کسانی که چشم به خاک هند, در Ladakh کردم خور پاسخ: PM

دهلی نو: هند داده است در خور پاسخ به کسانی که جرات به چشم او خاک در Ladakh نخست وزیر نارندرا مودی گفت: صبح امر

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

دهلی نو: هند داده است در خور پاسخ به کسانی که جرات به چشم او خاک در Ladakh نخست وزیر نارندرا مودی گفت: صبح امروز با اشاره به برخورد با نیروهای نظامی در Galwan دره در 15 ژوئن است که در آن 20 سرباز کشته شدند در عمل است.

در این زمینه او همچنین صحبت از اقتصادی واکنش در برابر چین و ذکر مردم چگونه تصمیم به تحریم کالاهای چینی و چگونه از آن خواهد شد کمک به یک آتما Nirbhar بهارات (متکی به خود هند).

"کسانی که چشم زمین هند در Ladakh دریافت کرده اند در خور پاسخ" نخست وزیر گفت: در ماهانه خود را, رادیو, آدرس Mann ki Baat. "اگر هند می داند که چگونه برای حفظ دوستی آن را نیز می تواند مقابله با کسی و دادن پاسخ مناسب. سربازان شجاع ما روشن ساخته است که آنها را اجازه نمی دهد هر کسی که برای لکه دار کردن افتخار مادر هند" او افزود: با اشاره به برخورد که در آن 20 سربازان هندی کشته شدند در حین انجام وظیفه.

"هند کمان به ما شجاع شهدا. آنها همیشه نگه داشته و هند امن بگیریم همیشه به یاد" نخست وزیر گفت. "نسبت به مستند ما نیاز به دقت بیشتری حتی در حال حاضر در طول باز کردن. اگر شما نمی پوشیدن ماسک, دنبال, اجتماعی فاصله و سایر اقدامات احتیاطی شما خودتان را به عنوان به خوبی به عنوان دیگران در معرض خطر است. من درخواست تجدید نظر به همه هموطنان را نمی توان بی دقتی" ساعت مودی گفت.

آخرین مطالب