هزاران نفر از بنگالور بازگشت به زادگاه

میسور/Mysuru: با دولت اعلام هفته مستند در بنگلور که خواهد آمد به اثر از 8 ساعت امشب, صدها نفر از مردم دیده می

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

میسور/Mysuru: با دولت اعلام هفته مستند در بنگلور که خواهد آمد به اثر از 8 ساعت امشب, صدها نفر از مردم دیده می شد بازگشت به زادگاه خود در Mysuru-بنگلور جاده بود ، برای بررسی افزایش موارد COVID-19 موارد در دولت سرمایه دولت اعلام کرده است که کامل مستند از بنگلور شهری و روستایی مناطق با اثر از 14 جولای-ژوئیه 22.

با در نظر گرفتن این وضعیت کارناتاکا دولت شرکت حمل و نقل جاده (KSRTC) اضافه شده اضافی 50 اتوبوس برای کمک به مسافران برای رسیدن به مقصد خود را در زمان. هر روز به طور متوسط 120 تا 130 KSRTC اتوبوس گذشتن از بین Mysuru و بنگلور. ترافیک بزرگ snarls شد و همچنین متوجه شدم در بعضی از نقاط از جمله در نزدیکی Columbia Asia بیمارستان در Mysuru-بنگلور جاده بود ،

دو چرخ کابین و اتومبیل از جمله Suv ها دیده می شد با عجله خود را به مقصد و وجود ترافیک غیر معمول در Mysuru-بنگلور بزرگراه موجب ایجاد ترافیک در برخی از مکان های.

مردم دیده می شد رفت و آمد در KSRTC اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه خصوصی همراه با خانواده خود و دوستان خود را برای رسیدن به زادگاه و روستاها قبل از مستند می آید را به اثر. جدا از Mysuru بومی از Chamarajanagar و Kodagu مشتاق بودند برای رسیدن به خانه های خود را با توجه به هفته مستند اعلام کرد در بنگلور.

در ضمن پرسنل پلیس در مندیا و Mysuru ایستاده بود و درمانده به عنوان آنها نمی تواند متوقف کردن و بررسی وسایل نقلیه مورد جزئیات ثبت نام خودرو و نشانی از سرنشینان.

این ترافیک وابسته به وسايط نقلیه است که انتظار می رود برای رسیدن به حداکثر سطح خود توسط این شب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن