سه مرگ COVID-19 در Mysuru; مجموع مرگ و میر در هشت

میسور/Mysuru: پس از ثبت مرگ و میر پنج تا شب از 5 جولای Mysuru گزارش سه مرگ و میر بیشتر امروز (6 جولای) و هر سه

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از ثبت مرگ و میر پنج تا شب از 5 جولای Mysuru گزارش سه مرگ و میر بیشتر امروز (6 جولای) و هر سه ثبت شده در یک روز. با آخرین سه مورد از مجموع مرگ و میر در Mysuru را لمس کرده است هشت. این تایید شده است در رسانه ها بولتن منتشر شده توسط دولت عصر امروز.

آخرین به از دست دادن نبرد با قاتل ویروس همه شهروندان ارشد که از درد و رنج شديد و حاد بیماری تنفسی (ساری). تا حال حاضر اکثریت موارد مرگ است که گزارش شده از Mysuru هستند یا ساری یا ILI (Influenza-like Illness).

مرحوم دارا بودند شديد عوارض تنفسی شدند و تحت درمان آسم و سرفه با خلط. آنها بالای 60 سال سن و ستایش از Chamarajanagar, Lashkar Mohalla و Hullina Beedhi در Mysuru.

قبل از اعتراف آنها به بیمارستان خود را سواب گلو آزمايشات به آزمايشگاه ارسال برای تایید. آنها آزمایش مثبت برای COVID-19 و همه این سه نفر جان فقط یک روز پس از اعلام نتایج تایید کرد که آنها مثبت بودند. در حالی که دو نفر از آنها تحت درمان در K. R. بیمارستان یکی پذیرفته شد و در یک بیمارستان خصوصی.

در K. R. بیمارستان بيماران تحت درمان منحصر به فرد بخش برای ساری بیماران. مرگ رخ داده بین یکشنبه (5 ژوئیه) شب و ساعات اندکی از روز شنبه (1.30 هستم). آخرین مراسم انجام شد طبق پروتکل و پس از رضایت به دست آمده از اعضای خانواده است.

منابع در این منطقه در بخش بهداشت و درمان گفت: ستاره میسور است که دولت با در نظر گرفتن یک نگاهی از نزدیک در ILI و ساری موارد است. "ما شده اند پیگیری این بیماران. به تازگی از طریق خانه, بررسی, بسیاری از آنها شناسایی شده و آنها در حال دنبال شدن است. در حال حاضر همه با ILI باید بلافاصله مشکوک COVID-19 و جلو آمده برای تست و غفلت از آن باعث می شود آن را بهتر است برای درمان زود," گفتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن