برگشت نشيمن به مدرسه ويژه

فصل بازگشت به مدرسه است ضربه متفاوت در سال 2020. امسال، بچه های روز اول مدرسه با ترس از یک همه گیر که هنوز مو

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

فصل بازگشت به مدرسه است ضربه متفاوت در سال 2020. امسال، بچه های روز اول مدرسه با ترس از یک همه گیر که هنوز مواج است، خانواده ها تا حد خود کشیده شده اند، و فاجعه اقتصادی مخلوط شده اند.

مدارس در سراسر کشور در حال حاضر شروع کلاس ها، یک کثیفی بی حد و اندازه است که شامل شیفت به یادگیری از راه دور، بازگشایی خوشبینانه، و بازبستن واقعی است. دست بهداشتی و لپ تاپ ها را جایگزین کوله پشتی و جعبه ناهار به عنوان باید اقلام برای کلاس COVID-19.

تصمیم گیری های انجام شده توسط مناطق و سیستم ها می تواند پدر و مادر، دانش آموزان، و جوامع را برای سال های بعد تحت تاثیر قرار دهد. پیامدهای COVID-19 برای مدارس بسیار فراتر از سلامت - لمس آموزش و پرورش، سیاست ها، و فن آوری. والدین تقریبا 56 میلیون دانش آموز K-12 کشور به دنبال راه های عملی برای مقابله با یادگیری از راه دور. و معلمان دانش آموزان در هر سنین در تلاش برای کشف کردن چگونه از راه دور آموزش بدون اینکه کاملا تا از راه دور.

ما یک هفته طول می بکشیم تا به مبارزه فرو برویم، و دیدگاه های والدین، معلمان، دانش آموزان، پرستاران، رانندگان اتوبوس و دیگران که تمام تلاش خود را برای کار در سال تحصیلی همه گیر انجام می دهند - حتی توسط آشوب COVID احاطه شده است.

از اینجا شروع کنید


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن