آستانه را به سرگرمی های مورد علاقه برای انجام در حالی که در خانه گیر کرده

اگر شما چیزی مانند ما بیش از چند ماه گذشته شما احتمالا به پایان رسید هر "باید" TV series on Netflix, تمیز و آپ

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

اگر شما چیزی مانند ما بیش از چند ماه گذشته شما احتمالا به پایان رسید هر "باید" TV series on Netflix, تمیز و آپارتمان خود را از بالا به پایین و به پایان هر بازی ویدئویی در جمع خود. ما آن را دریافت: اجتماعی فاصله می تواند بسیار خسته کننده.

بنابراین اگر شما در حال پیدا کردن خود را با یک مقدار زیادی از زمان برای کشتن چرا صرف آن در یادگیری چیزی کاملا جدید است ؟ با برخی از لوازم اساسی و منابع آنلاین آن را ممکن است به یاد بگیرند که بسیاری از سرد و گاهی اوقات کاملا مهارت های مفید مانند بافندگی, خوشنویسی یا حتی مراقبت از یک دوچرخه است.

ما یک تکنولوژی سایت (بدیهی است) بنابراین ما ادعا نمی شود کارشناسان در همه سرگرمی های ما معرفی نمایید. اما آنچه که ما در حال خوب است که محل بسیاری از بسیار خاص و درس خوان اطلاعات آنلاین تا جایی که ممکن است ما تلاش کرده ایم که شامل لینک به منابع آنلاین است که ما یافت می شود مفید است. اگر وجود دارد هر گونه سرگرمی های شما به تازگی برداشت و یا که شما فقط فکر می کنم فوق العاده جالب و سپس به ما اطلاع دهید در نظرات.

تعمیر و نگهداری دوچرخه

من یک دوچرخه رفت و آمد برای سال, اما تا زمانی که به تازگی من هرگز بیش از حد فکر به آنچه که من در واقع سوار. من به ارث برده یک دوچرخه از یک خانواده قدیمی و تنها به فکر تعمیر و نگهداری که لاستیک رو سوراخ یا زنجیره آن به معنای واقعی کلمه را متوقف.

جای تعجب نیست که بهترین راه برای مراقبت از دوچرخه خود را. بنابراین در حالی که من گیر در خانه من تصمیم به شروع به یادگیری چگونه به انجام این کار اساسی تعمیر و نگهداری دوچرخه مانند رفع تایر سوراخ تمیز کردن و روغنکاری من زنجیره نمایه سازی من چرخ دنده و (به زودی) حتی جای دوچرخه های زنجیره ای به طور کامل.

بسته به ابزار شما در دسترس وجود دارد می تواند یک بیت از هزینه های چشمگیر اما اگر شما با آن چوب و سپس شما می تواند در نهایت صرفه جویی در پول در دراز مدت نه نیاز به پرداخت یک مکانیک حرفه ای برای انجام کار اساسی. نه به ذکر است زمان شما صرفه جویی قادر به تعمیر خود را سوراخ دفعه بعد شما می توانید در حالی که بر روی یک سوار.

اگر شما می خواهید برای شروع من پارک ابزار کانال یوتیوب به تواند فوق العاده مفید باشد. فیلم های خود را به خوبی تولید شده و بسیار جامع اما هشدار داده می شود که این ویدئوها به ناچار شما را تشویق به خرید و استفاده از بسیاری از پارک ابزار تجهیزات خود. اگر شما انجام تحقیقات کمی بیشتر, شما باید یک ایده خوب از موارد که شما می توانید بدون انجام دهد. — جان پورتر, اخبار بین المللی, نویسنده

بافندگی

من یاد گرفتم که چگونه به گره از من مادر مادر بیش از 20 سال پیش. من هنوز هم زیبا و افغانستان روی تخت من است که او گرمکن. (سلام سوزی!) در زمان استرس پیدا کنم بافندگی تسکین دهنده است.

من نمی انجام هر کاری دشوار است. هیچ lacework هیچ intarsia فقط کمی از کابل کشی زمانی که من احساس علاقه داشتن به. ایده این است که من باید قادر به درست کردن ردیف بعد از ردیف در حالی که تماشای چیزی دیگری; من به احتمال زیاد به گره در طول یک زوم جلسه, به عنوان مثال. به طوری که من با اصول اولیه: بند جوراب کوک stockinette مسخرگی خزه کوک. چیزهایی که شما می توانید بر روی خلبان اتوماتیک.

که احتمالا به همین دلیل من بافتنی خیلی — آن را به خوبی به بی قراری در حالی که من مغز متمرکز شده است در جای دیگری است. زوم جلسات تایر من; آن را دشوار است به کشف کردن که به صحبت می کنند بدون وقفه شخص دیگری است و مگر یک ساختار مشخص و یا یک دلیل واضح صحبت من بیشتر نگه داشتن دهان من بسته. (در طول یک دوست جشن تولد خواهر او پرسید: اگر من در تماس است. من بافندگی در سکوت. من unmuted به سلام دوباره خاموش و سپس رفت و برگشت به بافندگی.)

به تازگی من شده اند بافندگی یک سورپرایز برای یک دوست و یک پسر. آن ارزانتر خواهد بود و قطعا آسان تر برای من برای خرید یک ماشین ساخته شده نسخه از آنچه من ساخت. من اساسا پرداخت پول اضافی برای ایجاد چیزی است که نمی توان به عنوان "کامل" اما آنچه که من واقعا در خرید است و آرامش.

برای شروع بافندگی — آن را دشوار است — شما می توانید این آموزش از واژگون شدن سوهو که به شما نشان دهد که چگونه به بازیگران است. سپس شما می توانید شروع به بافندگی. اگر شما می خواهید شما می توانند یاد بگیرند که دیگر عمده کوک واژگون شدن که این فروشگاه به نام است و فقط رفتن به شهر. واژگون شدن سوهو هم عالی الگوهای رایگان اگر شما به دنبال برای یک پروژه. اگر شما می خواهید به بازیگران وسیع تری خالص Ravelry است که آرامش, پیر, اینترنت, احساس, است یک بایگانی از پروژه های بافندگی. وجود دارد همچنین مرجع تخصصی اگر شما نیاز به کمک.

شما نیاز به مواد. شما می توانید اگر دوست دارید سفارش این آنلاین. شما همچنین می توانید ببینید اگر یک فروشگاه صنایع دستی محلی و یا فروشگاه نخ است که شما را پشتیبانی می کند. خوب نخ گران است; برای اولین پروژه خود آن را احتمالا بهترین به استفاده از چیزهای ارزان. — لیز Lopatto معاون سردبیر

من تا به حال یک دوست — سلام Caitlin! — آموزش بافتنی, سال گذشته, بنابراین من می خواهم بازی را متوقف و سلول های مرده در حالی که تماشای تلویزیون بودم. (بله, آن است که به طرز عجیبی خاص.) من آن را دوست دارم چرا که آن را بسیار آمرزنده — اگر شما پیچ می تواند باز کردن نخ و بیش از شروع. بزرگترین اوایل چالش شد و در واقع خرید سوزن. من تا به حال هیچ ایده چگونه بسیاری از وجود دارد برای انواع مختلف پروژه های, و من نمی خواهم به اتلاف مقدار زیادی از فضا و پول در یک سرگرمی جدید و یا گیر بافندگی تخت مستطیل برای بقیه زندگی من است.

بهترین استراتژی برای من کار کرده است تا یک منحنی مشکل. شروع با ساده روسری که با استفاده از دو کلاسیک تک با اشاره سوزن. (شما می توانید خرید ارزان بامبو چند بسته به چند اندازه در دست است.) پس از آن برخی از دو اشاره سوزن بافندگی گرد کوچک چیزهایی مانند بافتنی دستگیره و دستکش. من سرد swappable دایره سوزن تنظیم برای پروژه های بزرگتر تحت قرنطینه اما وجود دارد هیچ دلیلی برای پرش بر روی یک کیت حق دور.

Ravelry فوق العاده مفید در اینجا. این اساسا یک بافنده را تهاتری که در آن شما می توانید جستجو بر اساس اندازه سوزن و نخ وزن برای پیدا کردن پروژه های شما در واقع می تواند. آن را نیز نگه می دارد یک خوب لیست به روز شده از محلی نخ فروشگاه که هنوز هم حمل و نقل در طول بیماری همه گیر. اگر شما سفارش کمی گران تر نخ فقط مطمئن شوید که به درخواست فروشگاه به باد آن را برای شما — آن را اغلب به فروش می رسد در skeins ها که شما نمی تواند گره از به طور مستقیم اگر شما مانند من هستید و فراموش نکنید در این مرحله بد تلاش DIY می تواند تبدیل به یک کابوس نخ درهم و برهم کردن. — Adi رابرتسون خبرنگار ارشد

کارائوکه

من یک خواننده با استعداد توسط هر کشش, اما من هم یک بیت از یک سردستهزنان خواننده اپرا و هیچ تردیدی در مورد تحمیل من warbling باریتون در هر کسی به اندازه کافی تاسف به در برد. در اوایل ماه مارس هنگامی که آن را شبیه این مستند قرار بود به گذشته در حالی که برای من ساخته شده prescient تصمیم به رها کردن یک زن و شوهر لوایح سامسون اعزامی Express portable سیستم با میکروفون. پس از آن بوده است کارائوکه شب در اتاق نشیمن من هر هفته — بسیار به همسایگان من وغصه من مطمئن هستم.

پس از مشورت با یکی از دوستان که عروسی DJ, من در حل و فصل سامسون اعزامی به جام جم من ماشین از انتخاب. این صدا بزرگ, بلوتوث جفت شدن و می آید در انواع اندازه ها بسته به اینکه چگونه سخت شما می خواهید به سنگ. من همچنین متوجه شدم که همه از "رسمی" قابل حمل ماشین آلات کارائوکه در آمازون شد (یک) زشت به عنوان جهنم و (ب) و نه بی معنی. یوتیوب مملو از bootleg کارائوکه آهنگ و واقعا وجود دارد هیچ دلیلی برای خرید به برخی از "دیواره باغ" کارائوکه تجربه — به ویژه هنگامی که بسیاری از آنها نیاز به یک اشتراک ماهانه برای چیزهای خوب.

آن را بسیار انعطاف پذیر راه اندازی: شما هم می توانید اجرا یوتیوب صوتی از طریق بلندگو و یا فقط با استفاده از تلویزیون خود شنیداری (اگر آن را با صدای بلند به اندازه کافی) و ترک سیستم برای خواننده تنها. زوج با ارزان نور دیسکو شما تقریبا می توانید وانمود کنید شما در یک دودی K-شهر کارائوکه اتاق با یک بشقاب ترشی daikon و برخی سرد soju در مقابل از شما در حالی که دوستان خود را به ناله "بوسه ای از گل سرخ." یک روز من مطمئن هستم که همه ما را به عقب وجود دارد ، اما در این میان یک نرم کوچ برخی از خانه-نان پخته شده و "Let It Go" را به عنوان خوانده شده توسط یک دختر چهار ساله در یک السا لباس باید به کافی. — Andrew J. Hawkins, خبرنگار ارشد

نمایشگاه جانوران خشکی (و چیزهای دیگر در کوزه)

چند هفته پیش شروع کردم به رفتن برای پیاده روی جمع آوری همه چیز و قرار دادن آنها را در کوزه. سنگریزه ها و شاخه های بیت از خزه نهر آب شما نام آن را. من واقعا نمی دانم چرا — من فکر می کنم آن را به حال چیزی برای انجام با گیر بودن در خانه و مایل به دزدکی حرکت کردن یک کمی از دنیای بیرون پشت در با من. هر چه علت من اساسا حمایت راه من را در ساخت یک گلخانه.

خزه گلخانه مرده ساده برای ایجاد و حفظ کند. وجود دارد مقدار زیادی از مقالات به شما آغاز شده اما همه شما واقعا نیاز است یک ظرف شیشه ای یک بیت از خزه یک بستر برای خزه به رشد و در یک بطری اسپری برای رطوبت. شما همیشه می توانید خیال باف با اضافه کردن ذغال برای تصفیه و یا با درست کردن برای بیشتر شیک گیاهان. اما شروع به سادگی و در 30 دقیقه شما یک باتلاقی گلخانه ای کوچک adorning میز کار خود را.

در نظریه هدف این است که برای ایجاد یک مهر و موم شده خود به اندازه کافی اکوسیستم است که نیاز به توجه. برای من هر چند سرگرم کننده است که در توجه: fussing با زیبایی شناسی از روی سنگ ها و چوب ها; دادن آن spritz و تماشای چرخه رطوبت آن به شرح زیر است; تستها گونه های جدید از ماست که من بین پیاده رو ترک. این یک درمان ترکیبی از هنر و صنایع دستی و مشاهده است. زندگی من متوقف است راست, در حال حاضر, پس از آن آرامش به تماشای تغییرات کوچک آشکار در یک محیط کنترل شده.

در ضمن همه چیز-در-ظروف وضعیت در روی میز کار من است بدست پیوسته عجیب و غریبتر. در حال حاضر, من regrowing پیازچه یک لامپ را در یک لیوان شات, تماشای قطعه ای از جلبک دریایی تجزیه در یک شیشه مربای و تست چه مدت آن طول می کشد برای بیت از تخته پاره روی اب برای تبدیل شدن به اب اشباع و نزول است. برای علم است. و یا چیزی. — ویلیام فقیر و علم تولید

خوشنویسی

من عینی گردابی دست خط به من گفته شده است که با هر تعداد از معلمان در طول سال تحصیل. اما زمانی که آن را تبدیل به آشکار است که من در داخل خانه هم که قرار بود به گذشته در حالی که من تصمیم گرفتم که من می خواهم سعی کنید به تغییر است که توسط آموزش خوشنویسی.

به این دلیل ساده بود: من می خواستم یک سرگرمی است که به من اجازه چیزی را و حتی مهمتر اینکه پس از گذراندن تمام کار و زمان تفریح و سرگرمی خیره در یک صفحه نمایش و یا دیگری من واقعا می خواستم چیزی که من دور از متفاوت اندازه درخشان مستطیل. خوشنویسی معلوم شد که راه حل کامل.

به من آموخته ام بیش از چند هفته گذشته خوشنویسی است که بسیار آسان برای شروع سخت به استاد مرتب کردن از چیزی. اگر شما به دنبال به شیرجه رفتن در ق را خوشنویسی subreddit یک محل عالی برای شروع و یا شما فقط می توانید انجام یک جستجوی YouTube — تن وجود دارد, راهنما و منابع وجود دارد.

شروع واقعا فقط نیاز به یک پشته از کاغذ و یک قلم (من با استفاده از خلبان موازی قلم است که بسیار آسان برای استفاده است و نیازی به یادگیری چگونه تمام "شیب قلم به یک شیشه جوهر" سیستم کار می کند). قطعا وجود دارد یک منحنی یادگیری — شما به طور موثر یادگیری در یک راه کاملا جدید از نوشتن به طوری که زاویه و جهت است که شما خود را نگه دارید و قلم را در تبدیل شدن به خیلی بیشتر مهم است.

اما آن را فوق العاده آرامش بخش انجام دهید. این کار در حالی که تکراری (به خصوص زمانی که حفاری اولیه در سکته مغزی قلم و یا یادگیری حروف برای اولین بار) دارای اثر تسکین دهنده طبیعت و ترکیبی از ساختار (در نامه فرم) و خلاقیت (در انتخاب طرح و رنگ و شخصی شکوفا) واقعا به من کمک می کند تا باز کردن در پایان روز. و تمام طول می کشد یک قلم برخی از کاغذ و برخی از زمان. — خایم Gartenberg, اخبار, ادیتور



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن