سه ماه در KSRTC رزومه AC خدمات اتوبوس

میسور/Mysuru: پس از فاصله بیش از سه ماه کارناتاکا دولت شرکت حمل و نقل جاده (KSRTC) از سر گرفته AC خدمات اتوبوس

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از فاصله بیش از سه ماه کارناتاکا دولت شرکت حمل و نقل جاده (KSRTC) از سر گرفته AC خدمات اتوبوس در یک روش مرحله به مرحله از امروز.

دمای داخل اتوبوس خواهد شد و در 24-25 درجه سانتیگراد طبق معمول. برای جلوگیری از گسترش COVID-19پتو ارائه خواهد شد در شب-خدمات اتوبوس و مسافران باید خود را حمل پتو.

از Mysuru شهری زیر اتوبوس ایستاده (روستایی بخش) چهار AC خدمات اتوبوس آغاز شده است در Mysuru-بنگلور مسیر دو اتوبوس ها هر یک به مدیکری و Virajpet و یک اتوبوس به Manipal از سر گرفته شده است. تعدادی از مسافران شده اند محدود به 20 و فرکانس و تعداد اتوبوس ها افزایش خواهد یافت بر اساس تقاضا و گفت: R. Ashok Kumar, KSRTC روستایی بخشی کنترل.

قبل از اینکه یک اتوبوس برگ KSRTC ایستگاه آن است که به طور کامل sanitised و همه مسافران خواهد بود حرارتی-غربالگری برای بررسی درجه حرارت خود را. حتی در پایان نقطه یا مقصد اتوبوس ها را دریافت کنید sanitised او اضافه شده است.

KSRTC شهرستان بخشی کنترل Nagaraj گفت که هیچ برنامه ای هنوز برای شروع AC خدمات اتوبوس در داخل شهر. تمام این شرکت ها در Hebbal منطقه خواسته اند که کارکنان به محل کار از خانه و به عنوان مثل وجود خواهد داشت تقاضا برای AC اتوبوس. همچنین موجود عادی سرویس اتوبوس بیش از حد عامل با خالی اتوبوس ها بیشتر از زمان که مردم هنوز هم می ترسم به هیئت مدیره یک, اتوبوس, او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن