آستانه 17 مورد علاقه تبادل نظر آشپزخانه

هنگامی که شما گیر کرده در خانه به دلیل بیماری های همه گیر و بد آب و هوا یا فقط به خاطر اینکه شما احساس نمی مان

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

هنگامی که شما گیر کرده در خانه به دلیل بیماری های همه گیر و بد آب و هوا یا فقط به خاطر اینکه شما احساس نمی مانند بیرون رفتن وجود دارد هیچ چیز رضایت بخش تر از پخت و پز چیزی واقعا فوق العاده است. حتی اگر شما در حال تجربه و یا مشتاق طبخ گاهی اوقات آن را واقعا رضایت بخش برای ایجاد جدید و خوشمزه را برای شما دوستان و یا خانواده.

ما خواسته کارکنان از آستانه چه نوع از تجهیزات اسباب بازی و ابزارهای آنها استفاده برای آشپزخانه خود ماجراهای مزه بهتر و آسان تر و یا فقط سرگرم کننده است. در اینجا برخی از پاسخ های ما است.

غوطه ور شدن در ماشین مخصوص مخلوط کردن

The Mueller Austria Ultra-Stick hand blender

این یکی از مورد علاقه من ابزار در آشپزخانه است. این یک دستی مخلوط کن است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای آماده سازی سوپ مخلوط, شلاق, قهوه, و بیشتر. من اغلب استفاده از آن در پخت و پز هند فقط برای صاف کردن سس کمی و ظرف را با هم. آن را یک بازی-تعویض و من صادقانه فقط باید بسیار سرگرم کننده با استفاده از آن. ما نیز خود را ندارد واقعی مخلوط کن پس از این در مفید آمده است را به صورت روان و حرکت نیز هست.

Dilpreet Kainth
رسانه های اجتماعی, مدیر تصویری

زمانی که من در کالج بود, من سوار را از طریق تحت اللفظی مین بلیزارد برای خرید یک غوطه ور شدن در مخلوط کن چرا که من واقعا می خواستم سوپ.

نیکول Wetsman
خبرنگار بهداشت و درمان فن آوری

من شده اند ساخت بسیاری از سس و مخلوط و از آنجا که من یک آشپزخانه کوچک من لازم نیست که مقدار زیادی از فضای مبارزه برای بیشتر اسباب بازی. این است که چرا من عاشق غوطه ور شدن در ماشین مخصوص مخلوط کردن.

Kim Lyons
آخر هفته ویرایشگر

من عاشق Breville دست مخلوط. آن را می سازد سوپ و چیزهای که شما نمی خواهید به انتقال به یک مخلوط کن بسیار آسان است. من عاشق این مدل من اما به وضوح وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های خوب در خارج وجود دارد.

آملیا Holowaty Krales
کارکنان ارشد عکاس

برنامه پخت و پز

این فلفل قرمز دستور مدیر کل فرایند پخت و پز در حال حاضر. فلفل قرمز خوب است زیرا:

  • نیست مربوط به پخت و پز خاص خدمات پس از این امکانات نیست گره خورده است به یک مجموعه خاص از دستور
  • می توانید دانلود و پاک تبدیل دستور از تقریبا هر سایت خوبی یا از طریق آن ساخته شده است در مرورگر وب و یا یک bookmark widget
  • همراه با یک وعده غذایی تقویم و لیست مواد غذایی تابع تبدیل شده است که قابل ملاحظه ای مفید در حال حاضر که من انجام بارگیری مواد غذایی اجرا می شود

Adi رابرتسون
خبرنگار ارشد

من seconding Adi توصیه از فلفل قرمز است که بهترین دستور برنامه هیچ نوار. آن هم کردم واقعا برنامه عالی پشتیبانی دسکتاپ و برنامه های تلفن همراه بر روی هر پلت فرم (مک ($15) ویندوز ($15) iOS (5 دلار) و آندروید (رایگان تا 50 دستور العمل).

خایم Gartenberg
اخبار editor

Air fryer

GoWise

ما فقط دریافت یک GoWise Air Fryer به عنوان یک قرنطینه هدیه و ما نمی تواند شادتر با آن! آن را جایگزین ما مایکروویو 90 درصد از زمان برای گرم کردن مجدد و مواد غذایی می آید مزه و ترد و خوشمزه است. آن هم در پخت و پز. ما ساخته شده ایم شکم پر, قارچ, مرغ سرخ شده, استیک ساندویچ — شما نام آن چیزی که باعث می شود آن را.

گریسون Blackmon
ارشد حرکت طراح

کتری برقی

Bonavita electric kettle

در انگلستان که در آن من از آن را بسیار غیر معمول برای یک آشپزخانه آمد بدون یک کتری برقی و راستش من هیچ ایده چه کسی مدیریت می کند و بدون آنها. بدیهی است که اصلی ترین چیزی که من کتری استفاده می شود برای دم فنجان چای اما آن را فقط به عنوان آب جوش برای قهوه اگر شما در حال دم کردن آن را در یک دستگاه مانند یک AeroPress. هنگامی که آب را جوشانده برق به طور خودکار قطع, که مطمئنا احساس خیلی امن تر از خطر ترک سوز ، متاسفانه ما را به ولتاژ پایین به این معنی است که کتری برقی نمی کاملا به عنوان سریع به عنوان یک سوز اگر شما آب جوش به طبخ با, اما من فکر می کنم آنها هنوز هم بسیار مفید آشپزخانه علاوه بر.

جان پورتر
خبرنگار

آن را بسیار سریع و من هرگز به نگرانی در مورد مسائل catching fire.

راسل Brandom
تدوین سیاست

همچنین +1ing یک کتری برقی. من عاشق Bonavita کتری.

دن Seifert
معاون سردبیر

میکسر مواد غذایی & پردازنده

KitchenAid mixer

ایستاده KitchenAid میکسر برای مخلوط کردن مخلوط کیک و یا دستگاه های همزن اما چیزی که من بیشتر به طور منظم استفاده از معدن برای ورز خمیر با استفاده از خمیر آن قلاب و لوازم جانبی. من مطمئن هستم که وجود دارد از purists وجود دارد که شما ادعا می کنند که یک ماشین هرگز نمی تواند مطابقت با فرایند ورز با دست, اما برای من, آن را به ارزش آن را فقط بنابراین من می توانید خمیر آماده پخت بدون نیاز به پوشش کل سطح کار با آرد. من قبول خواهد شد که با استفاده از یک مخلوط کن ایستاده معنی است که من هرگز تا پایان با پل هالیوود لمسي از جراحی, اما این بار من به خرس.

جان پورتر

من نمی تواند به توقف خرید KitchenAid پیوست! به طور خاص, بوجار, مقیاس, و ماکارونی, غلتک.

سارا Smithers
سرمقاله هماهنگ کننده

وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما می توانید با Cuisinart food processor: پستو کاملا mandolined گیاهی برش برای لازانیا, babka خمیر مرزه کراکر dicing پیاز بدون گریه. مادر من ملاقات Cuisinart کارمند که سوگند یاد 11-جام خود را به عنوان حداقل-تعمیر ،

هلن Havlak
معاون رئیس جمهور

فوری گلدان

Instant Pot cooker

من هرگز یک آشپز بزرگ در تلاش برای به دست آوردن من به خوردن بیشتر صفحه اصلی-مواد غذایی پخته شده و مادر من به من استعداد فوری گلدان. این سال پیش بود و من هرگز به عقب نگاه کرد. من ملکه سوپ, اما آن را مانند یک ابزار مفید برای کاهش زمان پخت و پز و تلاش در تقریبا در هر ظرف. برای اکثر شما فقط بازی شیر یا خط در تمام مواد تشکیل دهنده تنظیم تایمر و رفتن در مورد کسب و کار شما.

Kaitlin هاتون
Social media manager

حدود 90 درصد از ما قرنطینه وعده های غذایی ساخته شده اند در یک لحظه گلدان. وجود دارد فقط هیچ وقت به چیز دیگر و ما می توانیم مقدار زیادی از مواد غذایی سالم با کمی توجه و باقی است. من آن را دوست داشت اما در حال حاضر من آماده برای ساخت یک حرم به آن است.

کریستوفر گرانت
SVP, چند ضلعی و آستانه

+1 به همه چیز بالاتر است. همچنین فوری گلدان باعث می شود برنج خوشمزه — فقط مطمئن شوید که برای شستن برنج چند بار قبل از شما قرار داده و آن را در!

جی پیترز
اخبار نویسنده

قهوه

Baratza coffee grinder

من واقعا دوست دارم من آسیا Baratza نوازنده چرخ قهوه. آن گران است اما به من خدمت کرده و برای نزدیک به پنج سال در حال حاضر. آن را بسیار خوب کار می کند برای همه چیز از ریز خرد اسپرسو به درشت مطبوعات فرانسه. تقریبا در هر بخشی قابل تعویض است و همچنین به معنی من می توانم نگه داشتن آن رفتن برای بسیاری از سال آمده است. (ظاهرا مدل دقیق من جایگزین شده است توسط این جدیدتر با یک تایمر دیجیتال.)

دن Seifert

من مؤمن بزرگ در AeroPress. آن را به ویژه برای کمپینگ.

اندرو هاوکینز
خبرنگار ارشد

قابلمه چدن

Lodge Cast Iron Double Dutch Oven

چدنی یکی از ابزار کلیدی آشپزخانه. اول آنها ضروری برای گرفتن یک پوسته بر روی یک قرص نان (به خصوص خمیر ترش). اما آنها بی شمار با استفاده از فراتر از آن: سوپ و خورش, برشته, عمیق سرخ کردن و بیشتر. به علاوه آنها نسبتا ارزان است و اگر شما مراقبت از آنها می تواند یک عمر گذشته.

من یک فن بزرگ از تسلیم دو اجاق هلندی پس از درب دو برابر به عنوان یک دوم چدن تابه ساخت دو بار آن را به عنوان مفید است.

خایم Gartenberg

ماهی کاردک

fish spatula

افشای کامل: من هرگز با استفاده از کاردک ماهی برای ماهی. اما آن نازک و انعطاف پذیر لبه باعث می شود آن را ایده آل برای گرفتن زیر لبه های سرخ شده و تخم مرغ و گوشت خشکیده و کبابی پنیر.

نیکول Wetsman

ما در واقع با استفاده از ماهی ما کاردک ماهی, در میان چیزهای دیگر و آثار آن را به زیبایی به ویژه هنگامی که در تلاش برای تلنگر بیش از ظریف filets. اگر شما در حال چیدن یک به خصوص قطعه بزرگ, دو بهتر هستند. و اگر شما یکی از الج چدن تابه (نگاه کنید به بالا) شما می توانید از آن استفاده کنید به خراش خاموش سوخته بیت است.

باربارا Krasnoff
بررسی ویرایشگر

برش هیئت مدیره

Bamboo cutting board

من از آنها بدم میاید هنگامی که قطعات خرد شده سبزیجات رول کردن لبه برش هیئت مدیره بنابراین من اصرار به استفاده از یکی از بزرگ به اندازه کافی برای پر کردن بسیاری از شمارنده. آن می تواند متناسب با پیاز و سیر را با اتاق به فراغت من احساس تنگ در حالی که من با تمرکز بر من (متوسط) مهارت های چاقو.

نیکول Wetsman

Sous Vide

Sous vide

من فقط استفاده از آن را هر چند ماه یکبار اما من دوست دارم ژول sous vide. آن طول می کشد کمی از راه اندازی, اما هنگامی که همه چیز در حمام آب, کار من است که اساسا بیش از چند ساعت. این آشپز همه چیز را به درجه حرارت مناسب در هر زمان به معنی بیشتر بیش از حد و یا undercooking. من دریافت مقدار مناسب از رنگ صورتی با استیک من, سبزیجات دریافت نمی احساساتی من سینه مرغ مرطوب بماند و من لازم نیست به همه چیز چوب با مواد غذایی دماسنج 15 بار به مطمئن شوید که من اصلا به طور تصادفی به خانواده مسمومیت غذایی است.

سارا Smithers

A sous vide بزرگ است. من با استفاده از معدن تمام وقت — من می توانم اثبات نان در آن سیر confit مقدار زیادی از خوب meat / fish گزینه های.

خایم Gartenberg

ماشین بستنی

Cuisinart Frozen Yogurt, Ice Cream & Sorbet Maker

آن را بزرگ ؟ بله. آن است که بسیار محدود در آنچه در آن می توانید انجام دهید ؟ همچنین بله. می توانید من را بستنی و شربت هر زمان که من می خواهم ؟ بله.

خایم Gartenberg

سیر چوب زیر گهواره

Garlic rocker / mincer / crusher

ما با استفاده از تعداد زیادی از سیر در خانواده سنتی و سیر پرس هرگز آن را برای ما — آنها معمولا تولید messy, slushy رب. دوست خودمان معرفی ما به سیر و کرنش است که نه تنها سرگرم کننده را به بازی با, اما تولید به زیبایی خرد شده قطعات, سیر مناسب برای sautéing و دیگر استفاده می کند.

باربارا Krasnoff

ترازوی دیجیتال

Ozeri Pronto digital scale

باید برای پخت نان, به خصوص اگر شما و بعد فورا رفت واز دست خود را در برخی از خمیر ترش استارت (یا خود شما). هر چیزی که اندازه گیری گرم و اونس کار خواهد کرد — فقط هر آنچه را در یابید.

خایم Gartenberg



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن