سه کشته به عنوان خودرو حامل ازدواج حزب واژگون در نزدیکی Hanur

Hanur: سه نفر کشته و 10 مجروح زمانی که یک Bolero خودرو وانت حامل یک ازدواج حزب سرنگون نزدیکی Odeyarapalya نزدی

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

Hanur: سه نفر کشته و 10 مجروح زمانی که یک Bolero خودرو وانت حامل یک ازدواج حزب سرنگون نزدیکی Odeyarapalya نزدیک به Koramanakathari J ایجاد کرد بعد از ظهر روز گذشته.

مرحوم هستند Nanjundaiah (60), Chikkasiddamma (55) و Nagaraju (60) همه ساکنان Hunasepalya روستا در taluk. در میان 10 نفر که مجروح Ningarajamma و چاندرا گفته می شود مهم است.

ازدواج بین Anitha از Hunasepalya و Mariswamy از Madhuvinahalli روستا در کللگل taluk بود که روز گذشته برگزار شد و بیش از 20 نفر از Hunasepalya حضور داشتند ازدواج. پس از این مراسم به این نتیجه رسیدند مدعوین سوار Bolero وانت خودرو شدند و اقدام نسبت به Hunasepalya زمانی که راننده کنترل خودرو.

Hanur دایره بازرس راوی نایاک و کارکنان است که با عجله به این نقطه منتقل شده مجروح به بیمارستان در Odeyarapalya و PG Palya. به طور جدی مجروح Ningarajamma و چاندرا شد ارائه کمک های اولیه و تغییر در یک آمبولانس به بیمارستان در Mysuru.

MLA R. Narendra, DySP Naveen Kumar و دیگران بازدید نقطه. Chamarajanagar منطقه BJP معاون رئیس جمهور Dattesh کومار ارائه Rs. 5,000 کمک های مالی به خانواده های متوفی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن