آستانه مورد علاقه تبادل نظر و دنده برای تابستان

با وجود همه مشکلات و تحولات که در سال 2020 آوردن وجود دارد حداقل یکی از چیزهایی است که ما می توانیم جشن: اینجا

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

با وجود همه مشکلات و تحولات که در سال 2020 آوردن وجود دارد حداقل یکی از چیزهایی است که ما می توانیم جشن: اینجا تابستان است. و در حالی که خود را تیم ورزشی مورد علاقه ممکن است در وقفه تعطیلات خود را در سفر ممکن است لغو شود و خانواده شما هم باید صبر کنید وجود دارد هنوز هم چیزهایی برای لذت بردن و راه برای استراحت. کارکنان آستانه واز هم به توصیه برخی از مورد علاقه خود را, اسباب بازی, دستگاه های و وسایل به شما کمک کند که بهترین تابستان امکان پذیر است.

TIMN Olympus E-M10 Mark II

نشسته در داخل همه روز بدان معنی است که حتی ساده ترین و کوتاه بازديد خارج می تواند احساس نوع جادویی و آخرتی. آن را سرگرم کننده برای من به ارمغان بیاورد من دوربین Olympus E-M10 Mark II همراه برای پیاده روی, بنابراین من می توانید دامنه و ضبط لحظات کمی از زیبایی در جهان قبل از من صعود و بازگشت به خانه. من می خواهم به طور معمول انجام این کار در طول هر تابستان, اما آن را احساس می کند به خصوص ارزشمند در طول انجام این عجیب و غریب یک.

کامرون فاکنر
نویسنده

Quad Lock bike phone mount

اگر شما با استفاده از یک دوچرخه به اطراف و سپس یک گوشی کوه است و یک سرمایه گذاری بزرگ است. شما می توانید آن را به گوشی خود را تبدیل به یک دوچرخه sat-nav به شما اجازه پیدا کردن راه خود را در اطراف بدون نیاز به طور مداوم به جلو و به سمت جاده به بررسی جهات. من شخصا پیدا کردن آن ضروری است برای گرفتن هر نقطه در زمانی که من بر روی دو چرخ.

برای شش ماه گذشته من شده است با استفاده از چهار قفل را نصب سیستم وصل کنید من صفحه 3 راننده روزانه به دوچرخه من. شما دریافت می کنید یک نقطه نصب که متصل بر روی دوچرخه خود را (وجود دارد یک زن و شوهر از گزینه های مختلف در اینجا, اما من یکی که مانت به طور مستقیم بر روی دوچرخه های بنیادی) و سپس شما می توانید در مورد گوشی که نصب سوکت ساخته شده را به آن بازگشت. آن را آسان به ضمیمه و یک بار آن را در وجود من پیدا کردم آن باقی می ماند قرار داده و صرف نظر از اینکه من سوار بر آسفالته تخته سنگ و یا شن.

تنها مشکل بالقوه با سیستم این است که آن را با این نسخهها کار بهترین زمانی که شما یک تلفن است که چهار قفل مبادرت به فروش اختصاص داده شده مورد. (این شامل اپل و همچنین به عنوان کهکشان سامسونگ, Huawei و صفحه گوشی.) تاپیک جهانی مناسب کیت که شما می توانید چوب را در پشت گوشی های دیگر و یا موارد آن چوب را کمی بیشتر از پشت تلفن خود را و آن را گزارش می تواند کمی آزار دهنده است.

در غیر این صورت من چهار قفل شده است فوق العاده مفید و کوچک برای ارتقاء دوچرخه من اجازه می دهد به چرخه را از هر نقطه در یک لحظه متوجه به جای داشتن نقشه راه جلوتر از زمان.

جان پورتر
اخبار بین المللی نویسنده

Lumos LED bike helmet

خبر خوب: فروش دوچرخه در آمریکا سر به فلک کشیده با دو چرخ شدن و چه در تعداد رکورد توسط مردم به دنبال بهبود خود را COVID-الهام cabin fever. خبر بد: این ماشین ها پشت هم با بسیاری از رانندگان بهره برداری کمتر-خیابان های متراکم به سرعت بی پروا. مثل همیشه ایمنی میباشد بنابراین زمانی که شما در خارج از خانه, روش سوارکاری, شما باید همیشه پوشیدن کلاه. به عنوان تریسی اردن می گویند "شما باید برای محافظت از خود و ذهن انگور است." اما چرا برای حل و فصل هر قطعه پلاستیکی و سخت فوم زمانی که شما می توانید چیزی کمی دقیق ؟

تعداد فزاینده ای از دوچرخه سواری کلاه ایمنی که شامل چراغ LED تعبیه شده. Lumos یک نام تجاری محبوب با سه LED ماژول است که اجازه می دهد تا رانندگان به دیدن شما از بسیاری از زوایای. من یک فرصت برای سعی کنید از ماتریس در نیویورک دوچرخه نمایشگاه سال گذشته و من به دنبال به جلو به آینده فوق العاده. دوچرخه سواری کارشناسان می خواهم که آن را بسیار سبک وزن و به خوبی بادی که باعث می شود آن را ایده آل برای کسانی که تابستان دیگر ، من می خواهم این واقعیت است که آن را سرد به نظر می رسد در حالی که نگه داشتن من امن (امیدوارم) از بي توجهي رانندگان است.

Lumos انجام Kickstarter به صورت فوق العاده و آن را امیدوار به شروع تحویل در ماه نوامبر. جلو چراغ جلو بر فوق العاده به شما می دهد اضافه شده و نور و چراغ عقب حتی می توانید صفحه نمایش به چپ و راست به نوبه خود سیگنال. و فقط 99 دلار به Lumos فوق العاده ارزان تر از گزینه های دیگر در بازار است. برای مثال, با کیفیت بالا کلاه و مجموعه ای از دوچرخه چراغ به راحتی شما را $200.

Andrew J. هاوکینز
خبرنگار ارشد

Kindle Paperwhite

آمازون روشن شدن Paperwhite e-reader یک ابزار است که اجازه می دهد تا شما خواندن کتاب در خارج بدون نیاز به نگرانی در مورد چیزهایی مانند سقز در حدود هزار صفحه کتاب و یا برخورد با پتانسیل مرطوب صفحات. این Paperwhite E Ink صفحه نمایش بسیار قابل مشاهده در خارج از منزل (بر خلاف اکثر گوشی صفحه نمایش است که می تواند سخت تر برای دیدن در نور آفتاب) و جدیدترین Paperwhite ضد آب است معنی آن باید قادر خواهید بود با خیال راحت به دسته یک چلپ چلوپ یا حتی مختصری شیب در استخر. خواندن مبارک.

جی پیترز
اخبار نویسنده

Apple Watch Series 3

دیده بان اپل نیست یک تابستان-ابزار منحصر به فرد است, اما آن را یک من در من تقریبا هر روز این تابستان — خطوط مایل به زرد قهوهای گم می شود. با اجرای مسابقات با من از راه دور, دوستان, آن را نگه می دارد من با انگیزه به کار را چند بار در هفته در حالی که ماندن متصل به آنها را. با توجه به اضافه شده چیز عجیب و غریب از یک تابستان در طول یک بیماری همه گیر آن را کمی تشویق اضافی به خارج هر روز برای یک پیاده روی کوتاه.

Kaitlin هاتون
Social media manager

Flexi Hose

اگر قرنطینه شما را کشت تهاجمی باغ پاسیو قابل ارتقا شلنگ خوب بسیار سبک تر جایگزین سنتی سنگین شلنگ های لاستیکی. آن را سه برابر در طول زمانی که پر از آب فرو می ریزد اما به یک سیم پیچ است که شما می توانید فروشگاه در یک گلدان گل زمانی که خالی است. این یکی می آید با یک سمپاش با نازل طیف وسیعی از جریان تنظیمات مختلف گلدان و باغ.

هلن Havlak
VP

Ultimate Ears Boom 3

بلوتوث قابل حمل بلندگو ضروری تابستان تبادل نظر و نهایی گوش باعث می شود بهترین در اطراف. آنها صدای عالی آنها نگاه بزرگ و آنها ضد آب و مقاوم در برابر هوا برای هر کجا که شما را به یکی. اگر شما نیاز به یک بزرگتر شریک رونق 3 یا MegaBoom 3 هستند که برای رفتن به کامل اضافه کردن موسیقی مورد علاقه خود را به یک پیک نیک در پارک, یک روز در ساحل و یا کباب کردن حیاط خلوت. ترجیح می دهند چیزی که کمی کوچکتر و ارزان تر ؟ این Wonderboom دارای همان مزایای اما در یک قابل حمل تر و ساکت تر بسته است.

خایم Gartenberg
اخبار editor

DJI Mavic Mini

تابستان است و زمان فوق العاده ای را به سرگرمی های جدید و یادگیری برای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین می تواند واقعا با ارزش و سرگرم کننده! DJI را Mavic مینی کامل مبتدی هواپیماهای بدون سرنشین برای خلبانان جدید. ویژگی های شما را با این هواپیماهای بدون سرنشین (249.5 گرم) قابل توجه هستند. من تا به حال بار پرواز معلق در هوا فقط حدود 25 دقیقه علامت بسته به آب و هوا و gimbal و دوربین عالی هستند. من عاشق این پسر کوچک به نزدیکی دریاچه و گرفتن برخی از فوق العاده ویدئوها از غروب خورشید بیش از آب است. شما در واقع می تواند حتی استفاده از آن دستی اگر شما می خواهید یک تثبیت gimbal اما یکی نیست دستی — فقط آن را روشن و شروع به ضبط بدون در نظر گرفتن! من به شدت توصیه مینی دسته کوچک موسیقی جاز برای 100 $اضافی اگر شما پول نقد به فراغت از آن شامل یک مورد سه باتری و فوق العاده پروانه باید به شما آسیب خود را.

گریسون Blackmon
ارشد حرکت طراح

Leatherman Free P2
Leatherman Free P2

من به طور کامل انتظار می رود به بازگشت Leatherman رایگان P2 پس از دادن آن را به یک چرخش سریع — اما با پنج دقیقه تمرین از آن ساخته شده من یک مؤمن. من به ندرت کردم هر دو دست و P2 است multitool من استفاده می شود که نمی کند نیاز به هر دو: هر ابزار (انبر دست, قیچی, پیچ گوشتی و سیم چین و غیره.) می توانید تلنگر و یک دست لطف ترکیبی از به آرامی بهار لود قفل و بست مغناطیسی که نگه دارید در غیر این صورت آزادانه چرخش دستگیره بسته شده است. وقتی که من نیاز به سرعت برش پستی کراوات من بچه روروک مخصوص بچه ها جدید قطعه به یک سینه مرغ گریل شده به آزمون doneness یا بیرون آن انبردست یا رانندگان بدون اجازه رفتن از این مورد است که نیاز به دستکاری آن را به یک ضربه محکم و ناگهانی و کوه در می رم در اطراف پروانه چاقو مانند دستگیره خوب حواس پرتی برای من به طور مداوم بی قراری دست. گرانتر P4 همچنین می آید با یک اضافی چاقو و تیغه اره اما توجه داشته باشید که در اوایل واحد ندارد P2 جیبی کلیپ.

Sean هالیستر
ارشد اخبار editor

OXO cherry & olive picker

به من تابستان به معنی گیلاس و پای گیلاس. پس از خسته کننده (و احتمالا خطرناک) سال از جراحی و برداشتن گیلاس چاله با چاقو, من در نهایت مجوف و خرید یکی از این گیلاس pitters. این کار باعث ایجاد حفره گیلاس کمتر از یک کار سخت و طاقت فرسا و به من اجازه بازگشت به پخت. مزایای دیگر: آن را ارزان نمی کشد تا فضای زیادی را در آشپزخانه کوچک و فوق العاده آسان برای استفاده.

مری بث Griggs
علم ویرایشگر

Mac Sports collapsible wagon

خواهر من سوگند توسط این تاشو واگن برای سفرهای کمپینگ. این است ایده آل برای کمپینگ که در آن پارکینگ است که یک بیت از یک پیاده روی از چادر خود را و یا برای, ساحل, سفر, یا پارک پیکنیک هنگامی که شما یک مقدار زیادی به انجام. این بسیار سبک و چین به یک اندازه جمع و جور برای فشار به ماشین خود را و یا فروشگاه خود را در آپارتمان.

هلن Havlak

Wise Owl hammock

من به تازگی خریداری یک امام جواد و من هرگز قصد بازگشت به هیچ وجه دیگر از آرامش بخش در یک پارک در تابستان. آن را فوق العاده قابل حمل فوق العاده آسان به راه اندازی و کامل فقط برای گرفتن یک تنبل یکشنبه خواندن کتاب و تماشای ابرها رول.

خایم Gartenberg

Quik Shade folding chair

من انجام داده اند بسیاری از کمپینگ بیش از چند سال گذشته و من در چمن جلو آنقدر کوچک است که اکثر سنجاب اهانت حتی به آن نگاه کنید. حتی پس از آن را خوب است برای نشستن در خارج با یک کتاب و چیزی به جرعه در, می گویند سلام به همسایه ها (در فاصله مناسب البته) و گوش دادن به گاه به گاه پرنده. در حالی که من لازم نیست اتاق را در خانه به صورت دائمی باغ صندلی من می تواند کشیدن این صندلی تاشو در هر زمان من می خواهید و لذت بردن از یک بیت از در خانه تابستان آرامش است.

باربارا Krasnoff
بررسی ویرایشگر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن