Infinite می گوید که جلوگیری از دسترسی به محتوای کلیپ بورد در دستگاه های iOS

Infinite می گوید که جلوگیری از دسترسی کاربران محتوای کلیپ بورد در دستگاه های iOS و پس از یک حریم خصوصی جدید شف

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

Infinite می گوید که جلوگیری از دسترسی کاربران محتوای کلیپ بورد در دستگاه های iOS و پس از یک حریم خصوصی جدید شفافیت ویژگی در iOS 14 نشان ویدئو های پلت فرم بود که در ادامه به آن عمل کرده بود متعهد در سال گذشته به نقل از تلگراف گزارش داد.

هر زمان که یک برنامه شخص ثالث دسترسی به کلیپ بورد از یک دستگاه با سیستم عامل iOS 14, اطلاع رسانی میآید. کاربران کشف کرد که Infinite بود چک کردن محتوای کلیپ بورد هر چند keystrokes حتی زمانی که برنامه در حال اجرا در پس زمینه.

Infinite شرکت مادر پکن-بر اساس ByteDance گفته بود در اوایل این سال از آن برنامه ریزی شده برای جلوگیری از دسترسی به دستگاه های بریده مطالب این تلگراف گزارش داد, اما انجام نمی دهد یک شرکت تاریخ.

یک Infinite سخنگو در بیانیه ای گفت ایمیل به آستانه در روز جمعه که آن را تا به حال ارائه به روز رسانی به فروشگاه App برای حذف این ویژگی که از آن به عنوان یک "ضد اسپم" اندازه گیری. ویژگی هرگز معرفی شده برای دستگاه های آندروید را با توجه به شرکت.

"پس از انتشار بتا از iOS 14 در ژوئن 22, کاربران دیدم اطلاعیه در حالی که با استفاده از تعدادی از برنامه های محبوب. برای Infinite این باعث شد یکی از ویژگی های طراحی شده برای شناسایی تکراری spammy رفتار" سخنگوی اضافه کرد: این شرکت بود "متعهد به حفاظت از حریم خصوصی کاربران و شفاف در مورد ما چگونه برنامه کار می کند."

Infinite آمده است تحت انتقاد گذشته مسائل مربوط به امنیت; در فوریه 2019 شرکت پرداخت 5.7 میلیون دلار به کمیسیون تجارت فدرال بیش از اتهام نقض COPPA کودکان, قانون حفظ حریم خصوصی. آن را به حال شده است اجازه می دهد کودکان زیر 13 سال به ثبت نام برای این برنامه بدون رضایت والدین. آن را پس از تغییرات ساخته شده به برنامه است که افزایش کنترل والدین.

و چندین سازمان های دولتی آمریکا از جمله حمل و نقل اداره امنیت وزارت خارجه وزارت امنیت داخلی نیروی دریایی و ارتش را ممنوع استفاده از این برنامه در دولت صادر شده و دستگاههای با استناد به نگرانی های امنیتی بیش از ByteDance را در ارتباط با دولت چین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن