ببر mauls چوپان به مرگ نزدیک Hunsur

Hanagodu: 65 سال چوپان بود mauled به مرگ و انجام دور با یک ببر در حاشیه Nagarahole پارک ملی نزدیک Hunsur دیروز

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

Hanagodu: 65 سال چوپان بود mauled به مرگ و انجام دور با یک ببر در حاشیه Nagarahole پارک ملی نزدیک Hunsur دیروز. وزارت جنگل و محلی قبایل را که تا به حال راه اندازی ترکیب عملیات شب گذشته, پیدا نیم خورده بدن داخل این جنگل ظهر.

Jagadeesh ساکن Neralakuppe B. Haadi در حاشیه جنگل شده بود به چراندن گوسفندان خود را به عنوان معمول عمل. او خانه را ترک کرد صبح دیروز و نه بازگشت به خود را ایجاد کرد اما بز و گوسفند و بازگشت به خود را میریزد.

خانواده رفت و در جستجو اما نمی تواند پیدا کردن Jagadeesh. در جستجوی مناطق اطراف Handihalla طبیعی محل که در آن او با استفاده از به چراندن دام اعضای خانواده و روستاییان خود را پیدا جفت دمپایی چتر داس و چوب است که به طور منظم انجام شده توسط Jagadeesh. آنها همچنین دریافتند لکه های خون در نزدیکی چتر.

متوجه باشند که ببر می تواند کشیده Jagadeesh به جنگل روستاییان هشدار وزارت جنگل مقامات که راه اندازی یک ترکیب عملیات شب گذشته. ترکیب عملیات منجر شد توسط Dasara فیل Balarama و پنج فیل های دیگر از جمله Ganesha, Chandrika و Bheema همراه با RFO Hanumantharaju. بخش کارکنان به حال به رها کردن این ترکیب به عنوان آن را به شدت بارید شب گذشته همراه با hailstones. این عملیات از سر گرفته بود ،

Jagadeesh را نیم خورده پیدا شد در داخل جنگل در نزدیکی بخش چهارم این ظهر. باقی مانده بودند خال خال توسط قبایل محلی که دانش بسیار زیاد در مورد ببر حرکات. در بیش از 100 نفر بودند بخشی از عملیات جستجو.

قربانی Jagadeesh همسر و دیگران در غم زده و خوی.

در پرسه زدن پس از 5 روز

ببر بود در پرسه زدن در منطقه پس از طی 4 تا 5 روز و گروه هشدار داده بود روستاییان به سرمایه گذاری در داخل جنگل یا مناطق اطراف است. کارگران بودند که تخمگذار مسیر راه آهن, نرده, در امتداد جنگل دو روز پیش متوجه شده بود این گربه سانان و رها کرده بود کار خود را به عنوان ترس به حال گریبانگیر منطقه است.

ویژه ببر نیروی کار (STTF) تا به حال نصب دوربین های تله ای در مکان های مختلف برای ضبط حرکت گربه های بزرگ. این STTF نصب دوربین های پس از پیدا کردن میناکاری علائم در روستاها. دوربین ضبط می توانید تصاویر خود را در یک فاصله تا 50 متر است و می تواند رکورد از 3000 عکس در یک زمان. ببر بود که در پرسه زدن بود دستگیر شده در این دوربین بخش منابع گفت: 'ستاره میسور.'

Nagarahole ببر رزرو مدیر ماهش Kumar, ACF, Prasanna کومار Hunsur روستایی بازرس Shivakumar و RFO Ravindra معترضان در محل.

همسر نابینا

Jagadeesh همسر Gangamma خود را از دست داده بینایی با توجه به سن. این زن و شوهر به رهبری یک زندگی با پرورش دام است. "همه پخت و پز و کار خانگی انجام شد توسط من و همسرم حتی می توانید یک شی فقط در مقابل چشمان من" او rued.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب