سه از یک خانواده و یک نما تست مثبت در Mysuru

جوانان با قرنطینه مهر loiters در اطراف; Kuvempunagar ساکنان وحشت میسور/Mysuru: چهار نفر از جمله یک نما آزمایش

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

جوانان با قرنطینه مهر loiters در اطراف; Kuvempunagar ساکنان وحشت

میسور/Mysuru: چهار نفر از جمله یک نما آزمایش مثبت برای COVID-19 در Mysuru دیروز. این نما یک سفر تاریخچه ماهاراشترا. سه تن دیگر شامل دو مرد و یک زن و یک تماس تاریخچه از بیمار (ع) 5920 یک مهاجرین بازگشته از اوتار پرادش است.

کل موارد مثبت در Mysuru افزایش یافته و به 120 و 10 بيمار مرخص شده دیروز و 106 بيمار مرخص شده است. با این وجود 14 فعال موارد در Mysuru.

در یک روز (دیروز) سه نفر از یک خانواده تست مثبت است. P-5920 یک مهاجرین بازگشته از اوتار پرادش آمده بود به تماس اولیه با 44 سال (P-7282) است که ساکن Neelakantanagar در ننجنگود او 14 ساله و پسر (P-7283) و 17 ساله مهتر پسر (P-7284) باید آزمایش مثبت است.

همراه با آنها 54 ساله تغییر جنسیت که در بازگشت از ماهاراشترا آزمایش مثبت است. همه مثبت بيماران در قرنطینه است و هیچ خطر این ویروس را به افراد دیگر. آنها منتقل شده به تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده و در حال درمان وجود دارد.

یک عامل دلگرم کننده است که 10 مثبت افراد که تحت درمان در بیمارستان پس از 15 روز بهبود یافته اند و در حال خارج شدن از بیمارستان. اگر آنها درمان شده است, آنها خواسته شده است به باقی می ماند در خانه قرنطینه برای چند روز.

در مرحله اول که در آن ننجنگود خیلی خوشحال Generics خوشه مورد و دهلی مذهبی جماعت موارد پدید آمده که در آن 90 نفر تست مثبت تمام شد درمان این بیماری در 52 روز و Mysuru به عنوان یک تاج-رایگان منطقه.

در مرحله دوم با توجه به محدودیت سفر از کشورهای دیگر 30 مورد گزارش شده در Mysuru. از آنها یک نفر از جمهوری ایرلند (در حال حاضر منتقل شده به بیمارستان ویکتوریا در بنگلور برای مراقبت ويژه) یک نفر از راجستان یکی از K. R. حیوان خانگی دو از تامیل نادو و سه از اوتار پرادش است. 22 باقی مانده موارد مثبت هستند از ماهاراشترا.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar دیروز تعداد کل افراد مشاهده شده تا به امروز در ایستاده بود 8,546 افرادی که به اتمام 14 روز انزوا می ایستد در 6,884 تعدادی از افراد جدا شده در صفحه اصلی برای 14 روز در حال 1,508 و تعدادی از افراد جدا شده در مرکز قرنطینه برای 7 روز 140. در این تست جلوی همه 14,250 تست شده اند در Mysuru تا کنون و 14,130 آزمایش منفی است.

قرنطینه جوانان گرفتار در باز

ساکنان مناطق اطراف Pooja نانوایی در Kuvempunagar مرحله دوم M-بلوک بودند وحشت زده دیروز به عنوان یک جوان با یک قرنطینه مهر و موم در پشت کف دست خود را داشت رومینگ در سراسر خیابان.

او آخرین بعد از ظهر حمل کیت کیسه. او تا به حال چای در نزدیکی فروشگاه بود و ولگردی در اطراف. دیدن مهر و موم در دست خود هشدار ساکنان از او سوال نمود و به او گفت که او قرار است به پرسه زدن در اطراف. وقتی پرسیده شد که محل نگهداری او, جوانان پاسخ داد که او آمده بود از ماهاراشترا.

این پاچه ساکنان و آنها بلافاصله هشدار Kuvempunagar پلیس و وزارت بهداشت افسران. مقامات عجله آمبولانس به محل منتقل و او را به COVID بیمارستان. بعد یک تیم از Mysuru شهرستان شرکت وارد نقطه و اسپری ضد عفونی کننده در اطراف فروشگاه چای و مناطق که در آن جوانان در حال گردش در اطراف.

هر چند ضد عفونی کننده بودند اسپری ساکنان این منطقه حاضر به بیرون آمدن حتی در شب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن