Vasu مرد که بیمه عمومی جاده روساي

میسور/Mysuru: Vasu مشترک مردی که آمار سرفصل به تازگی برای بیمه یک جاده عمومی در CFTRI طرح از شهرستان بود و تکي

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

میسور/Mysuru: Vasu مشترک مردی که آمار سرفصل به تازگی برای بیمه یک جاده عمومی در CFTRI طرح از شهرستان بود و تکيه به طور مشترک توسط Sharadadevinagar ساکنان کمیته رفاه و Prajanavanta Nagarikara Vedike در یک برنامه سازمان یافته در بیمه در جاده ها در اینجا در روز سه شنبه.

صحبت به مناسبت BJP رهبر سابق KEA رئیس Kautilya Raghu گفت که آن را تبدیل به طبیعی برای شهروندان به فرض که این کار از مقامات مربوط به نظارت بر کیفیت جاده ها گذاشته و آنها (شهروندان) هیچ نقشی در آن است.

پیمانکاران و بهره گیری از این نگرش شهروندان پول جیب با اجرای با کیفیت ضعیف کار می کند. در حال حاضر Vasu نا امید توسط دولت ضعیف از جاده ها در شهرستان انجام داده است یک کار خوب توسط بیمه این جاده برای حصول اطمینان از کیفیت بهتر و نگهداری, او گفت:.

Sharadadevinagar ساکنان رفاه رئیس کمیته B. M. Raghu گفت که چند نگران شهروندان مانند Vasu می آورد در مورد تغییر در جامعه است.

حفظ که هشدار شهروندان می توانند بررسی فساد و اطمینان از کیفیت خوب می کند, او گفت که او امیدوار است که این افتخار را به شما الهام بخش Vasu را بیشتر مسئولیت های اجتماعی.

صحبت پس از دریافت felicitation Vasu گفت که او در زمان به مسئولیت اجتماعی با الهام از آثار نخست وزیر نارندرا Dharmasthala Dharmadhikari Veerendra Heggade Infosys رئیس بنیاد Sudha Murty و مانند دیگر شخصیت های بالا.

بیان کرد که او قدرشناسی از همه محله های پس از اخبار او را بیمه یک جاده عمومی را شکست, او گفت که بسیاری او را به نام به دنبال پیشنهادات.

اشاره به این که یکی از دوستان خود را در حال حاضر به جلو آمده برای بیمه Geetha جاده در Chamarajapuram Vasu گفت که او را به پیشنهادات ارزشمند برای هر کسی که می آید به جلو برای خدمت به جامعه به شیوه ای مشابه.

اجتماعی کارگران Vikram Iyengar, Lakshmidevi, Apoorva Suresh, Rakesh Bhat, Gokul دلمو, Sucheendra و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن