وجود دارد یک ترفند ساده به تماشای فیلم های یوتیوب بدون هیچ گونه تبلیغات

بیش از در ق (و به عنوان مشخص شده توسط Android Police و 9to5Google)کسی نوشته شده است یک راه ساده از تماشای فیلم

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

بیش از در ق (و به عنوان مشخص شده توسط Android Police و 9to5Google)کسی نوشته شده است یک راه ساده از تماشای فیلم های یوتیوب در یک مرورگر وب بدون هیچ گونه تبلیغات است. در URL برای هر ویدئو شما می خواهید به نظر شما فقط نیاز به اضافه کردن اضافی و دوره بعد از دات کام در لینک یوتیوب.

این نسخهها کار به عنوان شرح داده شده برای من زمانی که چسباندن URL ویدئو به یک ناشناس پنجره مرورگر با اضافه دوره است. علاوه بر از بین بردن تبلیغات قبل از رول آن را نیز از بین می برد اواسط رول وقفه برای ویدئوها نیز هست. در زمان شما کپی شده جا به جا و تغییر تصویری, URL, من مطمئن هستم که چقدر زمان شما واقعا صرفه جویی بیش از فقط در حال انتظار برای "skip ad" را فشار دهید به نظر می رسد — اما آن را در واقع کار می کنند.

به همین دلیل از چیزی بی اهمیت است که با موفقیت در اطراف یوتیوب تبلیغات ماشین اینجا چه Redditor unicorn4sale گفت: هنگام ارسال ترفند:

آن را معمولا فراموش شده, لبه, مورد, وب سایت فراموش نکنید که برای عادی سازی میزبان محتوا است که هنوز هم خدمت کرده اما هیچ میزبان بازی در مرورگر بنابراین هیچ کوکی ها و شکسته CORS - و بسیاری از سایت های بزرگتر استفاده از دامنه های مختلف برای خدمت به تبلیغات/رسانه ها با یک لیست سفید که حاوی اضافی پورنو نقطه

با بیش از 4000 upvotes در ق آن را به احتمال زیاد است که یوتیوب در حال حاضر می داند که مردم را گرفتار باد از این راه گریز. نظارت است که احتمالا رفتن اصلاح شود هر چه زودتر به جای بعد.

خارج از آن به یاد داشته باشید که درآمد تبلیغات تا حدی کمک می کند تا خود را مورد علاقه سازندگان نگه داشتن انجام آنچه انجام می دهند. مسدود کننده های آگهی و این ترفند را به دور آن منابع است. "مناسب" راه دیگر دیدن تبلیغات برای عضویت در یوتیوب, حق بیمه است که شما ممکن است در حال حاضر می دانیم از یوتیوب نرم افزار بی وقفه badgers مردم در مورد آن با دیوانه کننده فرکانس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن