TiVo جریان متمرکز جریان 4K منتشر شده با 50 دلار قیمت مقدماتی

TiVo جریان 4K این شرکت تلاش جدید برای رقابت با Roku و آمازون جریان دستگاه در حال حاضر در دسترس است. این دانگل

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

TiVo جریان 4K این شرکت تلاش جدید برای رقابت با Roku و آمازون جریان دستگاه در حال حاضر در دسترس است. این دانگل کوچک به نظر می رسد بسیاری مانند یک مستطیل Chromecast اجرا بر روی آندروید تلویزیون و پشتیبانی از Dolby Vision HDR و Dolby Atmos. هزینه آن $70 به طور معمول اما تا مارس 27th, TiVo است که فروش آن برای $50.

اعلام کرد در CES سال 2020 جریان 4K است که کمی متفاوت از TiVo سنتی DVR بازیکنان. به جای دریافت یک تلویزیون زندگی می کنند تغذیه از طریق کابل یا آنتن این طراحی به جریان تلویزیون از طریق اینترنت از طریق همکاری با تلویزیون رسن. که به معنی وجود دارد هیچ TiVo هزینه خدمات به نگرانی در مورد در اینجا. به جای آن شما نیاز به یک زنجیر اشتراک تلویزیون که هزینه بین $30 و 45 دلار در ماه است.

این TiVo جریان 4K دارای طیف وسیعی از ویژگی های است که آشنا خواهد بود به هر کسی که با استفاده از یک جریان دستگاه در سال های اخیر است. آن شمع را به پشت تلویزیون خود را با استفاده از HDMI و شما قدرت آن بیش میکرو USB. اندروید TV به شما می دهد دسترسی به فروشگاه Google Play برای دانلود نرم افزار و شما همچنین می توانید با استفاده از جستجوی صوتی و یا دسترسی به گوگل دستیار از طریق آن از راه دور. وجود دارد ساخته شده است در آن با استفاده از ویدئو به همراه سرویس که — شبیه به کانال Roku — ارائه می دهد دسترسی به, رایگان, فیلم, تلویزیون را نشان می دهد و 49 کانال های جریان. اگر شما دوست game, TiVo سنتی "بادام زمینی" از راه دور در گذشته و سپس شما خوشحال خواهید بود به می دانم که یک نسخه کوچکتر همراه با جریان 4K.

پس از TiVo متمرکز DVR بازار آن در حال حاضر احساس می کند مانند آن را به ساخت یک تلاش جدی برای گرفتن تا طناب برش روند با جریان 4K. بخشی از مشکل خواهد بود که اثبات آن می توان رقابتی با وجود آن قیمت به طور منظم بودن بالاتر از آمازون آتش تلویزیون استیک 4K (50 دلار) و یا Roku Streaming Stick Plus (همچنین 50 دلار).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن