Infinite نشان می دهد برخی از اسرار و نقاط کور آن توصیه الگوریتم

مانند بسیاری از سیستم عامل رسانه های اجتماعی و برنامه های Infinite تغذیه ساخته شده با استفاده از توصیه الگوریت

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

مانند بسیاری از سیستم عامل رسانه های اجتماعی و برنامه های Infinite تغذیه ساخته شده با استفاده از توصیه الگوریتم است که با استفاده از تعدادی از ابزار و عوامل به فرد آن برای هر فرد است. در حال حاضر Infinite منتشر کرده است یک پست جدید در وبلاگ توضیح چگونگی آن توصیه تغذیه کار می کند و این شامل راهنمایی برای شخصی سازی غذا برای جلوگیری از بودن در خدمت فیلم های تصادفی شما ممکن است علاقه مند.

Infinite توصیه الگوریتم ساخته شده است در اطراف ورودی عوامل در راه تا حدودی شبیه به راه YouTube اقدامات و نظارت های نامزدی. راه مردم ارتباط برقرار کردن با این برنامه تحت تاثیر توصیه های خدمت از جمله ارسال نظر و یا زیر یک حساب کاربری. اگر کسی تنها به شرح زیر زیبا و دلفریب, حیوانات, حساب, و تنها دو شیپور خاموشی به مثل یا نظر بر روی فیلم ها در مورد حیوانات, Infinite را در خدمت آنها بیشتر از حیوانات است. این نیز کمک می کند تا اطلاع Infinite الگوریتم مورد ویدئوها از افراد ممکن است علاقه مند می شود — اگر شما فقط علاقه مند به اعتیاد به مواد مخدره خانه سازندگان مثلا Infinite ممکن است خدمت ویدئوها از "باقلا سمت" subgenre در برنامه است.

تعامل کاربر فقط یک بخش از معادله است ، Infinite متحده است که اطلاعات تصویری که "ممکن است شامل جزئیات مانند نوشتن شرح تصاویر و برای تلفن های موبایل و هشتگهای" و دستگاه و یا تنظیمات حساب نیز یک اثر در خوراک. زبان اولویت کشور تنظیم و نوع دستگاه را عامل به مطمئن شوید که "این سیستم برای عملکرد بهینه شده است" با توجه به پست. پست همچنین آمده که دستگاه و تنظیمات حساب "دریافت کاهش وزن در پیشنهاد سیستم نسبت به دیگر نقاط داده ها اندازه گیری می کنیم, از آنجا که کاربران لازم نیست به طور فعال با بیان این که تنظیمات."

دوباره مانند YouTube, همه چیز پایین می آید به تعامل. اگر کسی پس از اتمام یک ویدیو به جای کوه در می رم به یک بعدی در نیمه راه از طریق آن اقدام به ثبت رسیده است که قوی تر نشانه ای از علاقه. در این پست نیز تاکید می کند که توصیه آن سیستم مبتنی بر محتوا لزوما خالق. Anecdotally, که بدان معنی است مگر اینکه Charli D'Amelio — Infinite را بیشتر به دنبال خالق — به طور ناگهانی شروع به ساخت فیلم در مورد قورباغه و لوبیا و یا deprecating, جوک, او به نظر می رسد در خوراک (و او نمی کند!).

Infinite است که اغلب تحسین برای آن پیشنهاد سیستم; هنگامی که آن را کوک ریز برنامه می شود یکی از بهترین پیمایش تجربه است. شخصی من نظریه این است که چرا Infinite است به طوری اعتیاد آور — همه چیز کاملا سرپرستی خود را به منافع خاص آن سخت است برای قرار دادن تلفن را هنگامی که شما در مکیده. اما Infinite توصیه الگوریتم هنوز خود نقص است که این شرکت به ارمغان می آورد تا در آن پست.

"یکی از چالش ذاتی با توصیه موتورهای این است که آنها می توانند سهوا حد تجربه خود را — چه گاهی اوقات به عنوان یک فیلتر حباب,'" پست خوانده شده. "بهینه سازی به صورت شخصی و ارتباط خطر وجود دارد از ارائه به طور فزاینده ای همگن جریان ویدئوها. این یک نگرانی است و ما به طور جدی به عنوان ما حفظ توصیه ما سیستم."

برخی از این می تواند بی ضرر — افرادی که فقط مثل اسب ویدئوها ممکن است تنها دیدن اسب ، برخی از آن نیز می تواند انحصاری. این برنامه ممکن است سطح ویدئوها از زندگی ماده تظاهرات و یا ممکن است توصیه نمی معلول و یا عجیب و غریب سازندگان اگر یک کاربر نیست و به طور خاص بیرون رفتن از راه خود را به لحن الگوریتم در این جهت است. Infinite پست, آدرس, فیلتر حباب با توضیح هدف خود از ایجاد وقفه در محتوای تکراری. "برای شما" تغذیه "به طور کلی نمی خواهد نشان می دهد دو فیلم در یک ردیف ساخته شده با همان صدا یا همان خالق" پست می گوید.

ایده این است که مطلب جدید انواع ویدئوها را در سطح یک خوراک از آنهایی که احساس بیشتر از همان. اما این همیشه کار نمی کند. من میگردین از طریق سه یا چهار فیلم یکی پس از دیگری است که همه با استفاده از یک آهنگ محبوب برای یک روند محبوب در برنامه است. دقیقا چگونه Infinite انتخاب می کند که کدام فیلم ها به سطح برای هر خوراک شخصی است که هنوز هم یک بیت از یک جعبه سیاه اما این یک منطقه که این شرکت حداقل برجسته به عنوان یکی از نیاز به بهبود.

موضوع دیگری که Infinite طول می کشد به طور جدی نیست رویه خطرناک محتوا. این مسئله ای است که یوتیوب به طور خاص مواجه شده است و آمریکا برای سال های بسیاری است. با توجه به Infinite محتوا که دارای گرافیک مواد مانند پزشکی و یا "قانونی مصرف کالاهای تحت نظارت" مانند الکل ممکن است واجد شرایط برای توصیه به دلیل آن می تواند در سراسر آمده به عنوان "تکان دهنده اگر ظاهر به عنوان یک توصیه می شود به طور کلی مخاطبان" — به عبارت دیگر بچه های جوان. به همین دلیل بسیاری از سازندگان در Infinite را آپلود تصویری بیش از یک بار و یا آشکارا صحبت در مورد احساس سایه ممنوع بر محتوای خاص.

Infinite مواجه شده است به انتقاد از گروه های به حاشیه رانده شده و نه توصیه های محتوا از جمله اعضای تجاوز+ جامعه است. این مسئله یوتیوب به طور معمول چهره و گوگل متعلق به سایت ویدئو در حال حاضر رو به یک طرح دعوی در دادگاه پس از چند LGBTQ+ سازندگان ادعا یوتیوب مخفی فیلم های خود را در حالت محدود و نبود رویه محتوای خود را در توصیه های خود را. Infinite به آن اعتراف کرده بود سرکوب محتوا از برخی از سازندگان قصد داشتند آن را به یک فرم کوتاه راه حل برای قلدری.

"در اوایل در پاسخ به افزایش قلدری در برنامه ما اجرا بلانت و موقت سیاست" یک سخنگو گفت در آستانه در دسامبر 2019. "در حالی که قصد خوب بود رویکرد اشتباه بود و ما مدت ها پس از تغییر قبل از آن سیاست به نفع متنوع تر ضد قلدری و در سیاست های برنامه حمایت."

کامل وبلاگ بیشتر در عمق دستورالعمل در مورد چگونه به فرد خود را "برای شما" صفحه اما این طراوت را برای دیدن و شرکت باز کردن در مورد یکی از مزایای رقابتی آن. Infinite الگوریتم یکی از جذاب بیشتر مواد تشکیل دهنده به آن موفقیت در سراسر جهان — آن را حتی بخشی از مکالمات روزمره در داخل نرم افزار را با رشد سریع فرهنگ که در آن Infinite کاربران با مراجعه به های مختلف روند رو به رشد و ژانرهای هوی به عنوان "طرف" مورد علاقه الگوریتم.

بسیاری از ویروسی گرسنه کاربران سعی کنید به شکل از چگونه به بازی Infinite برای دریافت بیشتر انداز و سرمایه گذاری بر روند های جدید — و که پایین می آید به تغذیه الگوریتمی توصیه ابزار های مختلف بیت از داده ها برای ترویج فیلم ها که ممکن است به طور طبیعی به سطح خود را. در حال حاضر Infinite کشیدن پشت پرده کمی بیشتر به مردم یک فرصت به آن را انجام دهد خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن