سه بالا Ubisoft execs در حال ترک این شرکت در میان اتهامات سوء استفاده

پاریس-بر اساس بازی ویدیویی شرکت یوبی سافت روز شنبه اعلام کرد که چندین سطح بالا شرکت افسران ترک در میان اتهامات

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

پاریس-بر اساس بازی ویدیویی شرکت یوبی سافت روز شنبه اعلام کرد که چندین سطح بالا شرکت افسران ترک در میان اتهامات سوء استفاده و آزار و اذیت. این خروج از رئیس خلاق افسر سرژ Hascoët جهانی, رئیس HR Cécile کورنت و Yannis Mallat مدیر عامل یوبی سافت کانادا studios "آمده پس از شروع دقیق بررسی است که این شرکت آغاز و در پاسخ به اتهامات اخیر و اتهامات سوء رفتار و رفتار نامناسب" یوبی سافت در بیانیه ای گفت.

در اوایل این هفته یوبی سافت تایید کرد که خروج از آن معاون رئیس جمهور Maxime Béland پس از حمله به اتهامات در مجموع چهار برجسته مدیران خروج. تحت Ezel, Ubisoft Toronto استودیو تولید شده چند تا از یوبی سافت بازی بزرگترین فرانچایز: او شخصا تولید Prince of Persia: The Sands of Time series قبل از رفتن به مدیریت مارک های بزرگ از جمله Assassin's Creed; Rainbow Six; Far Cry; Watch Dogs; و برای افتخار.

فرانسه خروجی اخبار Libération گزارش جزئیات برخی اتهامات علیه Hascoët که نظارت همه بازی های این شرکت و در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان نزدیک به مدیر عامل Yves Guillemot با توجه به بلومبرگ خبرنگار Jason Schreier.

کارکنان یوبی سافت در تورنتو گفته بود شرکت رهبری آنها "قبر نگرانی مداوم در مورد گزارش شده از آزار و اذیت و ناتوانی در احساس امنیت و یا حفاظت شده در درون خود ما استودیو" در نامه ای امضا شده توسط بیش از 100 نفر از کارکنان Kotaku گزارش داد اوایل این هفته.

این شرکت گفت: اتهامات اخیر علیه چند Ubisoft کارکنان در کانادا آن را "غیر ممکن" برای Mallat در ادامه موضع خود را. Mallat بود اجازه رفتن فقط یک روز پس از ظاهرا پرداختن به این اتهامات علیه این شرکت به طور کلی و برای اطمینان کارکنان:

Guillemot در حال حاضر نظارت "تعمیرات اساسی کامل از راه که در آن تیم های خلاق همکاری" با توجه به شرکت مطبوعاتی.

این شرکت در حال استخدام بین المللی شرکت مشاوره مدیریت به ممیزی آن HR روش بخشی از آنچه در آن خواستار "مجموعه جامع طرح" پرورش "یک محیط که در آن کارکنان و همکاران و جوامع می تواند افتخار یک است که نشان دهنده یوبی سافت و ارزش است که امن برای همه است."

Guillemot در بیانیه ای گفت که یوبی سافت به حال "سقوط کوتاه در آن تعهد به تضمین امن و فراگیر محیط کار برای کارکنان خود را. این غیر قابل قبول است به عنوان سمی رفتار در تضاد مستقیم به ارزش های که در آن من هرگز به خطر بیافتد و هرگز. من متعهد به اجرای تغییرات عمیق در سراسر شرکت برای بهبود و تقویت فرهنگ محیط کار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن