Infinite وعده برای ترویج سیاه سازندگان پس از اتهام سانسور

Infinite روز دوشنبه گذاشته یک سری از اقدامات این طرح را به آدرس انتقادات که در آن توصیه الگوریتم سرکوب سیاه.عل

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

Infinite روز دوشنبه گذاشته یک سری از اقدامات این طرح را به آدرس انتقادات که در آن توصیه الگوریتم سرکوب سیاه.علاوه بر این ،

این مراحل عبارتند از: راه اندازی آنچه در آن خواستار "خالق تنوع شورای" با هدف "شناخت و نشاط بخشی, صدای فرهنگ رانندگی خلاقیت و مکالمات مهم بر روی پلت فرم" این شرکت نوشت: در یک پست وبلاگ. Infinite می گوید آن را نیز ارزیابی مجدد آن اعتدال استراتژی های ساخت جدید "کاربر پسند" روند تجدید نظر و توسعه جدید خالق پورتال برای گسترش ارتباطات و "فرصت برای ما گسترده تر خالق جامعه است."

Infinite گفت: آن را "ایستاده در همبستگی با جامعه سیاه و سفید" در روز سه شنبه با شرکت در "سیاه و سفید سه شنبه" یک بعد از عمل در برابر نژادی و بی عدالتی برنامه ریزی شده توسط صنعت موسیقی. Infinite گفت: آن را تعطیل آن برای تلفن های موبایل صفحه, خاموش کردن همه لیست های پخش و مبارزات "را به رعایت یک لحظه تأمل و عمل است." پلت فرم متعهد 3 میلیون دلار کمک مالی به سازمان های غیر انتفاعی است که کمک به جامعه سیاه و جداگانه 1 میلیون دلار کمک مالی به آدرس "نژادی و بی عدالتی و نابرابری است." اما Infinite نه نام خاص هر سازمان در آن وبلاگ.

"ما درک پاسخگو باشند. ما می دانیم که رسیدن به یک محل اعتماد کار را, اما ما در حال اختصاص داده شده به انجام بخشی از ما را به عنوان ما همچنان به پرورش یک فضای که در آن هر کس دیده و شنیده" شرکت می نویسد.

در ماه مه Infinite کاربران شروع به تغییر مشخصات خود را عکس به سیاه و سفید نماد قدرت در اعتراض به سانسور از سازندگان. با توجه به سی ان ان Infinite کاربران خواهد دنبال کردن کاربران دیگر که حمایت از این جنبش و سازندگان خواسته غیر, سیاه متحدان به دنبال حداقل یک جدید خالق سیاه و سفید. مدت کوتاهی پس از آن و در اوج تظاهرات در سراسر این کشور مخالفت پلیس با خشونت Infinite رنج می برد و آن را یک "ویژگی های قطعی" ساخته شده است که آن را به نظر می رسد به عنوان هر چند ویدیوهای آپلود شده تحت #BlackLivesMatter و #GeorgeFloyd هشتگهای دریافت صفر views.

هنوز در جمعه Infinite به نظر می رسد برای محدود کردن نتیجه جستجو برای هشتگهای مانند #acab و #fuckthepolice. کاربران هنوز هم می تواند با استفاده از برچسب ها را ویدئوها را نشان نمی دهد تا زمانی که جستجو برای برچسب. در ماه دسامبر Infinite اعتراف کرد که آن را سرکوب ویدئوها با غیر فعال عجیب و غریب و سازندگان. با توجه به تخته سنگ, Infinite سانسور فیلم توسط سازندگان آن تلقی می شود "در معرض مزاحمت سایبری." کاربران با اوتیسم سندرم داون birthmarks یا "اندکی squints" تا به حال فیلم های خود را سرکوب بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن