تنگ خودرو غربالگری در 5 Mysuru منطقه مرزهای

COVID برچسب چسبانده بر روی وسایل نقلیه; مهر ماندگار مهر علامتی مسافراناجباری 14 روز در قرنطینه برای خارج از کش

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399
  • COVID برچسب چسبانده بر روی وسایل نقلیه; مهر ماندگار مهر علامتی مسافران
  • اجباری 14 روز در قرنطینه برای خارج از کشور بازدید; بدون علامت در افراد اجازه خاموش

میسور/Mysuru: مصمم به اتخاذ اقدامات سخت در برابر گسترش عفونت کروناویروس حتی پس از آن دولت تصمیم به اجازه می دهد یک زمان دو طرفه بین منطقه عبور می کند به منظور تسهیل مردم سرگردان در شهرهای دیگر به بازگشت به خانه Mysuru دولت منطقه تشدید کرده است چک کردن در مرزهای خود و راه اندازی پنج چک-posts.

چک-پست شده در Mysuru-بنگلور بزرگراه بین Siddalingapura و Kalasthawadi یک چک ارسال هر یک در Bherya و Bettadapura نزدیکی Periyapatna در Mooguru نزدیکی T. Narasipura و در Koppa نزدیکی Kushalnagar. جدای از این, چک-مطالب منحصر به فرد سلامت غربالگری مرکز تاسیس شده است در Sathagalli KSRTC انبار که در آن کارگران مهاجر دانش آموزان و دیگر رشته ها را به Mysuru از بنگالور.

یک COVID دشنه با شماره سریال است که جا به جا در وسیله نقلیه است که رفت و آمد در داخل Mysuru و خواهد شد که در داخل منطقه است.

هر فرد به نمایش در آمد

این بررسی-پست ها باید دستور از غربالگری هر خودرو و هر مسافر و مطابقت اطلاعات با اینتر-منطقه عبور صادر شده توسط کارناتاکا اداره پلیس. همراه با اشاره به پایین خودرو جزئیات متوسط بررسی انجام شده در هر بازدید کننده و اگر وجود دارد علائم – به عنوان تست شده توسط مقامات بهداشتی در چک-پست – ماندگار مهر مهر در بالای کف علامتی افراد و توصیه 14 روز قرنطینه در خانه های مربوطه. افراد بدون علامت هستند اجازه دهید پس از تصویب و تایید و متوسط غربالگری.

در Siddalingapura چک-پست هر فرد سفر با وسایل نقلیه ساخته شده است از وسیله نقلیه و تحت دمای بدن چک با کمک دماسنج حرارتی و اسکنر. خود را بین منطقه عبور می کند در حال بررسی و همسان با خودرو جزئیات.

یک رفت و آمد است به نمایش در آمد با یک اسکنر حرارتی.
مسافران خط تا در مقابل شمارنده در Siddalingapura بررسی کنید-ارسال این mornng در حالی که پلیس توجه خود را به جزئیات.

مردم ماندن در Mysuru

کسانی که سفر خارج از منطقه و می خواهید به ماندن در Mysuru منطقه را به ارائه خود را محلی Mysuru آدرس محل و شماره تلفن و قرمز COVID-19 sticker – با شماره سریال و جزئیات دیگر — این است که جا به جا از جمله وسایل نقلیه و آنها را به اجباری تحت غربالگری سلامت در کیوسک های راه اندازی در داخل پارکینگ و مقابله بلیط از GRS فانتزی پارک. مسافران که می خواهید برای ادامه به دیگر مناطق هستند اجازه دهید بعد از چک کردن وسیله نقلیه خود را با جزئیات و حرارتی غربالگری.

در کیوسک نزدیک GRS فانتزی پارک پزشکان و کارکنان بهداشتی از وزارت بهداشت و رفاه خانواده ثبت اطلاعات بیمار و سلامت خود را به نمایش در آمد. بازدید کننده ارائه شده است خود اعلام فرم را پر کنید/او جزئیات. Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar بازدید GRS فانتزی پارک این بعد از ظهر و تحت نظارت ترتیبات.

Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar بازرسی شمارنده در پارک تفریحی این بعد از ظهر.

متوسط سطح

در صورتی که فرد دارای دمای بالای 37.5 درجه سانتی گراد یا یافت می شود مبتلا به سرماخوردگی و سرفه و تنگی نفس, او/او خواهد شد به یک COVID-19 مراقبت از مرکز برای جداسازی و بیشتر معاینه پزشکی. در مورد آنها علائم COVID-19 یک سواب آزمون کشیده خواهد شد و بیمار نگه داشته و تحت قرنطینه تا نتایج هستند. اگر در این آزمون می آید و مثبت او/او خواهد شد معطوف به COVID-19 بیمارستان و اگر آن منفی است از فرد خواسته می شود برای باقی می ماند در خانه قرنطینه برای 14 روز.

مردم در ادامه به سمت سلامت کیوسک در داخل پارک تفریحی.
سلامت کارگران صفحه نمایش مسافران در شمارنده داخل GRS فانتزی پارک. فاصله نگهداری می شود در هر مبارزه.

اجباری از مهر و موم برای outstation بازدید کنندگان

به هر ترتیب دولت هیچ مهر و موم قرار داده است در بالای نخل اگر سفر است که در کارناتاکا و اگر آنها بدون علائم است. اما مهر و 14 روز در قرنطینه اجباری است که به همه مسافران از خارج کارناتاکا مانند ماهاراشترا کرالا گوا و تامیل نادو حتی اگر آنها را نشان نمی دهد علائم.

کسانی که توصیه می شود 14 روز قرنطینه می شوند و از طریق ردیابی GPS. شماره تلفن همراه خود را به معرض Geo-و آنها نمی تواند حرکت در خارج از خانه های خود. اگر آنها فراتر از 100 متر از خانه های خود افسران ردیابی آنها را دریافت هشدار.

یک کارگر سلامت صفحه نمایش دما از یک مسافر با یک اسکنر حرارتی. هیث مرکز است تا مجموعه ای در داخل GRS فانتزی پارک در شهر.

در همه 26 'قرنطینه سازمان دیده بان-Up' تیم های تشکیل شده در این منطقه برای پیگیری قرنطینه افراد. افسران از سطح Panchayat توسعه افسران و مقامات از Mysuru شهرستان شرکت بهداشت و رفاه خانواده و آشا کارگران بخشی از تیم است که حفظ خواهد کرد round-the-clock شب زنده داری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن