیون دلار برای توسعه و راه اندازی.

"دولت بود و بسیار روشن به ما در مورد آن: آنها می خواستند ما را به آمده تا با یک مدل جدید از اجرای چنین ماموریت و ارائه چنین ماموریت" عمران شرف مدیر پروژه برای امارات ماموریت مریخ گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از راه اندازی. "به طوری که آنها نمی خواهم چیزی را با یک بودجه بزرگ. آنها می خواستند چیزی به تحویل سریع و چیزی که ما می توانید به اشتراک گذاری با بقیه جهان در مورد چگونه آنها می توانند رویکرد ماموریت."

این تیم در پشت این ماموریت تصمیم گرفت که در نهایت نمی خواهم به آن را به تنهایی. آنها با همکاری موسسات مختلف علمی در ایالات متحده آمریکا از جمله دانشگاه کلرادو در بولدر دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی که تا به حال تجربه طراحی ابزار و یا تجهیزات برای اعماق فضا پروب قبل از. مشارکت مجاز درهم تیم به ساخت بر شناخته شده فضاپیما طرح و استفاده از موجود تست زیرساخت ها و همچنین به دست آوردن دانش از تجربه مهندسین هوافضا.

UAE-DUBAI-SCIENCE-SPACE-MARS

امروز راه اندازی یک پیروزی بزرگ برای امارات متحده عربی و این مدل جدید برای فضاپیما توسعه — اما هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن قبل از این کشور ماموریت مریخ اعلام شده است یک موفقیت است. در حدود یک ماه مهندسین را انجام مانور برای درست امیدواریم این مسیر به مریخ است. خودرو را سوزاند آن پردازنده پیشرانه کمی nudging پروب به عنوان آن را می سازد راه خود را از طریق فضا است. یک سری از این مانورهای مورد نیاز است به مطمئن شوید که امید می رسد محل مناسب در مریخ پس از ورود. "این بسیار کوچک هدف" پیت Withnell, برنامه مدیر برای ماموریت در دانشگاه کلرادو بولدر گفت: در طول یک تماس را فشار دهید پیش از راه اندازی. "آن را معادل یک کماندار هدف قرار دادن دو میلیمتر هدف یک کیلومتر دور است. پس این است که نه برای ضعف قلب است."

و بزرگترین آزمون از تمام خواهد شد در فوریه زمانی که امیدواریم که باید انجام 30 دقیقه ای سوزاندن آن پیشرانه به قرار دادن خود را به مدار اطراف مریخ.. این مانور است که به منظور کاهش سرعت فضاپیما را از بیش از 75 ، 000 مایل در ساعت (121,000 کیلومتر در ساعت) به بیش از 11 ، 000 مایل در ساعت (18,000 متر در ساعت). فضاپیما را مجبور به انجام این همه خود را در آن بدون ورودی از زمین است. که در آن نقطه آن را بیش از حد طولانی برای دریافت یک سیگنال به مریخ در زمان به اصلاحات پس از سوختگی باید کاملا مستقل است.

که هنوز هم یک راه و در حال حاضر امارات متحده عربی است, جشن پرتاب موفقیت آمیز. اگر همه می رود و امارات متحده عربی راه اندازی باید اول از سه ماموریت به مریخ است که راه اندازی در شبکه در ماه است. تا بعد به احتمال زیاد چین که امیدوار است به پرتاب یک مدارگرد مریخ یک کاوشگر و مریخ نورد به سیاره سرخ در اطراف جولای 23rd. پس از آن ناسا است که راه اندازی آن پشتکار مریخ طراحی شده به دنبال نشانه هایی از زندگی گذشته و حفاری تا نمونه که به طور بالقوه می تواند به زمین بازگشت و در دهه آینده برای مطالعه است. همه این گروه ها در حال مسابقه برای راه اندازی در حالی که سیارات در تراز وسط قرار دارد و زمان در حال اجرا است برای گرفتن همه آنها را به خارج از زمین.

در حال توسعه...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن