زمان مسدود کردن برای بهره وری (راهنمای کامل)

زمان است که ما با ارزش ترین منابع به ویژه هنگامی که در تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ای. اما بسیاری از ما در م

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

زمان است که ما با ارزش ترین منابع به ویژه هنگامی که در تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ای. اما بسیاری از ما در مدیریت زمان—و یا حداقل ما می تواند بهتر شود.

وجود دارد راه حل های بالقوه. زمان مسدود کردن یک استراتژی است که نیروهای ما را به فکر می کنم بیشتر انتقادی در مورد زمان ما صرف و چگونه ما در حال گذراندن آن است و اگر به درستی مهار آن می تواند تا حد زیادی بهبود بهره وری خود را—هر دو در داخل و خارج از زندگی حرفه ای خود را.

زمان مسدود کردن: اصول اولیه

زمان مسدود کردن یک استراتژی است که در آن شما شکستن زمان خود را به گسسته "بلوک" یا تنظیم بازه جایی که شما انجام وظایف خاص است.

برای مثال در 8 ساعت در روز شما ممکن است کار با 16 30 دقیقه زمان بلوک تعیین وظایف مانند "ایمیل گرفتن" "روزانه جلسه" یا "طرح B" برای هر 30 دقیقه مسدود کند.

در اینجا چگونه به موفقیت با زمان مسدود کردن:

1. درک فلسفه زمان مسدود کردن

اول درک و چرا از زمان مسدود است چنان محبوب (با وجود بسیاری از دیگر استراتژی های مدیریت زمان در استفاده از). این کار از زمان مسدود کردن نسبتا ساده است اما تفکر پشت آن بیشتر است چند وجهی است.

زمان مسدود کردن کمک می کند تا شما در رسیدن به چند هدف به طور همزمان است. این کمک می کند تا درمان شما زمان خود را مانند یک منبع بودجه آن راه همان شما می توانید درآمد خود را. این کمک می کند تا شما پیگیری زمان خود و شناسایی منابع اتلاف.

آن نیروهای شما را به وقف توجه خود را به بتن فواصل و در نتیجه کمک می کند تا شما اولویت بندی کنید. آن را نیز به شما می دهد سازگار سیستم شما می توانید درخواست برای هر وظیفه.

2. متعهد به تک Tasking

این علم روشن شده است برای چندین دهه در حال حاضر: عملکرد چند تکلیفی به سادگی کار نمی کند.[1] مهم نیست که چقدر خوب شما فکر می کنم شما در عملکرد چند تکلیفی شانس هستند شما می شود خیلی بهتر است تمرکز بر روی یک کار در یک زمان.

تبلیغات

در واقع مطالعات نشان داده اند که عملکرد چند تکلیفی کاهش بهره وری 40 درصد است.[2] زمان مسدود کردن نیروهای شما را به انجام این کار اگر شما در حال اجرای آن به درستی.

برای یک زمان معین بلوک مجموعه یکی (و فقط یکی) وظیفه; برای مثال در طول 30 دقیقه "پایان فروش پیشنهاد" وظیفه اجازه نمی دهد خودتان را به پریشان ایمیل, تماس تلفنی یا نامربوط دیگر وظایف است. این تغییر به تنهایی می تواند یک تفاوت عظیم در بهره وری خود را.

3. تصمیم گیری در انتخاب خود را افزایش

تا کنون ما استفاده می شود به عنوان مثال از 30 دقیقه زمان بلوک, اما این یک نیاز. زمان مسدود می توانید کار بدون توجه به چه نوع از افزایش شما در حال کار با. در واقع میلیاردر کارآفرین Elon Musk بدنام است برای توانایی های خود را برای جلوگیری از روز خود را به 5 دقیقه فواصل.[3]

افراد مختلف عملکرد خوبی در سیستم های مختلف پس از در نظر گرفتن گزینه های خود را با دقت; کوچکتر فواصل زمانی اجازه می دهد تا شما را به طور دقیق و کنترل با برنامه خود را, اما آنها همچنین می تواند بیشتر استرس زا را مدیریت کنید. اگر شما مطمئن نیستید شروع با چیزی گسترده تر مانند 45 دقیقه یا 1 ساعت در فواصل.

4. تصمیم بگیرید که کدام قسمت از روز خود را به زمان بلوک

شما لازم نیست که برای جلوگیری از تمام روز خود را به خصوص اگر شما فقط از شروع, بنابراین فکر می کنم که در مورد زمان از روز خود را شما می خواهم برای جلوگیری کردن.

برای بسیاری از تازه واردان به این معنی مسدود کردن هسته "" روز خود را—چیزی مانند 10 صبح تا 4 بعد از ظهر—پس از صبح خود را معمول است بیش از, اما قبل از روزانه خود را جمع بندی. برای پیشرفته تر زمان مسدود کننده بهتر است برای جلوگیری از تمام روز خود را از آغاز تا پایان—حتی زندگی شخصی خود را.

5. سمت راست را انتخاب کنید مستندات استراتژی

حتی اگر شما یک حافظه عکاسی شما پیدا کردن آن سخت به نگه داشتن خود را در زمان مسدود کردن برنامه روشن در سر خود را. به جای آن شما نیاز به تکیه بر نوعی از مستندات سیستم.

دقیق سیستم مهم نیست تا زمانی که آن را به خوبی کار می کند برای شما. خوب برنامه تقویم باید قادر به کمک به شما در جلوگیری از وقت خود را در فواصل منظم و تنظیم آلارم بنابراین شما می دانید زمانی که یک دوره زمانی است.

اما اگر شما قدیمی از مد افتاده است, شما ممکن است استفاده از یک برنامه ریز نوشته شده و یا حتی یک سری از یادداشت های چسبنده برای کمک به شما پیگیری از روز خود را. در هر صورت برخی از نوع خودکار تایمر یک راه خوب برای نگه داشتن خود را آگاه از زمان گذشت.

تبلیغات

6. ارائه خود را به یک بافر

قبل و بعد از هر بلوک از زمان خود را در یک بافر کوچک. برای مثال اگر شما در حال کار با 30 دقیقه بلوک خودتان را 5 دقیقه اضافی به عنوان فضای خالی بین وظایف. اگر شما می خواهید برای حفظ برنامه خود را مرتب کار به مدت 25 دقیقه و ترک 5 دقیقه به فراغت.

این کمک خواهد کرد که شما به پایان کارهایی که مناسب نیست منظمی را به اصلی خود را در زمان مسدود کردن برنامه از اکثر ورودی کار نیست بنابراین به طور طبیعی سازمان یافته است.

7. زمان بلوک برای Warmups و Cooldowns

اگر شما مثل اکثر مردم شما همین حالا شروع روز کاری در اوج بهره وری. آن را به شما طول می کشد زمان برای راه اندازی دستگاه های خود دریافت, قهوه, ایمیل های خوانده شده و فقط "حل و فصل" به طور کلی. در پایان روز شما علاقه مند در به پایان رساندن کارها و آماده سازی را ترک کنند.

آیا نمی شود بیش از حد سخت با مسدود کردن این مدت زمان; در عوض, آنها را درمان به عنوان یک منحصر به فرد باز بلوک. برای مثال شما می توانید بلوک بیشتر از روز خود را در 15 دقیقه فواصل اما به خودتان مرخصی 1-ساعت "warmup" و 30 دقیقه "استراحت."

8. زمان بلوک برای "Deep" وظایف

عمیق وظایف کارهایی که نیاز به تمرکز کل خود را و یا وظایف است که در خدمت به عنوان پروژه های بزرگ به جای فرد کوچک مسئولیت. آنها باید مسدود شود در راه است که اجازه می دهد تا شما را به تمرکز بر روی آنها منحصرا; هر بلوک داده شده به یک وظیفه باید شامل کارهای دیگر و یا کمک هزینه. حتی پس از یک بلوک واحد ممکن است به اندازه کافی; دریغ نکنید برای اختصاص چند بلوک به همان عمق کار.

9. زمان بلوک برای "Shallow" وظایف

مسدود کردن کم عمق وظایف کار می کند کمی متفاوت است. کم عمق وظایف وظایف است که به زمان زیادی نیاز ندارد و یا توجه و آنها تمایل به تجمع در طول روز است. شما نمی خواهد نیاز به یک بلوک کامل برای کار بر روی هر سطحی کار بنابراین به جای در نظر مسدود کردن کم عمق وظایف در گروه.

برای مثال شما می توانید از اختصاص یک بلوک برای چک کردن ایمیل و رسانه های اجتماعی و مدیریت پروژه سیستم عامل" یا "نواز در ارتباطات است."

10. زمان بلوک برای "Reactive" وظایف

واکنشی وظایف رسمی وظایف است که سخت برای پیش بینی و حتی سخت تر به اولویت بندی. آنها اغلب در قالب تعامل است.

برای مثال شما ممکن است نیاز به مدیریت در حال انجام گفت و گو با کارکنان خود را برای هماهنگ کردن کار بر روی یک پروژه خاص. دوباره, شما می خواهید به تحکیم این وظایف در یک بلوک برای تمام رده.

تبلیغات

11. زمان بلوک برای معافیت

در یک استراتژی است که همه در مورد بهره وری از آن آسان است به از دست دادن بینایی از اهمیت می شکند. اما شما نیاز به زمان بلوک برای معافیت راه همان شما می توانید هر کار دیگر—و یا دیگری شما را اجرا خطر ابتلا به فرسودگی شغلی است.[4] این شامل نه فقط ناهار بلکه کوچکتر استراحت در طول روز.

فاصله کوچک زمان انسداد مانند فواصل 10 یا 15 دقیقه کار می کند در اینجا. اگر شما در حال کار با 30 دقیقه بلوک در نظر hybridizing بلوک های فردی با هر دو می شکند و کار.

12. ایجاد یک تکرار فرمول

پس از شما مسدود شده و زمان برای چند شیفت سعی کنید برای ایجاد یک قالب شما می توانید برای استفاده از همه آینده خود را در زمان مسدود کردن نیاز دارد. اختصاص بلوک برای همه قابل پیش بینی از وظایف معمول پس از ترک اتاق در بقیه برنامه خود را برای کمتر قابل پیش بینی اولویت ها و یا کسانی که مصمم هستند در هر صورت روز.

13. آماده به برآورد ضعیف (در ابتدا)

اکثر مردم در حال وحشتناک در به طور طبیعی ردیابی زمان خود و حتی بدتر در برآورد چه مدت وظایف را.

هنگامی که شما در نوشتن پیش نویس اول خود را برای مسدود کردن آماده به احساس خجالت در چگونه اشتباه شما در مورد واقعی از ظهر حتی خود را در رایج ترین وظایف است. برای جبران این سعی کنید به دست بالا گرفتن زمان لازم برای انجام یک کار داده شده به آن بیشتر بلوک فضا از شما فکر می کنید به آن نیاز دارد. این ممکن است تداخل با بهره وری خود را کمی چند روز اول شما آن را امتحان کنید اما هنگامی که شما احساس برای چه مدت هر نوع کار طول می کشد شما می توانید سنج وقت خود را در مسدود کردن بسیار دقیق تر است.

بهتر است با استفاده از یک زمان ردیابی نرم افزار برای دریافت دقیق محاسبه چقدر شما در واقع صرف کارهای روزمره بنابراین شما می توانید بهبود خود را برآورد و کاهش منحنی یادگیری!

14. اطلاع دیگران که شما زمان مسدود کردن

دادن سر خود را به کارفرمایان و همکاران و شرکای تجاری است که شما در حال رفتن به زمان مسدود کردن. هنگامی که شما شروع به مسدود کردن زمان عادات خود را در حال رفتن به تغییر.

شما ممکن است دیگر برای پاسخ به برخی از ایمیل های شما ممکن است بیشتر ادم کش آید به جلسه و زمان و شما تقریبا قطعا منظمتر در چگونه شما کار می کنند در طول روز است. مردم خواهد شد به مراتب بیشتر درک اگر می دانند به همین دلیل است.

15. برنامه "بگیر تا" روز

حتی با مسدود کردن همه چیز را لغزش از طریق ترک. شما از دست یک تعداد انگشت شماری از وظایف و یا شما نیاز به یک ساعت یا دو به پایان است که مهم پروژه است.

تبلیغات

برای جلوگیری از تاکید خود را از اتصالات کارهای باقی مانده را به بلوک فرم به سادگی خودتان رایگان بگیر تا بعد که حداقل تا حدودی بلوک-رایگان. آن را به نفع خودتان انعطاف پذیری فوق العاده که شما به پایان اولویت های خود را.

16. آماده به تجدید نظر در رویکرد خود را

مطالعات نشان می دهد که "بهترین" زمان مسدود کردن استراتژی برای فرد به طور متوسط در حال کار برای 52 دقیقه و سپس شکستن برای 17.[5] اما این لزوما برای شما کار می کنند. هر کس منحصر به فرد تنظیمات و کار سبک خواهد شد که بیشتر منجر به زمان متناوب سازه.

برخی از مردم نیاز دیگر کمتر می شکند در حالی که دیگران نیاز به کوتاه تر شایع تر هستند. آماده به تجدید نظر در رویکرد خود را به عنوان شما کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودتان.

17. گسترش زمان مسدود کردن به مناطق دیگر از زندگی خود را (اگر آن را برای شما کار می کند)

صرف چند هفته مسدود کردن زمان در زندگی حرفه ای خود را و چگونه آن را با این نسخهها کار برای شما.

آن را به نظر می رسد به شما سازنده تر? آن را به شما احساس می کنید بیشتر تاکید ؟

اگر زمان مسدود کردن باعث می شود شما سازنده تر می کند و استرس را افزایش می دهد در نظر گرفتن استفاده از آن را به مناطق دیگر از زندگی خود را. بلوک کردن زمان برای کارهای خانه و معاشرت به همان شیوه شما انجام پروژه ها و وظایف در کار می کند.

اگر مسدود کردن زمان بیش از حد regimented و یا به سادگی برای شما موثر نترس به نگه داشتن آن را محدود به کار یا ترک آن به طور کامل.

نتيجه گيری

زمان مسدود کردن نیست استراتژی مناسب برای هر حرفه ای و یا هر وضعیت اما اگر در نظر گرفته و اجرا به درستی آن را می توانید صرفه جویی در شما یک تن از زمان و به طور مستقیم افزایش بهره وری خود را.

استفاده از آن برای به دست آوردن درک بهتری از چگونه شما صرف زمان در طول روز خود را بهبود تمرکز و به طور موثر به اولویت بندی به طور همزمان.

راهنمایی های بیشتر برای مدیریت بهتر زمان

عکس های اعتباری: اما ماتیوز تولید محتوای دیجیتال از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن