دولت آمریکا DJI را زمین زد -- اما در اینجا پنج هواپیماهای بدون سرنشین آن را فقط تایید

DJI ممکن است مترادف با "هواپیماهای بدون سرنشین" باشد، اما پس از نیروهای مسلح آمریکا، پنتاگون، و وزارت کشور شرو

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

DJI ممکن است مترادف با "هواپیماهای بدون سرنشین" باشد، اما پس از نیروهای مسلح آمریکا، پنتاگون، و وزارت کشور شروع به ممنوع کردن و زمین دادن مدل های چینی بر سر ترس های جاسوسی کردند، این خلاء را در بازار برای یک هواپیمابدون سرنشین ایجاد کرد که دولت ایالات متحده می تواند به آن اعتماد کند.

اما وزارت دفاع آمریکا ممکن است در حال حاضر پر کردن آن سوراخ. این فقط پیچیده تا یک برنامه طراحی شده برای پیدا کردن هواپیماهای بدون سرنشین قابل رنگ بیشتر -- یکی که در واقع در نوامبر 2018 لگد کردن ، مسلما مدت ها قبل از تنش با چین جوش بیش از.

امروز واحد نوآوری دفاعی وزارت دفاع اعلام می کند نه یک، نه دو، بلکه پنج چنین هواپیماهای بدون سرنشین که آزمایش شده اند، تایید شده اند، و در حال حاضر به طور رسمی برای استفاده دولت در دسترس هستند - از جمله دو شرکت هواپیمابر که قبلا ً متمرکز بر مصرف کننده هواپیماهای بدون سرنشین اسکایدیو (مستقر در کالیفرنیا) و طوطی (مستقر در فرانسه) است.

پنج هواپیما بدون سرنشین تایید شده DIU:

توجه داشته باشید که هیچ چیز که لزوما این شرکت ها را از فروش هواپیماهای بدون سرنشین به دولت آمریکا در حال حاضر نگه داشته وجود دارد. Skydio، به عنوان مثال، می گوید که این در حال حاضر برخی از واحدهای X2 -D به "مشتریان دسترسی زود هنگام" حمل شده است و معاملات دیگر در کار.

اما پس از کار با این پنج شرکت در 18 ماه گذشته -- کمک به آنها را ضعیف کردن ایرفریم های خود ، هرز کردن قطعات بالقوه چینی ، انجام تست نفوذ امنیت سایبر ، و استاندارد در پروتکل های ارتباطی و کنترل -- و به هر یک از گواهینامه ، DIU معتقد است که این هواپیماهای بدون سرنشین خاص در واقع آماده برای کار دولت است. "این یکی از اولین بار ما به عنوان دولت فدرال گفته اند که و واقعا احساس راحتی می گویند که، "مدیر پروژه DIU متیو Borowski می گوید.

یکی دیگر از مزایای این برنامه: آنها در برنامه GSA خواهد بود، که به این معنی است که سازمان های دولتی باید قادر به خرید آنها را به صورت عمده برای تخفیف.

ارتش آمریکا ممکن است یکی از آن مشتریان عمده باشد. طرح فعلی این است که یکی از این پنج هواپیمابدون سرنشین انتخاب خواهد شد برای انجام سفارش است که می تواند هر جوخه در ارتش میدان آنها را در برخی از زمان در شش ماه آینده ، با توجه به مدیر پروژه DIU کریس Bonzagni.

ایده کلی این است که هر یک از مناطق ارتش آمریکا ممکن است نوع دیگری از هواپیماهای بدون سرنشین را داشته باشد که می تواند از آن استفاده کند - از جمله "سنسورهای منتقل از سرباز" مانند جیب به اندازه FLIR سیاه هورنت برای هر تیم، یک "اکتشاف کوتاه برد" بدون سرنشین برای هر جوخه، و بال ثابت (فکر می کنم هواپیما، نه چهار کپه) هواپیماهای بدون سرنشین کلاغ سیاه و پوما در سطح شرکت و گردان. هواپیماهای بدون سرنشین امروز یکجا نامزد های آن قرارداد اکتشافی کوتاه برد (SRR) هستند، به طور خاص.

(صحبت از FLIR، آن را تا 60 میلیون دلار در قرارداد ارتش برای هورنت سیاه و سفید از ماه مه، و آن را نیز فراهم می کند ماژول دوربین حرارتی هادرون استفاده می شود در حداقل دو نفر از هواپیماهای بدون سرنشین جدید برجسته امروز.)

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن