سه هفته قرنطینه باید برای ماهاراشترا عودت

نهادی قرنطینه دلیل عفونت گسترش سریع تر اظهار نظر کارشناسان بهداشت و درمان بنگلور: دولت افزایش یافته قرنطینه زم

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

نهادی قرنطینه دلیل عفونت گسترش سریع تر اظهار نظر کارشناسان بهداشت و درمان

بنگلور: دولت افزایش یافته قرنطینه زمان برای مردم بازگشت از ماهاراشترا از دو هفته تا سه هفته. "عودت از ماهاراشترا ارسال خواهد شد به نهادی قرنطینه به مدت هفت روز پس از 14 روز خانه سخت قرنطینه (برای) مجموع (از) 21 روز" توییتی کمیسیون بهداشت و درمان Pankaj Kumar Pandey.

21 روز قرنطینه است برای همه افراد بدون علامت بازگشت از ماهاراشترا با توجه به بسیاری از COVID-19 موارد گزارش شده در کارناتاکا داشتن داخلی سفر تاریخ است که به دولت است. این می آید پس از کارناتاکا دیدم تازه موارد Coronavirus پس از دوره قرنطینه به پایان رسید. اگر هر یک از این افراد بدون علامت نشانه توسعه در انزوا آنها را در معرض یک COVID-19 تست.

برخی از افراد بدون علامت از ماهاراشترا ارائه شده استثنا از سه هفته قرنطینه و تعیین شده به عنوان دسته ویژه مسافران است.

دسته ویژه مسافران شامل افرادی که دچار یک مرگ در خانواده, زنان باردار و کودکان زیر 10 در افراد مسن بالای 60 افراد مبتلا به بیماری های جدی و انسان پریشانی.

کسب و کار مسافرت

به طور مشابه بخش ساخته شده است که مقررات برای مسافران کسب و کار از ماهاراشترا. "که برای ایجاد یک کسب و کار بازدید کننده (که) فرد باید نشان تایید بازگشت پرواز یا قطار بلیط که نباید بیش از هفت روز دیر از تاریخ ورود" دستور داد کارناتاکا دبیر کل T. M. Vijay Bhaskar.

اگر یک کسب و کار بازدید کننده است که پس از رسیدن به جاده او باید با ارائه آدرس اثبات فرد در کارناتاکا او در نظر دارد برای دیدار با. علاوه بر این چنین فردی نیز باید تولید COVID-منفی آزمون گواهی است که بیش از دو روز است.

"(اگر) یکی نیست COVID-تست منفی گواهینامه چنین شخصی باید برای نهادی قرنطینه به مدت دو روز در آن (را) تست باید انجام شود در هزینه های خود را. پس از نتیجه تست منفی است که فرد معاف از قرنطینه," او گفت:.

کارشناسان بهداشت می گویند هیچ نهادی قرنطینه

در همین حال کارشناسان بهداشت و درمان در COVID-19 کمیته مشورتی در برابر نهادی قرنطینه گفت: آن منجر به امکان افراد سالم پیمانکاری ویروس. این واقعیت است که بیش از 40 درصد از بیماران در کارناتاکا کسانی هستند که از مراکز قرنطینه است به اندازه کافی به آنها گفت.

دولت به صدور سفارش دادن قدرت به مناطق مربوطه به تعیین مدت نهادی قرنطینه بسته به هجوم مسافران است. برای مثال حسن اصرار بر 14 روز' نهادی قرنطینه برای ماهاراشترا عودت در حالی که با توجه به دستورالعمل دولت آن است که هفت روز است.

دکتر Giridhar ببو عضو COVID-19 کارشناس کمیته گفت: "ما باید حد نهادی امکانات قرنطینه تنها به کسانی که لازم نیست خانه. ما باید برای صفحه اصلی قرنطینه به هر کسی که می توانید آن را استطاعت. من گفته اند که در هر جلسه که نهادی قرنطینه است دلیل عفونت گسترش سریع تر است. سالم در حال آلوده شدن از یک چند در قرنطینه" او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن