تاندرکت ها فردا به هولو می رسه و من در یک سفر بزرگ نوستالژی

هستم تندرکت ها هو! Hulu قفل شده است حقوق برای جریان تاندرکت در خدمت خود را از فردا شروع. این شامل هر دو سری نم

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399
هستم

تندرکت ها هو! Hulu قفل شده است حقوق برای جریان تاندرکت در خدمت خود را از فردا شروع. این شامل هر دو سری نمادین اصلی از 1980s، به علاوه راه اندازی مجدد 2011. بچه درون من با شادی خالص فریاد می زنه

من در سال 1995 متولد شدم، بنابراین، متاسفانه، من Thundercats لذت تماشای کارتون تاندرکت های اصلی را زمانی که بین سال های 1985 و 1989 پخش شد، نکردم. خوشبختانه در سال 2002، بلوک برنامه نویسی کارتون شبکه Toonami آن را پخش کرد، و من به یاد داشته باشید که تماشای به عنوان یک بچه هفت ساله، stumbling بر کارتون پس از مشاهده تبلیغ و فکر کردن به خودم "وای، این نمایش به نظر می رسد سرد است." دفعه بعد که پخش شد، مطمئن شدم که به تون يواش مي زنم.

معرفی من را گرفت حق دور: آن را گرفتن، گرفتن، رنگارنگ، و شنیدن شیر- O فریاد، "رعد! تندر! تندر! تندرکت ها !!!" فکر ميکردم اين جالبترين چيزي بود که تا حالا داشتم جدي ميگم، براي طولاني ترين مدت، من شمشير ِ يه لنگه ي لُنگ رو مي گرفتم و اون نقل قول رو تکرار مي کردم اگه عضو "تاندرکت" ها بودم. برادر دوقلوی من فکر می کرد که این یک جور دودی است، اما من فکر می کردم که واقعا باحال است. تندرکت ها یکی از آن ها بود که به من اجازه داد در یک فانتزی قدرت زندگی کنم و به تقویت اعتماد به نفسم کمک کرد.

من هنوز سری راه اندازی مجدد سال 2011 را ندیده ام، نه به این دلیل که علاقه مند نبودم (هر چند من می ترسم آن را به اصل زندگی نمی کنند) ، بلکه به سادگی به دلیل اینکه من یک تن از تلویزیون این روزها در خارج از خدمات پرداخت جریان و یوتیوب تماشا نمی کند. حالا که هر دو تندرکت تلویزیون را نشان می دهد در Hulu، شما بهترین اعتقاد من خواهد شد تماشای این برنامه ها در زمان فراغت من.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن