سومین یکشنبه مستند مجموع در شهرستان

میسور/Mysuru: کل Mysuru شهرستان عینک خلوت نگاه امروز به عنوان ساکنان مشاهده داوطلبانه bandh در حمایت از دولت د

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

میسور/Mysuru: کل Mysuru شهرستان عینک خلوت نگاه امروز به عنوان ساکنان مشاهده داوطلبانه bandh در حمایت از دولت در اجرای کامل مستند در تمام روزهای یکشنبه از 5 جولای تا آگوست ، 2 به عنوان یک اندازه گیری برای جلوگیری از گسترش مرگبار COVID-19 بیماری همه گیر.

این KSRTC تا به حال تعلیق خدمات اتوبوس برای کل روز در حساب از کل مستند. شهرستان و شهری زیر اتوبوس ایستاده عینک خلوت نگاه کنید. همچنین خودرو تاکسی maxicabs و دیگر شیوه های حمل و نقل عمومی بودند و در خارج از جاده. محرومیت مغازه های پزشکی, سلامت, موسسات, مواد غذایی و سبزی و مغازه ها و مغازه های گوشت و دیگر مغازه های فروش کالاهای ضروری دیگر تجاری و موسسات کسب و کار بسته شدند.

همیشه مشغول مرکزی کسب و کار منطقه شاهد هیچ فعالیت به عنوان تمام مغازه ها و موسسات در K. R. دایره Sayyaji رائو جاده K. T. خیابان, N. S. جاده دیوان را جاده Shivarampet, Santhepet D. Devaraj Urs جاده و Dhanvantri جاده باقی مانده بسته شده است.

Shivarampet جاده

پلیس تا به حال نصب موانع در تمام جاده های اصلی و دیگر معابر این شهر برای جلوگیری از عمومی و فضایی جنبش است. تنها وسایل نقلیه و افراد درگیر در خدمات ضروری و فعالیت های مجاز به سفر. با شهروندان به طور داوطلبانه با رعایت مجازی bandh به سختی یک تعداد انگشت شماری از عابران و وسایل نقلیه دیده می شد در اکثر جاده ها در تمام محلات شهر.

یکشنبه کل مستند در واقع گسترش به 35 ساعت به تمام فعالیت های کسب و کار بسته از 6 بعد از ظهر روز گذشته خود را به عنوان دولت های منطقه به اجرا گذاشته مستند در تمام روز از 6 بعد از ظهر تا 5 هستم. امروز که ایالت یکشنبه مستند تمام فعالیت های کسب و کار خواهد شد تنها پس از 5 صبح فردا.

جدید Sayyaji رائو جاده

در ضمن در مناطق مختلف Narasimharaja و Chamaraja مونتاژ بخش که در آن معاون کمیسر اعلام کرده است آنها را به عنوان محدود مناطق تا تاریخ 24 ژوئیه در پی COVID-19 گسترش پلیس مستقر در اعداد بزرگ به بررسی فضایی و حرکات در جاده های شلوغ و مناطق از جمله شیواجی جاده Maruthi دایره Nazarbad, مندی Mohalla, Lashkar Mohalla و Udayagiri برای اطمینان از اجرای دقیق مستند.

Mysuru-جاده ننجنگود

بعدی ایالت مجموع یکشنبه مستند در 26 ژوئیه و اوت. 2 و آن است که هنوز روشن نیست که از هم اکنون که آیا دولت آن را بیشتر گسترش در پی گسترش سریع مرگبار COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن