ردیف مشترک اسکوتر برقی به زودی خواهد آمد با foldable کلاه

Micromobility اجاره شرکت ردیف معرفی جدید اسکوتر برقی است که با یک کلاه ایمنی برای محافظت از سواران خود را به ش

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

Micromobility اجاره شرکت ردیف معرفی جدید اسکوتر برقی است که با یک کلاه ایمنی برای محافظت از سواران خود را به شرکت امروز اعلام کرد. 200 از کلاه ایمنی مجهز اسکوتر مستقر خواهد شد به پاریس و برلین در این ماه به دنبال 5,000 بیشتری در این دوره از تابستان است. ردیف می گوید این اولین e-روروک مخصوص بچه ها شرکت را به شما معرفی یکپارچه کلاه شبیه به این.

کلاه foldable و در حال نشستن در داخل یک محفظه قفل شو پیوست زیر روروک مخصوص بچه ها این فرمان زمانی که استفاده نمی کنید. محفظه قفل شده است و با استفاده از ردیف برنامه. ردیف می گوید: کلاه ایمنی مطابق با استانداردهای ایمنی و که این شرکت را بررسی کنید کلاه پس از هر پنج سواری. این بررسی شامل مواد ضد عفونی کننده از کلاه ایمنی به عنوان بخشی از شرکت COVID-19 احتیاطی.

گرفتن روروک مخصوص بچه ها سواران کلاه ایمنی بوده است یک مشکل بزرگ برای اجاره روروک مخصوص بچه ها میباشد. در حالی که این همیشه ممکن است برای سواران به ارائه خود را کلاه داده ها نشان می دهد که تعداد کمی از مردم زحمت. یک مطالعه از سال گذشته که تنها یک در هر 190 مجروح سواران با پوشیدن کلاه. این موضوع تنها به بدتر به عنوان روروک مخصوص بچه ها استفاده کنید را افزایش می دهد, با TechCrunch با اشاره به تحقیقاتی که نشان می دهد روروک مخصوص بچه ها صدمات را سه برابر بیش از چهار سال گذشته.

Rider placing helmet into scooter compartment

یک روروک مخصوص بچه ها, شرکت پرنده در تلاش است incentivising مردم به پوشیدن کلاه با توزیع رایگان سواری اما تعداد فزاینده ای از micromobility شرکت های در حال ساخت کلاه به طور مستقیم به وسایل نقلیه خود را. دوچرخه های برقی شرکت اجاره چرخ برای مثال شامل یک کلاه ایمنی که ساخته شده است به عقب دوچرخه خود را. همچنین مشترک برای موتورگازی شرکت های اجاره شامل کلاه در یک قفل شو محفظه باری از آنجا که بسیاری از شهرستانها در سراسر جهان از نظر قانونی نیاز به این سواران به پوشیدن کلاه.

همراه با جدید کلاه محفظه ردیف می گوید آن را نیز تجربه جدید با فرمان تکنولوژی که بیشتر مقاوم در برابر باکتری ها در نور از COVID-19 بیماری همه گیر. این ضد باکتریایی خود ضد عفونی فرمان یک مس پشم گوسفند وجانوران دیگر مواد است که بنا به گزارش ها از کشته 99.8 درصد از باکتری ها. ردیف در حال حاضر trialling جدید فرمان تکنولوژی در پاریس و بوردو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن