TikTok اعلام موج اول از سازندگان مجموعه ای برای دریافت پرداخت برای فیلم های خود را

TikTok اعلام کرد موج اول از دریافت کنندگان برای صندوق سازندگان جدید خود را، سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری است

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

TikTok اعلام کرد موج اول از دریافت کنندگان برای صندوق سازندگان جدید خود را، سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری است که شخصیت های محبوب برای محتوای خود را پرداخت.

در مجموع ۱۹ خالق وجود دارد که شامل دیوید دوبریک، بریتنی توملینسون، چاین جاز وايز، عدالت الکساندر، مایکل لو، ماریسا رن و راس اسمیت می شود. در حالی که بسیاری از دریافت کنندگان از قبل از پس زمینه های سرگرمی تمام وقت - از جمله دوبریک و اسمیت، که سازندگان محبوب یوتیوب هستند- بسیاری از TikTokers انتخاب شده از پس زمینه های غیر رسانه ای آمد اما قادر به ساخت زیر اساسی در برنامه.

دکتر فائز (@lifeofadoctor)، پزشک پزشکی اورژانس، از زمان شروع TikTok در سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر را در برنامه جمع آوری کرده است و به خاطر «افسانه سازی تصورات غلط رایج در درون بهداشت و درمان، یا دادن نگاهی اجمالی به مخاطبانش در زندگی روزمره اش به عنوان یک دکتر» شناخته شده است. مت گرسیا (@mattgresia) کارآفرینی است که از تیک تاک برای آموزش مهارت های کسب و کار به بیش از ۱۳ میلیون مشترک خود استفاده می کند.

TikTok برای اولین بار اعلام کرد 200 میلیون دلار صندوق در اواخر ماه ژوئیه، و سخنگوی این ابتکار را به عنوان یک راه برای حمایت از سازندگان بلند پروازانه که "به دنبال فرصت برای پرورش معیشت" در برنامه توصیف کرد. هنوز معلوم نیست که چگونه اغلب سازندگان پرداخت خواهد شد و یا چقدر هر مقدار پرداخت، اما یک سخنگوی به آستانه در آن زمان که آن را یک سیستم پرداخت در حال انجام گفت.

برای اینکه سازندگان برای این صندوق در نظر گرفته شوند، باید «۱۸ سال یا بیشتر باشند، با یک خط پایه از پیروان ۱۰K ملاقات کنند، حداقل ۱۰K نمایش ویدئویی را در ۳۰ روز گذشته تعهد کرده باشند، و محتوای اصلی را ارسال کنند» که دستورالعمل های جامعه شرکت را نقض نمی کند، با توجه به نوشته وبلاگ. To compare, YouTube's Creator Program, which allows people to monetize their content through advertising, requires creators to have more than 1,000 subscribers and accrue more than 4,000 hours of watch time over the last 12 months.

"ایجاد محتوای جذاب و معنادار طول می کشد زمان و تعهد، و سازندگان ما به عنوان پرشور در مورد به اشتراک گذاری داستان ها و ارتباط با مخاطبان خود را به عنوان ما در مورد خدمت به آنها و جامعه گسترده تر ما از کاربران هستند، " ونسا Pappas ، مدیر کل TikTok آمریکا ، نوشت : در وبلاگ ارسال شده است.

هدف این شرکت افزایش این صندوق از ۲۰۰ میلیون دلار به ۱ میلیارد دلار در سه سال آینده است. در حال حاضر، این صندوق فقط برای سازندگان در ایالات متحده قابل اجرا است، اما شرکت امیدوار است که برای ایجاد بودجه بیشتر در سطح جهانی بعد از. برنامه های کاربردی برای سازندگان خواهد شد در آینده این ماه باز, با توجه به وبلاگ ارسال شده.

صندوق در زمان استراتژیک مهمی برای TikTok می آید. پرداخت سازندگان در ایالات متحده ممکن است تصویر شرکت در مبارزات مداوم خود را با دولت ایالات متحده تقویت, که به دنبال یک شرکت آمریکایی (به گزارش مایکروسافت) برای خرید TikTok. در غیر این صورت، برنامه تحت یک دستور اجرایی از رئیس جمهور ترامپ با ممنوعیت روبه رو است. TikTok ماه ها صرف تلاش برای خود را بیشتر آمریکایی شرکت ، با پردیس در لس آنجلس ، مدیر عامل آمریکایی ، و قصد دارد برای استخدام 10،000 نفر در ایالات متحده است. اگر TikTok می تواند به یک بستر مناسب اقتصادی برای آمریکایی ها تبدیل شود، این یکی دیگر از مثبت برای حضور این شرکت در ایالات متحده است.

اطلاعات بیشتر درباره صندوق سازندگان و موج اول دریافت کنندگان در وبلاگ TikTok در دسترس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن