تیم کوک در حال حاضر میلیاردر است، اما نه از نوع جف Bezos

تحلیل جدید بلومبرگ می بیند که ارزش خالص تیم کوک مدیر عامل اپل، علامت یک میلیارد دلاری را پاس کرده است و رسماً

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

تحلیل جدید بلومبرگ می بیند که ارزش خالص تیم کوک مدیر عامل اپل، علامت یک میلیارد دلاری را پاس کرده است و رسماً او را میلیاردر کرده است. این قطعا یک عدد چشمگیر است، اما just با فرض اینکه آن را فقط بیش از 1 میلیارد دلار، او راه زیادی برای رفتن قبل از او را به CEOs دیگر در فهرست میلیاردر بلومبرگ است. جف بزوس، مدیر عامل شرکت آمازون، در لیست ۱۸۷ میلیارد دلار قرار دارد و به دنبال آن بیل گیتس، مدیر عامل سابق مایکروسافت، با ۱۲۱ میلیارد دلار، و مارک زوکربرگ از فیس بوک ۱۰۲ میلیارد دلار. مدیر عامل تسلا الون مشک تنها شماره 10 در این لیست است، اما حتی او به خوبی از کوک در 68.7 میلیارد دلار جلوتر است.

بله، اینها مقادیر ناپسندی از پول هستند، و درک این که چگونه Bezos ثروتمند است (به خصوص در طول یک همه گیر با نرخ بیکاری 10 درصد و تبخیر امداد اقتصادی) دشوار است. کي اهميت ميده؟ يه مشت آدم پولدار پولدار تر ميشه، درسته؟ خوب، اینها بچه ها هستند - و لیست به شدت مردان است؛ اولین زن در این فهرست آلیس والتون در شماره ۱۶ است، با ۵۷/۱ میلیارد دلار — که با ارزش ترین شرکت های جهان را اداره می کند و به روش های بی شمار زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد. به عنوان گزارشگر کشمیر هیل مستند شده است، تقریبا غیر ممکن است که خود را به طور کامل از اقتصاد که گوگل، آمازون، فیس بوک، مایکروسافت، و اپل ساخته اند، اخراج کند.

کوک یک مورد غیر معمول در میان سه باشگاه کاما است، هر چند، به دلیل او اپل را پیدا نمی کند، و این نادر است برای هر مدیر عامل غیر موسس برای تبدیل شدن به یک میلیاردر. اما کوک به طور مسلم اپل را به با ارزش ترین شرکت مورد معامله عمومی در جهان ساخته شده است، ضرب و شتم عربستان سعودی دولتی شرکت نفت فقط در ماه ژوئیه. کوک سال های زیادی را در این شرکت به سر برد و زنجیره تأمین خود را با استفاده از اصول تولید "فقط در زمان" بازسازی کرد، مانند کاهش موجودی، پس از اینکه استیو جابز او را به دور از Compaq استخدام کرد تا COO اپل باشد. توسط اکثر حساب ها، کوک یک رویکرد اندازه گیری شده تر، محتاط تر از سلف خود را گرفته است، اما درآمد و سود اپل هر دو بیش از دو برابر از او مدیر عامل شد.

چگونه میراث اپل ساختمان خواهد شد تا در طول زمان برگزار روشن نیست; در حال حاضر، اپل و دیگر شرکت ها با عملیات بزرگ تولیدی و پایگاه های مشتریان در چین در تلاش برای تعیین چگونگی ممنوعیت رئیس جمهور ترامپ در برخی از شرکت های چینی آنها را تحت تاثیر قرار. اما اپل در حال نورد درست در امتداد برای زمان بودن; در سه ماهه سوم درآمد اخیر خود نشان داد که آن را در میان همه گیر است که بسیاری از شرکت های دیگر را خسته رونق. در سه ماهه سوم خود، اپل 59.7 میلیارد دلار درآمد داشت، که 11 درصد از یک سال پیش افزایش داشته است. و به یک کلاه بازار 2 تریلیون دلار نزدیک می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن