Tony hawk's Pro Skater 1 و 2 در حال remastered برای PS4, Xbox One و PC

شما قادر خواهید بود به تکه تکه به عنوان Tony Hawk و دوستان دوباره به زودی. امروز اکتیویژن اعلام کرد remastered

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

شما قادر خواهید بود به تکه تکه به عنوان Tony Hawk و دوستان دوباره به زودی. امروز اکتیویژن اعلام کرد remastered مجموعه است که به ارمغان می آورد با هم برای اولین بار دو Tony hawk's Pro Skater بازی در یک مدرن بسته بندی با ویژگی های جدید مانند بازی های آنلاین و قوی تر و البته سازنده. آن را می شود در آینده برای PS4, Xbox One و PC (از طریق حماسه فروشگاه بازی) در سپتامبر 4th.

در اینجا اصول اولیه. این remastered مجموعه را از ویژگی های به روز شده, تصاویری; تمام سطوح اصلی شخصیت و ترفندها; چالش های اضافی; بیشتر استادانه درست شده create-a-حالت پارک که در آن شما می توانید به اشتراک گذاری سفارشی پارک اسکیت بازی آنلاین; و با نام تجاری جدید آنلاین حالت چند نفره همراه با چند نفره محلی. در بالا از این بازی خواهد شد عبارتند از: "اکثریت قریب به اتفاق" یاد THPS موسیقی متن هر چند هر آهنگ ساخته شده را با توجه به مسائل مربوط به صدور مجوز.

این remaster است که به کار گرفته شده توسط Vicarious Visions است که برخی از تاریخ هر دو با اسکیت حق رای دادن و بازسازی بازی. برخی از استودیو پروژه های قبلی بودند که جای تعجب بسیار عالی قابل حمل نسخه از THPSدر حالی که اخیرا توسعه منتشر شد Crash Bandicoot N. عاقل سه گانهنیز یک remaster از پلی استیشن-دوران کلاسیک. "من باور دارم که ما را می سازد ایده آل استودیو به صادقانه remaster Tony hawk's Pro Skater 1 و 2" می گوید: Vicarious Visions COO سیمون Ebejer.

با توجه به Ebejer کار بر روی پروژه های مانند سقوط تدریس استودیو که remastering یک بازی محبوب است که چیزی از یک متعادل کننده عمل می کنند. "چالش وفادار remaster دانستن است که در آن به مرزهای و چه به نگه داشتن مقدس," او می گوید. "این مهم را به تصرف اصلی تجربه است." هدف او توضیح می دهد که به "آن را به احساس می کنم مثل یک بازی که برای سال 2020 است."

با که در ذهن جدید THPS حفظ تا حد زیادی همان هسته ای به عنوان اصلی در نظر چگونه آن را کنترل و چگونه این ساختار. چه جدید چه Ebejer توصیف به عنوان متا بازی که متصل به دو عنوان با هم. از صدای آن بازیکن قادر خواهد بود به شیب در داخل و خارج از هر دو عنوان و در انجام این کار باز کردن قطعات به صورت آنلاین پارک خالق حالت است که تا حدودی از هم جدا کنید.

"ما نمی خواستیم بازی به 'خوب شما بازی Tony hawk's Pro Skater 1و سپس بازی THPS2 و بیش از شروع از ابتدا درست مثل شما می خواهم که اگر شما خریداری این بازی ها در روز" Ebejer می گوید. "متا است که نشسته است در بالای همه چیز را اجازه می دهد تا بازیکن را به احساس مانند آنها در حال از دست دادن پیشرفت های بازی هم یکی از بازی."

THPS است که به خوبی شناخته شده برای آن فهرستی از دنیای واقعی اسکیت بازان و باور نکردنی آن موسیقی متن فیلم. هنگامی که آن را به اسکیت باز, تمام بازیگران بازگشته است و هیچ مسائل با اشکال جسمانی خودت منع کن با توجه Ebejer. "همه آنها فوق العاده دامن زده به در هیئت مدیره" او می گوید. "کسانی که لحظات محوری در تمام این اسکیت بازان' مشاغل. آنها بالا آمدن و در زمان و در حال حاضر همه آنها واقعا آیکون در این ورزش است." این ترکیب نه تنها شامل هاوک اما امثال استیو Caballero Geoff رولی, Bucky لازک, الیسا, بخار پز, Kareem Campbell, اندرو رینولدز باب Burnquist و چاد Muska.

موسیقی یک وضعیت متفاوت است. این روشن نیست که چگونه بسیاری از آهنگ اصلی را در بازی برجسته و نه که هنرمندان خواهد بود اما وجود حداقل چند که نمی خواهد آن را با توجه به مسائل مربوط به صدور مجوز. "این بازی 20-به همراه سال" Ebejer یادداشت ها. "ما باید اکثریت قریب به اتفاق و من واقعا هیجان زده در مورد آن است."

این اسکیت باز حرفه ای سری باقی می ماند محبوب اما در طول سال Tony Hawk-مارک بازی ها تبدیل شده اند کمتر هیجان انگیز است. این که آیا آن را شکست خورده-اما-پروژه های بلند پروازانه مانند محیطی مبتنی بر سوار و یا اخیرا پیشتاز به همراه, بازی حق رای دادن دهکدهای از دست داد خیلی از درخشش خود را. که بخشی از آنچه که باعث می شود این remaster خیلی هیجان انگیز: این یک فرصت برای بازگشت به ابتدای زمانی که تونی هاوک بود که در بهترین حالت آن است. "این بی انتها" Ebejer می گوید اصلی THPS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن